וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה: "כאמן, אני יכולה להזדהות עם המקום של להרגיש דחוי"

15.11.2015 / 17:15

"אני יודעת באופן אישי שלאריק איינשטיין היה מאוד עצוב וקשה עם זה", אומרת מסיקה לגבי היעדרות אלבומיו האחרונים של איינשטיין מהפלייליסט של גלגלצ. ביקרנו במופע מחווה לאיינשטיין ושוחחנו גם עם מיקי גבריאלוב, ישראל גוריון ומאור כהן

כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

במלאות שנתיים למותו, התקיים ביום שישי אירוע מחווה לאריק איינשטיין בתיאטרון הקאמרי בהנחיית נתן דטנר. האירוע אמנם כלל רשימת משתתפים מכובדת, ועם זאת בלטו מאוד בהעדרם הרוב המוחץ של היוצרים והזמרים המשמעותיים ששיתפו פעולה עם אינשטיין, כמו שלום חנוך, יוני רכטר, שם טוב לוי, יצחק קלפטר, ג'וזי כץ, יהורם גאון, גיא בוקאטי ועוד. למעשה, מבין שותפיו הבולטים לעשייה היחידים שעלו על הבמה הם מיקי גבריאלוב וישראל גוריון. שוחחנו עם שניהם וגם עם מירי מסיקה ומאור כהן שביצעו במופע דואט מקסים לשיר "צער לך" של איינשטיין.

בימים אלה, בהם הפלייליסט של גלגלצ חזר לכותרות, קשה היה שלא להיזכר שאלבומיו האחרונים של איינשטיין ב-10 שנותיו האחרונות זכו להתעלמות כמעט מוחלטת מצד גלגלצ. "אני יודעת באופן אישי שהיה לו מאוד עצוב וקשה עם זה", אמרה לנו מירי מסיקה. "הוא הרגיש לא רלוונטי שכבר לא שרים אותו. תשמע, כאמן אני יכולה להזדהות עם המקום של להרגיש דחוי. אבל האמת היותר גדולה היא שאין דבר כזה. אף תחנה, לא משנה כמה כוח יהיה לה, לא באמת קובעת גורלות". "אני לא יודע מה קרה שם", אמר ישראל גוריון לוואלה! תרבות. "אין לי מושג כי לא שמעתי את השירים שהם לא שידרו, חלק אמרו שהם לא היו ראויים, אין לי מושג". ומאור כהן הוסיף: "אנשים שהיו אז מקבלי החלטות בגלגלצ צריכים לעשות חשבון נפש קטן". תחושה נוספת שעלתה בשיחה עם משתתפי המופע, היא שאיינשטיין עצמו לא היה אוהב את מופעי המחווה שנערכו לו לאחר מותו. "הוא היה בורח מדברים כאלה, אריק היה קצת עניו", אמר גוריון. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully