וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן יהב, איך אתה?" - בלוג "הישרדות", פרק 2

אביעד "צפניה" קדרון

3.11.2015 / 23:06

שבט הוראקן רוצה להדיח את רוסלנה שמצליחה באופן מפתיע לזכות בחסינות אישית ובן עובר התמוטטות עצבים מול המצלמות ורובוארץ מסרב לסייע לו. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

נו, הדחה ראשונה. לא ראינו את זה מגיע. באמת, הייתי בטוח שנראה את ההדחה הראשונה רק בשבוע הבא. בכל זאת, השקה מוצלחת יחסית לפרק הראשון היא נימוק, לא לגיטימי בכלל, למתיחת עונה. אבל לא. "הישרדות הונדורס" כיבתה לפיד.

הפרק נפתח בדיוק היכן שהסתיים הפרק הקודם, שלא נאמר, חזר על סוף הפרק הקודם. רובוארץ מציג את פסלון חסינות כעור שככל הנראה נשאר בהונדורס מטקס וראייטי הקודם שנערך שם ומסביר לשבטים על משימת החסינות. מתברר שמדובר בקרב סומו. אבל לא בקרב סומו רגיל: השבטים, לפני הכל, צריכים לבחור מישהו עם אינטואיציה שיישב בצד. ברור לגמרי שכל אדם נבון בעל אינטואיציה בכלל לא היה ניגש לאודישנים של התוכנית אבל נניח לזה כרגע. בן יהב מנסה לבדוק מה מסתתר מאחורי המילה "אינטואיציה" והשבטים בוחרים את הקורבנות שלהם: קויופה בוחרים את ז'נט בת ה-60 והוראקן בוחרים את לירון הברמנית. זאת בעצם אותה בחורה משני קווי זמן שונים.

רובוארץ מבהיר לשתיים שהן לא תשתתפנה במשימה אבל "יקחו חלק מאוד משמעותי במשימה". העולם מלא בכל כך הרבה סתירות. על השתיים לנחש כמה נצחונות ישיג כל שבט בקרב הסומו. כלומר, כפי שרון שובל מסביר, מדובר בטוטו. לא צריך לנצח, צריך לנחש מי ינצח. קויופה מיד ממהרים להתייעץ במושיק גלאמין, שמסתמן כנבל הגדול של העונה אבל לכו תדעו למה הוא מתכוון עם השפתיים האלה, ומחליטים לתאם מראש באיזה קרבות ינצחו ובאיזה קרבות יפסידו. הם כמובן לא מתייעצים עם השבט השני שאמור להפסיד ולנצח. שיהיה להם בהצלחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצרכים שלהם, הרצונות שלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרה לכולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן יהב, באופן הולם, נבחר לפתוח את אתגר הסומו. הוא בוחר את אחד הבחורים החתיכים מקויופה ומפסיד לו. למצלמות הוא יספר לאחר מכן שהוא רצה לקחת את הבחור איתו לבוץ. לגיטימי. פתאום, החבר'ה מהוראקן מתחילים לחשוד באסטרטגיה של קויופה - האם רון שובל הפסיד בכוונה? אמסלם קובע שבכדורסל לא מפסידים בכוונה. באופן מדהים גם בהפקה מזרזים את המשימה. אפילו להם נשבר מהקצב האיטי. איכשהו ז'נט מפשלת ויש תיקו. "לא היתה טקטיקה", מאנפפים מהספסל של קויופה. אמסלם מטנף על מכבי תל אביב ומעלה באוב איזה הפסד לטרייסטה. "זה הבדלי גישות, זה לגיטימי", מרגיע רובוארץ. כעת, בשלב הגורלי, כי הכל גורלי ב"הישרדות", לא צריך לנחש אלא לנצח בקרב הסומו ומי משתתף? הבנות עם האינטואיציה שלא היו אמורות להשתתף במשימה. "הישרדות", אל תשתני לעולם.

אבל עוד לפני שהשתיים יוצאות לדרך, ז'נט דוחפת את לירון ורובוארץ מתעצבן "רגע!". כן, הוא לא אמר "צאו לדרך" והמשימה התחילה. מי עושה דברים כאלה? אין למתמודדים האלה אלוהים. רובוארץ אומר "צאו לדרך" וז'נט מנצחת. אמסלם דומע. הוא עדיין מקטר על האסטרטגיה של קויופה. הוא כזה לוזר. עומר אנליסט מעדן ומזכיר שאמסלם צריך להיות רגיל להפסיד כי, נו, הוא שיחק בהפועל תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
V15/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוראקן מגיעים לחוף שלהם. בן יהב ממהר לחבק את כל הבנות. התחקירנים מזכירים לנו שהוא מאוד מתרגש להיות ליד רוסלנה. מישהו יודע מתי נפתחת התביעה שלו ושל "הישרדות"? כי העסק הזה מתחיל לחזור על עצמו. בקויופה העסקים די סבבה ויש מחנה ואש ואת הבחור מעונה חמש שהודח ראשון ושכחו להחזיר לישראל. חוזרים להוראקן, רוסלנה בדיכאון. אין אש וכל החברים שלה בשבט השני. היא מאוד מתגעגעת לבן שלה אז לירון מספרת שיש לה אחיינית. לי יש שני חתולים. ולכם? עומר אנליסט מחליט להדיח את רוסלנה כדי להשאיר את האנונימיים במשחק. הגיוני. בן מתלבט. הוא מעריץ את רוסלנה ורוצה להכיר אותה אז הוא מספר לה שהולכים להדיח אותה. רוסלנה לא קונה את זה וטילטיל מתעצבן שבן מתקרב לרוסלנה. בכל זאת, "אשת איש" ו"פה עושים כבוד".

טילטיל לוקח את רוסלנה לצד ואומר לה שכולם רוצים להדיח אותה "על סתם". היא עדיין לא מבינה למה רוצים להדיח אותה ובטוחה שזה בגלל שהיא חיה עם אייל גולן. אדושם, האנשים האלה באמת לא מבינים לאן הגיעו. מזכיר לי את הפעם הראשונה שבה הגעתי לפגישה של "שומרי משקל". מי חשב שבאמת שוקלים אותך ושומרים עליך? ניחא. בואו נחזור לקויופה. רון שובל ודנה ברגר שרים מסביב למדורה. ואתם אמרתם שבערוץ 2 אין מקום למוזיקה ישראלית. ג'ני צרוואני נשברת. מתברר שהדיסק של דנה היה הדיסק הראשון שהיא רכשה בעברית. כל כך לשבור את האנשים האלה. רון שובל לא מתחבר לסגנון. "אני יודע מה זה שירה", הוא מתפייט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשים "מפורסמים". אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוקר יום 3 בהוראקן. טילטיל ורוסלנה עדיין על החוף. מדהים. הם מנהלים שיחה במשך 11 שעות בערך. בסוף עורך הדין שאף אחד לא זוכר את שמו (ששון? שלום? שושן?) וטילטיל לוקחים את דואר האי. הפתעה: משימת חסינות אישית. ואם רוסלנה לא תיקח חסינות במשימה הזאת, תהיה משימת חסינות נשית. ואם רוסלנה לא תיקח חסינות במשימה הזאת, תהיה משימת חסינות אמהית. ואם רוסלנה לא תיקח חסינות במשימה הזאת, נו, הבנתם לאן זה הולך.

משימת החסינות האישית היא עמידה על רפסודה. מי שנופל למים מודח. אם זו רוסלנה, צמיד הכוח יחזיר אותה לרפסודה. כולם מנסים לשמור על שיווי משקל בזמן שרובוארץ מטריד אותם בשאלות כמו "מה נשמע" ו"מה קורה שם". אחרי יותר מדי זמן, רוסלנה, דוגמנית בהשכלתה, מצליחה לשמור על שיווי משקל וזוכה בחסינות. "איזה תותחית", "איזה יציבות" מחמיא אמסלם. כה מפתיע.

במחנה של הוראקן, בן מציע לרוסלנה חיבוק ואומר לה כמה היא יפה ומרגשת. רוסלנה לא קונה את זה. מעניין מתי בעיית האמון שלה תיפתר. כאילו, היא צריכה בחיים האמיתיים להאמין למישהו שהוא לא אייל גולן, לא? טוב, נראה שהצעד ההגיוני הבא יהיה להדיח או את אמסלם או את טילטיל כי ברית הלא מפורסמים עדיין נהנית מרוב מספרי אבל עורך הדין הפלילי רוצה להדיח את עומר אנליסט. הוא מגייס את הסלבס ומנסה לשכנע גם את בן. אז אחרי זה בן הולך לעומר אנליסט ומספר לו שהוא עומד להיות מודח. אז עומר אנליסט מחליט לגייס את כולם ולהדיח את עורך הדין הפלילי. אז עורך הדין הפלילי מנסה לשכנע את עומר להדיח את בן. עומר אנליסט מכריז שעורך הדין הפלילי הולך הביתה. למה הם לא מדיחים את טילטיל והקאצ' פרייז שלו? *מסמן תודה עם היד* תודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי היה מאמין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שלוש שנים, יש לנו מועצת שבט עם פסקול של קופים מייללים. רובוארץ מספר שממש בסט של מועצת השבט, הוקרבו קורבנות אדם, מי היה מאמין. הוא מתחיל להתעלל במתמודדים והם מתחילים לדבר על דיסטנס. טילטיל מספר שרצו להדיח את רוסלנה בגלל שהיא רוסלנה. האנשים הלא מפורסמים טוענים שזה לא נכון. בן לא מצליח להסביר את עצמו ורובוארץ מכריז שהם מתחילים לחזור על עצמם. עורך הדין הפלילי מכריז שבינו ובין עומר אנליסט יש "סכסוך", כולם נזעקים כי מדובר בעורך דין פלילי אבל עורך הדין הפלילי מבהיר שמדובר באסטרטגיה. בסוף עומר אנליסט משלים עם עורך הדין הפלילי ובן עובר התמוטטות עצבים מאחור. הוא מבקש מרובוארץ לעצור את מועצת השבט כי הוא מבין שעוד רגע הוא מודח אבל רובוארץ מסרב במה שמסתמן כאחד הרגעים האכזריים בריאליטי הישראלי. כי הרי מה יותר אנושי וערכי מלתעד אדם רעב, צמא ומותש פיזית באופן כללי בזמן שהוא עובר התמוטטות עצבים ולא לסייע לו? פלא שאחר כך מדלגים מעל זקנות מדממות ברחובות ראשון לציון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברצינות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

החבר'ה מצביעים, רובוארץ מקריא את הקולות, בן יהב מודח אבל "לא עוזב את האי". "מה זה אומר?", תוהה טילטיל. צדפטת הכוח הכפול מותק, זה מה שזה אומר.

בפרק הבא: טיטי ממשיכה לוותר על הערכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully