וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 72: הסיפור המוזר על מתמודדת ריאליטי ופין של קרוקודיל

19.11.2015 / 0:00

מתמודדת ב"הישרדות" הבריטית התבקשה לאכול איבר מין של קרוקודיל, אבל דווקא דבר אחר הדאיג אותה. וגם: הנבל מקרטה קיד מתגלה כחמוד, הכפילות של ג'וליה רוברטס וגווינת' פאלטרו מול קים קרדשיאן. לייב בלוגינג תרבותי

מעריב לנוער שלום: אכלתי איבר מין של קרוקודיל, האם אני בהריון?

בעוד אצלנו מתקשים להתאושש מהדחתו בטרם עת של מושיק ב"הישרדות", הטלוויזיה הבריטית דווקא מרימה לצופיה בעונה החדשה של הריאליטי ההישרדותי "אני סלבריטי… קחו אותי מכאן". הפעם האקשן לא התרחש במהלך משימה או ברגע הדחה מותח, אלא דווקא בתכנית המלווה, "קחו אותי מכאן עכשיו!", בה התארחה מתמודדת העונה הקודמת, ג'מה קולינס, שנאלצה לחוות מחדש כמה מהאתגרים של התוכנית-האם. קולינס נתבקשה לאכול איבר מין של קרוקודיל, ומה שהכי הטריד אותה בסיטואציה זו אם היא עלולה, בעקבות זאת, להיכנס להריון. היא כנראה התבדחה, אבל אתם יודעים, אף פעם אי אפשר להיות בטוחים מדי.

ווקס און: הבריון מ"קראטה קיד" במסר נגד בריונות

אלא אם אתם ברני סטינסון, ב"קראטה קיד" הייתם לטובת דניאל-סן. אבל השבוע למדנו, שכרגיל, סטינסון צדק, ובילי זבקה — שגילם את ג'וני באותו הסרט — הוא לא בחור כזה רע. ביום שבת האחרון הגיע זבקה לשוחח עם תלמידי דוג'ו בעיירה שכוחת אל במרילנד, שם הסביר להם ש"בריונות זה לא מגניב" ובאופן כללי היה די מקסים ומעורר השראה. קשה, כאמור, שלא להישבות בקסמו של זבקה, אבל מה הלאה? נגלה שכל הבריונים מסרטי האייטיז שאהבנו הם בעצם אנשים די מתוקים? שהמנהל מ"שמתי ברז למורה" מאמין בחינוך דמוקרטי? שהמדען שרדף אחרי אי.טי רצה בסך הכל לעזור לו להגיע הביתה? די, אל תהיו חמודים. זה הורס לנו את הילדות.

אחת מתשע: ג'וליה רוברטס פוגשת עוד ג'וליה רוברטסיות

גו'ליה רוברטס היא מושלמת, וזו עובדה ידועה. הכוונה כמובן היא לשחקנית זוכת האוסקר המוכרת מסרטים כמו "אישה יפה" ו"נוטינג היל", ולא, למשל, לג'ולי רוברטס מביקסבי, אוקלהומה, שאיתה ועם עוד שמונה ג'וליה רוברטסיות הפגיש השבוע ג'ימי קימל את הכוכבת. מדובר בנשים עם חיים אפרוריים כשל כולנו, שנחמתן היחידה היא שהן תמיד יצליחו להשיג מקום במסעדה או חדר במלון ושאיפתן הגדולה היא להתארח אצל ג'ימי קימל. בסקייפ. בעצם, מי מאיתנו לא היה חותם על זה.

אל תקראו לי דיווה: הדרישות המוגזמות של סלינה גומז

סלינה גומז עמדה השבוע במרכזה של סערונת, לאחר שהופיעה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ז סיקרט. "דיווה!" ו"דרישות מוגזמות!", זעקו הכותרות, אך המציאות, כרגיל, משעממת בהרבה. הדרישה הדיוואית-לכאורה היחידה של גומז היתה שמעצב השיער שלה, כריס מקמילן, יישאר צמוד אליה, למקרה של כשל תסרוקתי. נכון, זה לא כזה נעים לעמוד בהיכון בשולי השטיח האדום עם פן ומחליק ביד, אבל האמת היא שהשיער של גומז הוא כרטיס הביקור של מקמילן, והאינטרס לשמור עליו נטול פגמים הוא גם שלו. אז מי הדיווה עכשיו, הא?

הדוגמנית מינג שי והזמרת סלינה גומז בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, ניו-יורק, 10 נובמבר 2015. GettyImages
סלינה גומז בתצוגה השנתית. למי קראתם דיווה?/GettyImages

כי ימלוך: פיטר אנדרה מגלה שאבא שלו נמכר לעבדות

שבוע לא פשוט עובר על הזמר פיטר אנדרה. בריאיון שהעניק למגזין "רדיו טיימס" סיפר כי גילה לאחרונה כי אביו, שנולד וגדל בקפריסין, נמכר שם לעבדות בגיל 11. הימים היו ימיה האחרונים של מלחמת העולם השנייה ואביו, סאוואס, נאלץ לעזור בפרנסת המשפחה בת 15 הנפשות. "הם היו 13 ילדים, ולא היה להם מזון או כסף", סיפר אנדרה. "חלק נמכרו לעבדות בשביל שיהיה כסף, ואבא שלי חזר רק כעבור שנים". בריאיון ייחס אנדרה את מוסר העבודה שלו לאביו, וכנראה שבאמת מגיע לו קרדיט, כי הבן שלו הצליח לעשות קריירה משיר אחד בלבד. ואם הגילוי הזה לא מרעיש מספיק, אנדרה עבר השבוע מיני-לינצ'טרנט כשהעז להופיע עם השיר האחד הזה, Mysterious Girl, בביצוע סווינג לא ברור. כל זה נעשה במסגרת משדר צדקה עבור ילדים במצוקה, אז אנא, הניחו לו: הוא למד דבר או שניים על העניין הזה בשבוע האחרון.

שברת שילמת: גווינת' פאלטרו טוענת שהיתה הראשונה לשבור את האינטרנט

כבר כמה שנים שגווינת' פאלטרו נמצאת במסלול המעצבן במיוחד משחקנית מצליחה ל"אושיית רשת", וכבעלת אתר הלייפסטייל Goop היא גם מוזמנת לכל מיני כנסי טכנולוגיה וחדשנות שבימים כתיקונם לא ימצאו את דרכם למדורי התרבות והבידור. אך הימים אינם כתיקונם, לאחר שהשבוע הכריזה פאלטרו שהיא-היא זו ששברה את האינטרנט. כולם חושבים שקים קרדשיאן שברה אותו, אבל מסתבר שהוא נשבר קודם לכן, עם סיומה של מערכת היחסים בין פאלטרו וכריס מרטין וטביעת המונח "היפרדות מודעת" (conscious uncoupling). שמישהו ימסור לגווינת' שאם היא צריכה לספר לנו בדיעבד שהיא שברה את האינטרנט, היא מקסימום שרטה אותו מלמטה איפה שלא רואים בכלל. ובכל מקרה, בואו נסכם שאף אחד לא שבר עדיין את האינטרנט. כי הוא עדיין עובד ואנחנו עדיין כאן מדברים על הדברים האלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוברת דברים מאז 1972. גווינת' פאלטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית החיות: אד שירן מבלה לילה טיפוסי בקולג' אמריקאי

אד שירן נשר מבית הספר כשהיה בן 16, אבל זה לא מה שימנע ממנו לחוות חווית קולג' טיפוסית, ועוד בארצות הברית. בשבוע שעבר התלווה שירן לסטודנטית בשם שרי סיבורן, איתה, על פי השמועות, הוא נמצא במערכת יחסים, לערב שנראה כאילו נלקח מסרט קולג' גנרי: התחילו במשחק ביר-פונג, המשיכו למסיבה בבית אחווה, וסיימו במזללה. הוכחה שאפשר לא רק להוציא את הילד מבריטניה, אלא גם להוציא את בריטניה מהילד.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully