וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוצפה! מגזין סורי לקח את עטיפת האלבום שלנו והפך אותה לשער"

9.11.2015 / 13:18

קובי פרחי, סולן להקת אורפנד לנד, גילה שנעשה בעטיפת האלבום של הלהקה שימוש ללא אישור והעלה סטטוס זועם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה ששלחו המעריצים הסורים לפרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חותרים למגע? המגזין הסורי "alazmenah" השתמש בעטיפת האלבום "All is One" של להקת המטאל הישראלית אורפנד לנד ללא ידיעתם. "חוצפה. מגזין בסוריה, מזוהה עם השלטון (אמיתי לגמרי) פשוט 'לקח' את עטיפת האלבום שלנו והפך אותה לעטיפת המגזין" כתב פרחי בפייסבוק. "ניתן להשיג בכל סוריה", ממשיך פרחי, "המעריצים הסורים זועמים. את תגובת אסד לא הצלחתי להשיג".

השער אימץ את עטיפת האלבום ללא כל שינוי ובמרכז הגרפיקה השוזרת את הצלב, הסהר המוסלמי ומגן הדוד היהודי כתוב בערבית בבירור שם האלבום. כותרות המשנה על השער עוסקות בענייני היום כמו היחסים בין סוריה ורוסיה ומגעים אפשריים בין הקואליציה והאופוזיציה הסורית.

קובי פרחי מלהקת אורפנד לנד. אופיר אייב,
כנסייה למטאליסטים. קובי פרחי סולן אורפנד לנד/אופיר אייב

"All is One" הוא אלבומה החמישי של להקת האוריינטל מטאל הישראלית שיצא ביוני 2013 ובמרכזו עמדו מסרים של שלום. ואחדות בין שלוש הדתות. "מחשבה חופשית ואמיתית ולא הליכה עיוורת בתלם האמונה או הדגל," לפי דבריו של פרחי מעל בימת הרידינג 3 במופע ההשקה של האלבום.

הנושאים האלה עולים לדוגמה בשיר "Brother", בלדה על היחסים בין יצחק לישמעאל אחיו ובשיר "Let The Truce Be Known" שנכתב בהשראת הסיפור "The Christmas Truce" לפיו במלחמת העולם הראשונה החיילים משני הצדדים ציינו הפסקת אש בזמן חג המולד וחגגו יחד, אך למחרת חזרו לטבוח אחד בשני. השיר הולחן יחד עם קובי אפללו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על הבמה בפסטיבל ווקאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורפנד לנד נוסדה בראשית שנות ה-90 על ידי פרחי ואורי זילכה תחת השם "Resurrection" ("תחייה") והתגאתה מאז בהיותה "בית כנסת למטאליסטים" שמקבל את כולם. הלהקה צברה פופולריות גדולה בעיקר בטורקיה ובמדינות ערב, ואף אפשרה את הורדת המוזיקה שלה בחינם במדינות אלו, שבחלקן נאסר למכור את אלבומיה. הופעות הלהקה ידועות כאתרי קיבוץ גלויות ליהודים, נוצרים ומוסלמים. בתמורה המעריצים הם אלה ששלחו להם את צילום השער של המגזין.

"אלזאמאנה" מזוהה עם משטר אסד", טוען פרחי בשיחה עם וואלה! תרבות. "את התמונות שלחו לנו מעריצים מסוריה. והם גם מגיבים בדפים שלי ובדף הלהקה. יש מאמר בתוך המגזין ששמו כשם האלבום שלנו "All is One".

"אין אזכור שלנו אבל יש השראה ברורה מהמסרים שלנו כמובן", אומר פרחי. "המאמר מדבר על כך שהסורים והאנשים בכלל צריכים להתאחד יותר ולהילחם פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully