וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כבר שונאת אתכם": בלוג "הישרדות", פרק 5

אביעד "צפניה" קדרון

15.11.2015 / 23:28

העימות בין רון שובל ומושיק גלאמין מגיע לשיא, החולצה של עומרי כוכבי נקרעת לגזרים ומיטל דוהן נפרדת מהאי. זה מה שקרה בפרק היותר מדי ארוך של "הישרדות"

יח"צ - חד פעמי

כולם עדיין כאן? יופי. כי פשוט בוואינט עלה מבזק לפני כמה שעות שמבקש מתושבי רובע המארה בפריז להסתגר בבתיהם. ואני יודע כמה הבלוג הזה פופולרי ברובע המארה. הצרפתים האלה קצת איבדו פרופורציה. שינסו להיכלא באי בודד עם בן יהב ואז יראו מה זה מאבק בטרור ומהי הישרדות אמיתית.

אחרי שמיטל הודחה ורון שובל ודנה ברגר רבו אחד עם השני, קויופה חוזרים למחנה. "אני לא עשיתי לו שום דבר", טוענת דנה. מושיק מתקשה להאמין להתנהלות של רון שובל במועצת השבט, "אני בהלם", הוא פועה. בסוף כל אחד מהצדדים עומד בים ומסתכל על השני. פרקטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרוויה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר יום 7, כולם ישנים. כולל מיטל הזומבית. זוכרים שבזמנו כל הוראקן גילו את בן הזומבי? אז עכשיו זה שוב קורה עם מיטל. "בין החיים לבין הזה…", מתאר עומרי הכוכב. "החיים לא כל כך רעים מחוץ למשחק", מתפייטת מיטל ובטסטה ראשונה היא מודה שלא היה לה כוח להאזין לשיגולי השכל של חבריה לשבט. אולי שפטנו אותה מהר מדי. בינתיים בהוראקן, כולם ממשיכים לגווע ברעב. טילטיל מתקשה לאכול קוקוס וכולם מרחמים עליו. כולם חוץ מעומר אנליסט.

דואר האי מגיע. כנראה מדובר באתגר פרס שכולל גם אוכל. מושיק מסיק שמדובר במשימת זיכרון. נו, אני אפילו לא טרחתי להאזין לטקסט שג'ני קראה. מושיק מנסה ללבן את האווירה לפני האתגר שזה אומר לנסות לריב שוב עם רון שובל, זמר ויוצר בזמן שרון אלוף, דוגמן ואיש עסקים, משקיף מהצד. השבטים מגיעים למשימת הפרס. אכן מדובר במשימת זיכרון. אבל עזבו את זה, רובוארץ לובש שוב את חולצת הג'ינס הדהויה מהיום הראשון. בכל מקרה, רובוארץ שואל את החבר'ה מה הם הכי רוצים בבוקר ואיכשהו מתברר שהתשובה היא מקלות קינמון. כלומר, ערכת קפה. השבטים יוצאים לדרך אחרי שרובוארץ זועק משהו בגרמנית. בהצלחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנל!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפה לשם, מה אתם יודעים. שבט קויופה מנצח ועומרי הכוכב מכריז "רון אלוף יצא אלוף". אמסלם מספר למצלמות שהוא לא אוהב להפסיד. שזה בדיוק מה שהוא אמר בכל ההפסדים הקודמים. לפחות הוא צפוי, גם משהו. חברי הוראקן חוזרים למחנה. הם מעט מדוכאים. כולם מכרכרים סביב טילטיל כי הוא באמת עצוב. הם מדברים על מיטל הזומבית וליסה רומזת להודא שהיא עוד רגע מודחת ושואלת אותה כיצד היא תרגיש כזומבית. "אני כבר שונאת אתכם", היא מגיבה. מיטל, כצפוי, דווקא די נהנית מהבדידות.

השבטים מתכוננים לבקר בבקתת המשא ומתן. חברי הוראקן רוצים לשלוח את טילטיל כדי שהוא ייהנה מהפירות. בקויופה, מושיק מגיע למסקנה שלהוראקן יש רק שני דברים שימושיים: ברזנט ורוסלנה. טילטיל מגיע לבקתה ומתרגש. הוא רואה את הפירות על השולחן ומתחיל לנשנש. עומרי הכוכב מגיע לפגוש אותו. הוא בלי החולצה המחוררת הפעם. טילטיל מספר לו שהוא לא מסוגל לבלוע. נראה שעומרי מתרשם. הוא כזה רגיש. הם מחליטים לפתוח את התיבה ולוותר על משא ומתן. טילטיל רץ להתגלח ומספר לתחקירנית שהתיבה גם יכולה להיות מסוכנת. בסוף מתברר שיש בתוך התיבה תוכן שיווקי. מי היה מאמין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתעה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

התיבה גם מציבה דילמה בפני השניים: או לאכול לבד או לתת לארבעה חברי שבט לאכול. אחרי שטילטיל הבטיח לחבריו בהוראקן שהוא יביא להם אוכל, הוא מחליט לספר כמה המעדן עשוי משוקולד אמיתי וכמה זה יעזור לו ושאם הוא לא יביא להודא מעדן, היא תגיד שהוא גזען. "חלילה", נרתע עומרי. וטילטיל מסביר: לפני מועצת השבט הוא שאל את הודא איך כותבים את השם ואז היא חשבה שהוא הולך להדיח אותה. מאיפה המחשבה הזו צצה? הערבים האלה, רק קונספירציות יש להם בראש.

טילטיל חוזר לשבט עם ארבעה מעדנים. הצלם קצת מחפף בעבודה כי הלוגו לא מספיק ברור. "אז למה אתה מבואס?", שואלים חברי השבט. אה, מסביר טילטיל, הוא לא יכול לאכול אלא צריך לבחור ארבעה. "תן לנשים", אומר אמסלם. ברור, נשים צריכות חלב וחלבונים. טילטיל מקבל את הטיפ של אמסלם ונותן לנשים. הן, מצידן, אוכלות את המעדן עם כף עץ ארוכה. הן עושות את זה ממש לאט. מכניסות את כף העץ לפה ואז מלקקות. כולן חוץ מהודא שאוכלת עם האצבעות. נו, כי היא ערבייה. בקויופה מקבלים טיטי, מושיק, רון אלוף וג'ני. דנה ורון שובל נפגעים. שישירו משהו וזה יעבור.

עוד באותו נושא

תנאים נוחים בזמן הצילומים: מה עושה שש בש בסט של "הישרדות"?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צופים בנשים שצורכות מעדן חלב בעזרת כף עץ ארוכה. למה לא באמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלילה מגיע ויורד גשם. חברי הוראקן משתמשים בברזנט כשמיכה ואמסלם עושה טילטיל ויושב על ארגז בגשם בחוץ. ואז כולם מרחמים עליו. אלוהים אדירים שבשמיים, האינטליגנציה הרגשית של השבט הזה יותר גמישה מחשופית. טילטיל עצבני כי אמסלם הוא "זקן השבט" והוא צריך את הברזנט יותר מהמתמודדות הצעירות. זה בסדר, הוא את שלו נתן, צריך לדאוג לדור הבא.

בבוקר מתברר שאף אחד לא נסחף לים. "שנים לא עברתי דבר כזה. אולי מעולם לא", מספר אמסלם וחושש כיצד יתפקד באתגר החסינות לאחר שלא ישן בלילה. דואר האי כולל טקסט מהשיר הבלתי נסבל של רון שובל. בקויופה דווקא שמחים לקראת האתגר. הם רוצים "לאכול" את המשימה. משימת החסינות כוללת מציאת כריות קבורות בחול, נשיכתן במשך חמש שניות והחזרתן לשבט. רובוארץ מספר לשבטים שמותר להילחם ורון אלוף, דוגמן ואיש עסקים, מתחיל לדבר על עצמו בגוף שלישי. הודא, הערבייה כזכור, יושבת בצד כי אתם יודעים, תנו לערבים להרביץ ליהודים וזה לא ייגמר. יאללה, יצאנו לדרך, אין כמו לראות התגוששות של גברים בחול.

ואז הדבר הכי נורא שיכול לקרות קורה: עורך הדין הפלילי קורע לעומרי הכוכב את החולצה. זה יותר גרוע מהפעם ההיא שבה בוקי נאה גנב את פסלון החסינות. "לא, אל תתפוס שם", מיילל עורך הדין הפלילי. אחרי מה שהוא עשה לחולצה המחוררת, תפיסה "שם" היא עונש קל. איכשהו, ולמרות תצוגת כוח מדהימה של טיטי, הוראקן מצליחים לגבור על קויופה. וזה באמת עצוב כי מושיק ממשיך להתחבב עליי וטילטיל ממשיך להיות בלתי נסבל. לפסיכולוג שלי יהיה מאוד מעניין השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרקולס. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע! הפרק לא נגמר. יש מישהו ש"יש לו איזה עניין קטן לסגור". זו ההזדמנות של מיטל הזומבית לנקום. לא נראה שמישהו מפחד ממנה. המתמודד הזומבי, כך מתברר, יבחר מישהו מהשבט המפסיד לדו-קרב "גורלי". אם הזומבי מפסיד, הוא מודח מהאי אבל אם הוא מנצח, הוא לוקח את זכות ההצבעה מאותו חבר שבט. עומר אנליסט מסכם יפה: "אני מאוד מבולבל מהנושא". מושיק רומז למיטל לבחור ברון שובל. הוראקן חוזרים לשבט וממהרים לעדכן את בן הזומבי במה שקרה. הוא גם מרוצה מהטוויסט.

מגיעים לדו-קרב. הפרק הזה לא יסתיים לעולם. למה לכל השדים והרוחות הפרק הזה נמשך כל כך הרבה זמן? אפילו ההשתלטות על המחבלים בפריז נגמרה מהר יותר. מוקדם מדי? מיטל בוחרת ברון שובל. בגדול האתגר הוא להפיל חביות בזמן שאתה קשור למתמודד השני. למיטל אין סיכוי והיא יודעת את זה. היא מפסידה והולכת לבלות זמן איכות עם ז'נט והיד השבורה.

בפרק הבא: נגלה שכן, רון שובל יכול להיות יותר מאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully