וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "טרמינל 3" זוכה לגרסה לועזית

3.11.2015 / 10:41

הלהיט של דודו אהרון הופך להיות "Donde Tu Ta", סנופי מקבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד וחברת לגו מצנזרת. לייב בלוגינג תרבותי

16:19 - הסנטור והשחקן פרד תומפסון הלך לעולמו

פרד תומפסון, עיתונאי ומנחה רדיו שכיהן כחבר בסנאט האמריקאי מטעם המפלגה הרפובליקנית בין השנים 1994-2003, הלך לעולמו בגיל 73 אחרי מאבק ממושך במחלת הסרט.

ב-2002, בחודשים האחרונים לכהונתו, הצטרף לצוות השחקנים של הסדרה "חוק וסדר", בה גילם את דמותו של התובע המחוזי ארתור בראנץ' במשך חמש עונות. תומפסון אף הופיע במספר פרקים של סדרות הבת "כוונות פליליות" ו"מדור מיוחד".

14:34 - ילדים, אכלנו לכם את הממתקים של "האלווין" - גרסת 2015

כמדי שנה גם בשבועות האחרונים פנה ג'ימי קימל להורים ברחבי ארה"ב, וביקש שיספרו לילדים שאכלו להם את ממתקי "האלווין" שאספו מדלת לדלת, יצלמו את התגובות וישלחו אליו. וכן, גם השנה זה נראה קצת יותר מדי דרמטי ובעיקר קיצוני מכדי להיות לא מבוים. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם.

12:00 - האם אדל גנבה את "Hello" משיר של טום ווייטס

מעריציו של הזמר האמריקאי טום ווייטס טוענים כי הלהיט הגדול של אדל "Hello", שהפך אתמול (שני) לשיר הראשון שמכר מעל מיליון עותקים דיגיטליים בשבוע, נשמע ממש כמו "Martha" של טום ווייטס מ-1973. לא זאת בלבד שחלק מהלחן מזכיר אותו, אלא שירו של ווייטס נפתח במילים שמתארות אף הן שיחת טלפון של נאהבים: "מרכזנית, מספר בבקשה, עברו כל כך הרבה שנים, האם היא תזכור את קולי הזקן בשעה שאני נלחם בדמעות?"

את "Hello" כתבה אדל יחד עם גרג קורסטין, שאף אמר לאחרונה בריאיון לא"אנטרטיינמנט וויקלי" שהזמרת רצתה לעשות משהו "אמיתי ואמין" ושהשניים דיברו על טום ווייטס ומספרי סיפורים נוספים. מה דעתכם, יש דימיון?

11:47 - ניקול קידמן תילחם לצדה של גל גדות ב"וונדר וומן"?

זוכת האוסקר ניקול קידמן נמצאת במגעים מתקדמים להצטרף ל"וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות, כך על פי דיווח באתר The Wrap. קידמן מועמדת לגלם את דמותה של מלכת האמזונות ואמא הביולוגית של דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן.

אולפני וורנר סירבו להגיב בשלב זה לידיעה, אך ברור שככל שפתיחת צילומי הסרט מתקרבת נשמע עוד ועוד שמועות. בשלב זה גדות וכריס פיין הם השחקנים היחידים בקאסט הסרט שאותו תביים פטי ג'נקינס.

ניקול קידמן לובשת לואי ויטון. GettyImages
האמא של גל? ניקול קידמן/GettyImages

11:11 - "טרמינל 3" מקבל גרסה לועזית

"טרמינל 3", להיט הקיץ של דודו אהרון, היגר לאמריקה. גרסת רמיקס לועזית של השיר שנקרא "Donde Tu Ta" כבר קיימת כמה שבועות ביוטיוב אבל ממש בימים האחרונים הגיע גם קליפ רשמי. על הביצוע: מייק סטנלי האנונימי.

צפייה מהנה.

11:00 - סנופי יקבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד

שדרת הכוכבים של הוליווד לא מפלה בין ג'ניפר לורנס לכלב הביגל החמוד שמבלה עם פינאטס וצ'ארלי בראון. סנופי התחיל את דרכו בחוברת קומיקס ב-1950 והמשיך משם לתוכניות טלוויזיה ולאחרונה גם לסרט קולנוע.

סנופי יקבל את הכוכב ה-2,563 בתולדות השדרה, רגע לפני שהסרט "פינאטס" בכיכובו נוחת בבתי הקולנוע. גם יוצרו של סנופי, צ'ארלס שולץ, יקבל כוכב משלו, בצמוד לדמות האיקונית שיצר.

סנופי על השטיח האדום. GettyImages
מזל טוב סנופי/GettyImages

09:00 - צנזורה חדשנית: לגו לא מוכנים לספק לאי וויווי קוביות

צנזורה היא דבר שבשגרה עבור אמן המחאה הסיני אי וויווי (Ai Weiwei), שנכלא ב2011 על ידי ממשלת סין בשל עמדותיו הפוליטיות נגד המשטר. מאז הוא מנוטר בביתו על ידי השלטונות. כעת מצטרפת חברת "לגו" בצעד שיכול להצטייר כצנזורה תאגידית. לגו סירבה למכור לוויווי את הקוביות שלה לטובת המיצב עליו הוא שוקד בימים אלה, לקראת תערוכה עתידית בגלריה הלאומית של ויקטוריה במלבורן אוסטרליה.

בתגובה הרשמית של החברה נכתב: "כחברה המחוייבת לספק חווית משחק יצירתית לילדים, אנחנו נמנעים - ברמה הגלובלית - מתמיכה בפרוייקטים בעלי אג'נדה פוליטית שעושים שימוש בלבני הלגו. עיקרון זה אינו חדש".

הבעיה היא שוויווי כבר השתמש בקוביות לגו לצורכי עבודות קודמות שלו. בין היתר בתערוכה שהציג בבית הכלא המפורסם אלקטרז בשנת 2014, שם יצר דיוקנאות מלגו בעלי אופי פוליטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לצרכים פוליטיים. פארודיית לגו על "50 גוונים של אפור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully