וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סך הכל מאמן, לא מנהיג" - בלוג "הישרדות", פרק 3

אביעד "צפניה" קדרון

8.11.2015 / 23:18

בן הופך לזומבי וממשיך לנג'ס למתמודדים, רון ודנה מביאים את הקרב על הפלייליסט גם להונדורס וטיטי הופכת לשחקנית מצטיינת. בלוג "הישרדות הונדורס"

צילום מסך

אני יודע מה אתם חושבים. באיחור של כמה שנים טובות, טרנד הזומבים של "המתים המהלכים" הגיע גם לערוץ 2 וכעת רק נותר לחכות איך עורכי "הישרדות" ירסקו את ראשו של בן יהב כי מתחם הזומבי משקף את מה שמתרחש בתת המודע של הפקת התוכנית. חה, אתם חובבנים. יודע כל אדם שטרנד הזומבים נולד בישראל, בערוץ 24 על שלל אולפניו השקופים שמלאים באנשים כמו אלירז שדה, עינת ארליך, אמירה בוזגלו, מאיה בצלאל, אסף אטדגי ושאר ירקות שלא מפסיקים לשגל את השכל עם ברברת שלא נגמרת.

הפרק נפתח במועצת השבט הדרמטית. טילטיל עדיין שואל "מה זה אומר" כי מתברר שבן הפך לזומבי. "לא חי ולא מת". "לא יהיה חלק מהמשחק אבל לא יהיה מחוץ למשחק". החלטורות בערוץ 20 ממש הפכו את רובוארץ לבחור רוחני. אף אחד לא באמת יודע מה זה אומר. וב"אף אחד" אני גם מתכוון לעוזרי ההפקה. אתם יודעים, זורמים עם מה שמגיע. נו, שיהיה זומבי. אחרי שמועצת השבט מסתיימת, כולם חוזרים לחוף ותוהים מה זה אומר שבן זומבי. בבוקר יום 4, הם ממשיכים לתהות מה זה אומר. ואז הם רואים את בן יושב במתחם קטן ומשונן כשהוא משתעשע במצ'טה. כי הדבר הכי טבעי לעשות אחרי שבן אדם עובר התמוטטות נפשית זה לתת לו סכין ולתקוע אותו ביער כשמסביבו מסתובבים אנשים כמו מושיק גלאמין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לתפארת מדינת ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן אומר לחבר'ה שהדיחו אותו שהוא מעריץ אותם וכל הכבוד להם. עומר אנליסט מצידו אומר שההדחה מיותרת כי הם עדיין תקועים עם בן. תכל'ס. הוראקן לא מצליחים להדליק אש אז אנחנו עוברים לקויופה שמשפצרים את המחנה. רק רון שובל לא עושה כלום וממשיך להשאיר בחיים את הליהוק לגבר המזרחי המבוגר שלא עושה כלום ע"ש שימי תבורי. בהוראקן רוסלנה מודה לטילטיל שהציל אותה למרות שבכלל בן הקריב את עצמו בשבילה. רוסלנה אומרת שהגיעה ל"הישרדות" כדי להוכיח שהיא אדם אמיתי ושבעצם היא הרבה יותר מבת הזוג של אייל גולן. היא גם האמא של בנו. היא מתחילה לבכות. טילטיל רוצה לחבק אותה אבל נרתע כשהוא ממלמל "התביישתי". שזה בשפת נהגי מונית "פחדתי מהפולסא דנורא שהחבר'ה מ'ליאם הפקות' יוציאו עליי".

דואר האי מגיע והוא עילג מתמיד. "למי תיתן לך להיות מגדלור באפלה?". כאילו, מהחבר'ה שם? לאף אחד. כל היאכטות יתרסקו אם האנשים האלה יהיו מגדלורים. למרות כל ההפסדים בעברו, הוראקן בוחרים בשמעון אמסלם וקויופה בוחרים במושיק כי הוא "עוסק בתחום העיצוב". השבטים מגיעים למשימת הפרס ומושיק נדהם לגלות שבן הודח מהוראקן. זאת אומרת, מושיק מזיז את הראש והעורכים חושבים שהוא נדהם לגלות שבן הודח אז הם שותלים וידוי עתידי שלו בו הוא מדבר על ההדחה של שמעון אמסלם. אנחנו עוד נחזור אל הוידוי הזה. המשימה קשורה בהרכבת קוביה תלת-ממדית בזמן שהמתמודדים קשורים אחד לשני ומתפנקים בכיסוי עיניים. קויופה מושיבים את ז'נט בצד. זו החלטה מטופשת מפני שסביר להניח שבגילה המתקדם, הקטרקט בעיניה של ז'נט יהיה יתרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיבור נגוע, טייק 1/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיבור נגוע, טייק 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבטים יוצאים לדרך וכמובן שאמסלם משחזר את עונת 1998/99 הנהדרת של הפועל תל אביב ומוביל את שבט הוראקן כצאן לטבח. מנגד, יכולות העיצוב של מושיק עושות את העבודה וקויופה דוהרים לעבר הניצחון. שזה דבר נפלא כי זה אומר יותר וידויים של החזה של עומר כוכבי, הכוכב של העונה. אחרי שחברי קויופה מנצחים, רובוארץ מודיע להם שיש פרס נוסף: אקסון, דייג בעל ידע שימושי כמו "אם תלכו לשם, תמצאו בננות ואננסים". באמת שימושי.

שבט הוראקן חוזר לחוף ואם לא מספיקם ההפסד וחוסר היכולת שלהם להדליק אש, בן מחכה להם במתחם הזומבים ומשחרר כל דקה "רוסלנה, בואי רגע" ו"הודא, ליסה, אולי תבואו להגיד שלום". השבט הזה יותר אומלל מגיא גודס אחרי משחק חוץ בנס ציונה. מה באמת קורה עם הפיטורים שלו? בסוף טילטיל מצליח להדליק אש וכולם שמחים. כולם חוץ מבן שצועק "למה את לא באה להגיד שלום רוסלנה". טוב, הוא נודניק.

הלילה מגיע ובשבט קויופה שרים את שירו הנפלא של רמי קלינשטיין "מתנות קטנות". מושיק מסביר שרק עם אנרגיות של אהבה אפשר לנצח משימות. מעניין כמה מצביעי "יש עתיד" יש בשבט הזה עכשיו.

הופה, הגענו כבר לבוקר יום 5. רק עוד 41 ימים לסוף העונה. בקויופה כל חברי השבט עדיין קיימים. דנה יושבת על החוף ומנגנת על גיטרה. היא כותבת שיר חדש ומאוד מרוצה מהתוצאה. מעניין אם היא תזכור את השיר הזה אחרי שהצילומים יסתיימו. השיר, אגב, נשמע בדיוק כמו כל השירים הקודמים של דנה. המצלמות עוברות להוראקן. האם בן כבר חטף את רוסלנה למתחם הזומבי? כרגע הוא וכל השבט מתמודדים עם ג'וקים זעירים שמתעופפים לכל עבר.

עוד באותו נושא

"הישרדות הונדורס": למי החזה הזה שייך?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזומבי הכי מעיק בכל הזמנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאילו, חוץ מהצופים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דואר האי מגיע ומתברר שבקתת המשא ומתן חוזרת לתמונה. זה קצת חבל. בקויופה כולם מדברים על ברזנט אבל רון שובל מצהיר: "אני הייתי עושה הכל בשביל תהילים". האיש הזה כל כך מיותר. בחיים של כולנו. ז'נט רוצה ללכת כדי להביא אורז אבל טיטי מזכירה לכולם שהיא מלכת יופי ושזה מה שהיא עושה בחיים האמיתיים. בהוראקן שולחים את רוסלנה כי היא כמעט היתה מלכת יופי. נדמה לי. פתאום שאני חושב על זה, אני לא מצליח להיזכר כיצד רוסלנה הגיחה לחיינו. יש מצב ליד, רני?

רוסלנה וטיטי נפגשות בבקתה. "תרצו לשבת למשא ומתן או לפתוח תיבה?", שואל פתק מסתורי. רוסלנה מסבירה לצופים שהן צריכות לבחור: או לנהל משא ומתן או לפתוח תיבה. "וואי, החלטה קשה". הן מחליטות לנהל משא ומתן והן צריכות להחליף ביניהן שני חפצים מהשבטים כל עוד שעון החול זורם. טיטי הולכת על פסיכולוגיה הפוכה ומשקרת לרוסלנה. ברגע האחרון רוסלנה מסכימה לעסקה שטיטי הציעה. פטיש וזכוכית מגדלת תמורת חצי שק אורז ושמיכה. הודא עצבנית. היהודים שכחו שזו הכרבולית שלה. טילטיל, אמסלם, ליסה ורוסלנה מטנפים על הודא. "סנובית", הם מפטירים ורומזים שבעוד ימים ספורים היא כבר לא תהיה על האי. זה 1948 אול אובר אגיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסמך אנושי קורע לב/מערכת וואלה!, צילום מסך

משימת החסינות מגיעה. השבטים צריכים להרים בול עץ במשקל 100 ק"ג ולנפץ בעזרתו חומות עץ. לאחר מכן יש מבוך שולחני וגם גונג שצריך להכות בו. נשמע כמו אחר צהריים רגיל במשרדי וואלה! NEWS. אנחנו כבר יודעים שז'נט שוברת יד כי בגילה העצמות פריכות אז המתח לא בשיאו אבל עדיין מרגש לראות פציעות ב"הישרדות". באמצע האתגר, ז'נט נופלת ופורקת את המרפק. אז דנה מחליפה את ז'נט. "גם כן חילוף", מצהיר מושיק. רגע, לא אמרנו שז'נט צריכה לשבור יד?

מושיק, כך נראה, צודק בסופו של דבר ושבט הוראקן זוכה בחסינות. קויופה עצובים. רון מנסה להבין איך זה קרה. גם עומר לא מנצנץ כראוי. היד של ז'נט מקובעת והיא משחררת את המנטרה שכל אישה בגילה כבר אומרת מתוך שינה: "אני לא רוצה להיות נטל עליהם". רובוארץ מודיע לה שהיא מפונה לבית החולים ויאללה ביי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוסטאופורוזיס, שאלו אותה כיצד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוראקן חוזרים לחוף ועורך הדין הפלילי וטילטיל ניגשים לדבר עם בן ולהגיד לו שהם דווקא מסתדרים בלעדיו. בן, שרק לפני שעה וחצי אמר להם שהוא מעריץ אותם, מודה שהתבאס שניצחו כי אם היו מפסידים הוא היה יכול לחזור למשחק או משהו.

קויופה עדיין מנסים להבין מה השתבש באתגר החסינות. כולם עובדים חוץ מרון שובל ובשלב מסוים זה מעצבן את דנה והיא יוצאת נגדו. רון טוען שהוא "עובד" ואומר לחבריו לשבט שדנה "סימנה" אותו כי כמוה, גם הוא זמר של להיט אחד. עוד רגע והיה שולף את קלף המזרחי המקופח.

בפרק הבא: רון שובל נגד דנה ברגר: הקרב על הפלייליסט עולה מדרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully