וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גב האומה": "ינון מגל מאבד קשר עם המציאות"; מגל: "לא ימנע ממני להמשיך לענות את האמת"

8.11.2015 / 10:23

לאחר שחברי פאנל תוכנית הסאטירה "גב האומה" לעגו להתבטאותו של חבר הכנסת ינון מגל בנוגע לסיוע לקשישה שהותקפה במהלך פיגוע בראשון לציון, הגיב חבר הכנסת בפייסבוק

צילום מסך

היחסים בין חבר הכנסת ינון מגל (הבית היהודי) ותוכנית הסאטירה "גב האומה" מתחממים. בתוכנית ששודרה אמש (מוצ"ש) לעגו חברי הפאנל (ליאור שליין, עינב גלילי, אורנה בנאי, אודי כגן ועידו רוזנבלום) למגל שטען כי לפני שמסייעים לאנשים שנפגעים בפיגועים, יש לנטרל את המחבלים וכי האנשים שרדפו אחרי המחבל מהפיגוע בראשון לציון במקום לסייע לקשישה שהותקפה היו "גיבורים".

כגן טען בין היתר כי מגל "במצוקה. הוא בבירור עובר איזשהו סוג של התמוטטות עצבים או התפרצות פסיכוטית. האיש מאבד קשר עם המציאות". שליין קטע את כגן ופנה לעורכי דינו של מגל ואמר "הוא לא התכוון באמת. תיאורטית, לכאורה".

הבוקר (ראשון) הגיב מגל לפאנל ששודר בסטטוס שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו. "אני בעד סאטירה, זה חשוב בדמוקרטיה, ואני גם שמח כשהיא על חשבוני ומעודד את אנשי 'גב האומה' להמשיך ולכתוב עליי. אבל נראה לי שהגיע הזמן לספר מה באמת עומד מאחורי הכאילו 'צחוקים' של החבורה הזאת ומאיפה הם מגיעים", כתב מגל.

בהמשך הסטטוס מתאר מגל אירועים שהתרחשו בעת שהתארח בתוכנית במערכת הבחירות האחרונה אשר הביאו לעימות בינו ובין חברי התוכנית. כך למשל כותב מגל: "הבעיה התחילה כשחברי הפאנל קיבלו ממני כמענה תשובות ובדיחות שלא אהבו. תוך דקות תוכנית ההומור הפכה לתכנית אקטואליה וההעלבות אישיות... בשיא העימות שכמעט הביא לביטול הצילומים אמר לי אלפי: 'אתה בא לפה ומספר בדיחות במקום לתת תשובות', אני קצת התבלבלתי כי די הייתי בטוח שזה הקונספט של התוכנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מערוץ 10 ומערכת "גב האומה" נמסר: "לכל פוליטיקאי מתבכיין יש מוצאי שבת. התשובה - בשבת הקרובה ב-21:15 ב'גב האומה' בערוץ 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully