וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אלון אבוטבול רודף אחרי נשיא ארה"ב עד ללונדון

8.11.2015 / 9:50

הטריילר ל"המטרה: לונדון" מציב את השחקן הישראלי בדמותו של טרוריסט שמאיים על נשיא ארה"ב. וגם: מישל ודני טאנר סוף סוף מתאחדים. לייב בלוגינג תרבותי

14:50 - צפו בסיה מופיעה ב"קרוב רחוק" בפרק מ-1997

בפרק מ-1997, במסגרת חתונתם של רבקה וטראוויס באופרת הסבון האוסטרלית "קרוב רחוק", רבקה הפתיעה את בעלה הטרי בהופעה חיה של סיה, בעצמה תוצרת של תת היבשת, בשלב שבו עדיין לא הסתירה את פניה בקנאות. צפו בזמרת הצעירה שרה בקצרה שיר בשם "How To Breathe", ושימו לב לאדישות הרבתי שבה טראוויס מתלהב לראות את הזמרת האהובה עליו, כביכול, ולעובדה הכל כך ניכרת שהשיר והחתונה צולמו לחלוטין בנפרד.

סליחה על איכות הסאונד הירודה.

12:27 - איך אורי גלר קשור לכוכב בשם של NSYNC*?

ג'ואי פאטון, חבר להקת הבנים NSYNC*, שוחח עם "האפינגטון פוסט" על ימיה הגדולים של הלהקה, ובין היתר נשאל מדוע בעצם יש כוכב בשמה של הלהקה.

"העניין המצחיק הוא שאורי גלר, מכופף הכפיות", אמר פאטון, "ראינו אותו בבריטניה בשלב שבו רק ביססנו את NSYNC* והוא אמר, 'אני רואה משהו, יש לזה קשר לשמש או כוכבים או משהו שקשור לאסטרונומיה בקריירה שלכם'. וזה מצחיק, שנה אחרי כן כשעשינו את האלבום הראשון שלנו, בארה"ב שמו בו כוכב"

"ישבנו וכתבתי להם על מפית 'NSYNC'", מאשש אורי גלר בשיחה עם "האפינגטון פוסט" את דבריו של פאטון, "וציירתי כוכב בבית קפה ואמרתי להם שאם הם ישימו את הכוכב הזה בדיסק הראשון שלהם, הוא יזנק מיד למקום הראשון". זה כמעט קרה - האלבום נכנס למקום השני.

"סברתי שהכוכב יביא להם את החיבור הזה לראות את הסנכרונים של היקום של ההצלחה", הוסיף גלר. "אני חושב שהציור וכתיבת השם שלהם ויצירת הכוכב העניקו להם את הדחיפה התת-הכרתית ללכת על זה".

10:11 - הקרח נשבר: מרי-קייט אולסון מתאחדת עם אביה ב"צער גידול בנות"

האם השלום עומד לפרוץ? קץ למלחמות? לא יישא גוי אל גוי חרב ותמלוגים מספיקים ישולמו לכולם? ובכן, כנראה שלא. אבל זה לא מפחית מעוצמת הרגש של המפגש בין מרי-קייט אולסן - חצי מצמד התאומות שגילם את מישל טאנר ב"צער גידול בנות" - ובין מי שגילם את אביה בסדר, בוב סאגט.

האיחוד הזה לא התרחש בסט הצילומים של הסדרה המתחדשת, אלא דווקא מאחורי הקלעים של ההצגה בה מככב סאגט בברודוויי. בינתיים בנטפליקס מסיימים חבריה לשעבר לקאסט של אולסן את ההפקה. ג'ון סאמוס שיתף צילום ובו הוא נכנס אל הסט של בית טאנר בפעם האחרונה לעונה זו.

10:04 - אלון אבוטבול מאיים על לונדון

"המטרה: הבית הלבן" היה מסוג הסרטים שג'רארד באטלר אוהב: מקסימום ירי, מעט עלילה. זה גם הצליח מספיק כדי להצדיק סרט המשך. גם הפעם באטלר יגלם סוכן שתפקידו להגן על הנשיא מפני טרור, אלא שהפעם "המטרה: לונדון" (שם הסרט) מרמז על המקום בו ישהה הנשיא בזמן המתקפה. ומה שהכי חשוב מבחינתנו הוא שהמנהיג של החבורה הוא לא אחר מאשר אלון אבוטבול. תמיד אמרו שישראלים מבינים בטרור יותר מכל אחד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully