וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מוכנים לטריילר הכי גרוע של השנה?

18.11.2015 / 10:05

2016 עוד לא התחילה והיא כבר סיפקה לנו סרט שכולנו נרצה להתרחק ממנו. איך אנחנו יודעים? צפינו בטריילר שלו. וגם: זאין מאליק מספר מה הוא באמת חושב על ימיו בוואן דיירקשן. לייב בלוגינג תרבותי

15:52 - טריילר חדש ל"זולנדר 2"

הטירוף של בן סטילר ואוון ווילסון נמשך בטריילר החדש והמצחיק של "זולנדר 2". העלילה, כפי שמתבקש, לא ממש חשובה וכוללת אופנה, קרבות מול אויבים מרים והמוני סלבריטאים שמתים בזמן שהם עוטים על פניהם את הבעתו המוכרת של דרק זולנדר, דוגמן העל הנחשק.

הסרט ייצא לאקרנים בארה"ב בפברואר הקרוב.

14:51 - טריילר כן ל"מלחמת הכוכבים"

אחרי שבשבועות האחרונים סיפרנו (שלא לומר חפרנו) לכם על תולדות סדרת הסרטים המיתולוגית, הגיע תורם של המומחים האמיתיים לחוות את דעתם על הסרט שהתחיל את הכל ב-1977. כמו תמיד האבחנות מבריקות לא פחות מאשר הן מצחיקות.

14:36 - במאי "הארטיסט" חתום על מכתב חריף אל מחבלי דאע"ש

מישל הזנביצ'יוס, הבמאי זוכה האוסקר של "הארטיסט", החליט לזקק את הזעם בעקבות מתקפת הטרור על פריז לפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו. בדומה לג'ון אוליבר, גם הזנביצ'יוס לא התכוון לעדן את מילותיו כשהוא מתייחס לאנשים שביצעו את הפיגועים המחרידים.

"לגברים והנשים במדינה האיסלאמית: זהו זה. זה רשמי, אתם במלחמה איתנו. מה שמאכזב הוא שאין לכם מדים או דרגות. אנחנו לא יודעים איך לזהות אתכם, ולכן אין לנו נגד מי להילחם - למרות שאני מקווה שהתסכול הזה לא יוביל אותנו להפנות אצבע לאנשים הלא נכונים. אם כל מוות הוא ניצחון עבורכם, עליכם לדעת שלא תביסו אותנו. זה בכלל לא אפשרי. בגלל שלא משנה מה תעשו, לא תצליחו לשנות אותנו

כאן בצרפת, אנחנו אוהבים את החיים ואת התענוגות שמגיעים איתם. עבורנו, בין הילד למוות מאוחר ככל האפשר, הרעיון העיקרי הוא לזיין, לצחוק, לאכול, לשחק, לזיין, לשתות, לקרוא, לקחת תנומה, לזיין, לדבר, לאכול, להתווכח, לצייר, לזיין, לצאת לטיול, לטפל בגינה, לקרוא, לראות סרטים, להפליץ כדי לגרום לחברים שלנו לצחוק, ומעל לכל לזיין, ולבסוף לקבל ,"עבודת יד" נחמדה. אנחנו אומה של תענוגות, יותר מאשר של ערכים. יום יבוא ונחליט לקרוא כיכר על שם מוניקה לווינסקי אם זה יצחיק אותנו".

מישל הזנוויציוס. Marc Stamas, GettyImages
מישל הזנביצ'יוס/GettyImages, Marc Stamas

14:30 - פסטיבל הקולנוע היהודי יתקיים השנה בפעם ה-17 במהלך חג החנוכה

השנה יעמוד הפסטיבל בסימן חגיגות יובל וציונים משמעותיים. לציון 50 שנה לקרן ירושלים יתקיים האירוע החגיגי "ירושלים על המסך" המפנה מבט מחודש אל האוצרות הקולנועיים שמתעדים ומציגים על המסך את העיר ירושלים ואת סיפוריה. האירוע יכלול הקרנת בכורה של עותקים דיגיטליים חדשים ומשוחזרים של הסרטים "שיבת ציון" ו"חיי היהודים בארץ ישראל 1913", המציגים תיעוד של ירושלים בראשית המאה ה-20. סרטו של רנן שור "חתונה בירושלים" המתעד את חתונת בנו של אורי זוהר ובתו של אריק איינשטיין, החוגג שני עשורים להקרנתו הראשונה. לצד זה, ידברו שורה של יוצרים ואנשי קולנוע על שלל סרטים ירושלמיים.

לרגל 50 שנה לסרט הגפילטע-פיש הראשון "שני קונילמל" וכן פטירתו של המפיק מרדכי נבון יוצג בבכורה עותק דיגיטלי חדש של הסרט שנעשה כחלק מפעילות הארכיון הישראלי לסרטים לשימור ולקידום חשיפת אוצרות הארכיון לקהל הרחב.
אירוע הנעילה של הפסטיבל שנעשה בשיתוף המכון הפולני בישראל. יפגיש שישה סרטים קצרים של פולנסקי משנות ה-50 לרגל 60 שנים לעשייתו הקולנועית. הסרטים ילוו במוזיקה חיה מאת נועם ענבר ("הבילויים"), אדם שפלן ("אוזו-בזוקה", "קותימאן אורקסטרה") ואריאל ארמוני ("פיסוק רחב").

12:00 - לאור הביקוש, הופעה שנייה לגרג דולי בביקורו הקרוב בישראל

דולי, סולן להקות אפגן וויגז והטוויילייט סינגרס, מגיע בפברואר למופע אינטימי שבמהלכו יבצע שירים חדשים לצד הרפרטואר המוזיקלי העשיר שלו מכל התקופות וההרכבים, ולצדו הרכב נגנים מינימליסטי. סיבוב ההופעות הייחודי כולל רק מספר הופעות מצומצם באירופה ובצפון אמריקה באולמות אינטימיים, ודולי בחר לסיים את הסיבוב בישראל אל מול קהל המעריצים הנאמן פה.

כעת בנוסף להופעה ב-27 בפברואר בתיאטרון בית מיומנה, יופיע דולי גם למחרת, 28 בפברואר בבארבי תל אביב. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

10:47 - טריילר לספיישל חג המולד של ביל מארי בנטפיקס

גם רשת נטפליקס מצטרפת השנה לעונת סרטי וספיישלי חג המולד הדביקים, עם הפקה מקורית ומרובת כוכבים. הספיישל "A Very Murray Christmas"', כמשתמש משמו, מצב במוקד את מופע המוזרות החיננית של ביל מארי. במופע, שיכלול שורה של מערכונים ושירים, יכלול הופעות של מיילי סיירוס, איימי פוהלר, כריס רוק, מאיה רודולף ואפילו של ג'ורג' קלוני. הספיישל יהיה זמין למנויי נטפליקס ב-4 בדצמבר.

10:34 - אם חששתם לרגע, ואל קילמר חוזר בו בקשר ל"אהבה בשחקים 2"

אתמול פרסמנו כאן את הפוסט המדהים/ הזוי /WTF של ואל קילמר לגבי "אהבה בשחקים 2", והטלנו ספק רב בשפיותו, שלא לומר על אמינות הדברים. כזכור, קילמר הכריז שהוא לא רק חוזר לתפקיד האיקוני שאותו גילם בסרט המקורי, אלא שג'ין הקמן וטום קרוז יככבו לצידו, בסרט שאותו יביים לא פחות מאשר פרנסיס פורד קופולה.

כצפוי, הפוסט של קילמר עורר הרבה גלים והוא בסופו של דבר נאלץ להבהיר שהמציאות, ובכן, קצת פחות זוהרת. "הצעה תפקיד ולעשות תפקיד אלה שני דברים שונים לגמרי", כתב השחקן, "זאת היתה טעות תמימה. היתה לי שיחה נפלאה עם הסוכן שלי והתרגשתי. שמות כמו ג'ין הקמן ופרנסיס פורד קופולה הם דוגמאות לדברים נוספים ששחקנים לא יכולים לסרב להם. הם לא מעורבים בסרט הזה ואני מצטער על אי ההבנה.

10:15 - זאין מאליק: "לא מקשיב למוזיקה של וואן דיירקשן"

הרוחות של מעריצי ומעריצות וואן דיירקשן עדיין לא נרגעו מהעזיבה הפתאומית של זאין מאליק את להקת הבנים, אבל הוא כבר נחוש להשאיר את כל אלה מאחור. בריאיון ראשון כזמר סולו למגזין "רולינג סטון" מסביר מאליק את הסיבות לעזיבה וגם חושף את ההעדפות המוזיקליות שלו.

"חלק גדול מהסיבה לעזיבה היתה ההבנה שאני כבר לא רוצה להיות הכי גדול שיש, לא למכור הכי הרבה כרטיסים. מה שעניין אותי יותר הוא האנשים שאליהם אני פונה. רציתי להגיע אליהם בדרך הנכונה. רציתי שהם יאמינו במה שאני אומר. עשיתי מספיק במובנים כלכליים כדי שאוכל לחיות בנוחות. עכשיו אני רוצה לעשות מוזיקה".

מאליק מספר שבמהלך העבודה בוואן דיירקשן הוא חש שהסגנון המוזיקלי נכפה עליו. "אם הייתי שר משהו בסגנון אר אנד בי, הם היו עושים עוד 50 טייקים עד שזה נשמע פופי וגנרי להחריד. לא הייתי במאה אחוז מאחורי המוזיקה הזאת. לא הייתי אני. זאת המוזיקה שניתנה לנו ונאמר לנו שזה מה שעומד לגרום לאנשים לקנות. למרות שהיינו להקת הבנים הכי מצליחה ומפורסמת בעולם, לא היינו שמחים. אמרנו לנו להרגיש מרוצים ממשהו שלא היינו מרוצים ממנו".

ולסיום, מבהיר מאליק שהוא לא מתכוון לבלות את זמנו בהאזנה לשירי הלהקה. "זאת לא המוזיקה שאני אוהב להאזין לה. האם הייתם מאזינים לוואן דיירקשן עם חברה שלכם? אני לא. בשבילי זה לא עלבון. עם כל כמה שאהבתי להיות בלהקה ומה שעשינו, זאת לא היתה מוזיקה שהייתי רוצה להאזין לה.

זאין מאליק. Interview, צילום מסך
לא מוזיקה בשבילו. זאין מאליק/צילום מסך, Interview

10:07 - הטריילר הכי גרוע של 2016 כבר כאן

מוקדם מאוד להתחיל לספק הערכות לגבי שנת 2016 בקולנוע, אבל אנחנו מוכנים לשים את מעט הכסף שיש לנו על כך ש"Gods Of Egypt" עומד להיות אחד הסרטים הגרועים ביותר של 12 החודשים הקרובים. איך אנחנו יודעים? ובכן, ראינו את הטריילר שלו.

ניסינו להבין את העלילה, באמת שניסינו, אבל למה שנחזור על תיאור כל כך מטומטם? אם אתם מתכוונים ללכת לראות את הדבר הזה כדי שתדעו שאלים רבי עוצמה נאבקים אלה באלה בקרב שעשוי להחריב את מצרים, והכל בגלל האהבה.

ואם העליה האידיוטית מדאיגה אתכם חכו שתראו את האפקטים, זה נראה כאילו משחק מחשב ממש גרוע הקיא על על שאריות הקריירה של ג'רארד באטלר, ואז מישהו ערבב את הכל בצייר.

כל היופי הזה מגיע לבתי הקולנוע ב-26 בפברואר. היינו מאחלים לכולנו שאף מפיץ לא יחשוב להביא אותו לישראל, אבל אנחנו לא כאלה נאיביים.

10:00 - אמן הפולק דונובן מגיע לראשונה להופעה בישראל

הזמר הוותיק, שנחשב לסינגר/סונגרייטר מהחשובים בתולדות המוזיקה, יגיע להופעה אחת שתתקיים ב-15 בינואר 2016 בתיאטרון גשר שביפו. שמו של דונובן נאמר בנשימה אחת עם אמני ענק אחרים כגון בוב דילן, שאף הזכיר אותו בשירו "Talking War Three Blues". הוא אף היווה השפעה מרכזית על להקות כגון הביטלס, לד זפלין ועשרות אחרות. פריצתו הגדולה כזמר הייתה בשנות השישים, במהלכה נחשב לאחד המובילים הגדולים בתקופת ילדי הפרחים. לאחרונה שחרר הזמר בן ה-69 אלבום קאברים בו משתתפים כמה מגדולי אמני האינדי העכשוויים, ביניהם ה-Flaming Lips, שרון ואן אטן ורבים אחרים.

ההופעה צפויה להיות הראשונה של דונובן בן ה-69 בישראל, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 300 ל-900 ש"ח. על הפקת המופע אחראית חברת "פרוגסטייג'", שהפיקה בין השאר את הופעותיהם בישראל של קלידן להקת יס ריק וויקמן, להקת הפרוג רוק הבריטית רנסאנס ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully