וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוב, סבתא תירקבי": בלוג "הישרדות", פרק 8

אביעד "צפניה" קדרון

23.11.2015 / 22:38

ליסה מודחת למרות שנראה שאף אחד לא זכר איך קוראים לה ומה היא עושה על האי, הדחה נוספת שעומר אנליסט מתכנן הולכת לעזאזל ואמסלם לא יכול לעצור את הדמעות. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

אתם קלטתם שלא היתה קריינות של רובוארץ למה שקרה בפרקים הקודמים? אפילו הוא כבר התייאש ואנחנו רק ביום 11. בהוראקן חוגגים את הדחתו של בן יהב. "הוא די מיצה את עצמו כאן". כן, יש בזה משהו. עומר רוצה להדיח את טילטיל ואומר ללירון להביא את דנה שמבחינתה אומרת שהיא מרגישה אחריות ושזה לא פשוט לה. הו, למען השם, פשוט תדיחי את כולם. ואם לא את כולם אז באמת תדיחי את טילטיל. מגיע לו ללכת הביתה על כל השטויות שגט טקסי עושה בחודשים האחרונים.

בקויופה, רון שובל מציק להודא ומבקש ממנה שתגיד לו פעם ביום שהוא נראה טוב. מושיק מתוסכל כי מתחם הזומבי קטן. הייתי בטוח שבשלב הזה של המשחק, אחרי כמה ימים במתחם הזומבי, מושיק יעצב אותו מחדש ויעשה ממנו משהו שנראה כמו פנינת נוי קטנה בלוב. בהוראקן, המתמודדים מופתעים שיורד גשם. "איך זה בא בבום", מייללת לירון. באמת, מי ראה את הגשם מגיע. רק היו טריליון עננים וכל מיני רעשים חזקים והבזקי אור מהשמיים. "חבר'ה, אתם רוצים שאשיר לכם שיר?", דנה שואלת. הם בוחרים את "מחכה לו" והיא מסכימה לשיר בתנאי שכולם יחשבו חיובי. לפחות הם לא בחרו את שיר ההישרדות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל סבתא יש שם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתוחה, סגורה, מה זה משנה. ארגון להב"ה זקוק לך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר, שני השבטים מקבלים דואר אי שמבשר להם שבקרוב תהיה סופה וכולם ייסחפו לים ויטבעו אבל הם יוכלו לעשות את זה כשהם לבושים מעילי גשם מתנת ורדינון. סתם, אני מניח שמעילי הגשם מתנת ריבוק. תיכף יהיה אתגר ויהיה זום על הלוגו אז נגלה. עומר אנליסט חוזר לימיו האפלים מ"דייט בחשיכה" ומסביר שהוא לא יוצא עם בחורות מלאות. בנות השבט בהלם ועורך הדין הפלילי מסביר לרוסלנה שנשים הן כמו מכוניות ושתאונת דרכים היא כמו היריון. אני מריח כאן הופעת אורח בתוכנית המוזרה הזו של שלום אסייג וליטל שוורץ. "זוגיות זה לא אוטו", היא מבהירה והוא מבהיר לתחקירנית שבדיוק כמו שבחוזה שלו ביקשו שהמראה החיצוני שלו לא ישתנה, זה בדיוק מה שהוא דורש גם מאשתו. הוא בטח ישמח לראות את הפרק כי בקויופה, ג'ני אומרת לטיטי ולהודא שזה טוב שגבר יהיה קצת פרימטיבי.

חוזרים להוראקן. רוסלנה ולירון מכינות אורז וטילטיל ואמסלם יושבים על המיטה ומחלקים הוראות. דנה לא מרוצה. רק לפני כמה דקות כולם שרו ביחד על בחורה שמחכה לגבר ועכשיו הם רוצים שהבחורה תבשל. חצופים. דואר האי מגיע ומבשר על משימת חסינות אישית. "מיהו שליט הקוקוסים?", תוהה עורך התוכן הזוטר שנאלץ לכתוב את דואר האי. עומר אנליסט מאבחן: "יש לי תחושה שמדובר במשהו שקשור לקוקוסים". הם פוגשים את רובוארץ והוא חד להם חידה: מאיזה עץ מפיקים שמן, יין, דיו, חברי כנסת מהבית היהודי וחבלים? "קוקוס", משיבים כולם ביחד.

עוד באותו נושא

הבאזז ואיש השלג: מה יש לעומר מ"הישרדות" נגד שמנות?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיומנה של הלן קלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתגר כולל ניפוץ קוקוסים, אגירת מי הקוקוס בפה, מעבר במסלול מכשולים ואז ריקון מי הקוקוס למיכל. אה, וגם צריך לקלוע את הקוקוסים לאיזה חור כדי להשתתף במשימה. הם יוצאים לדרך ורוסלנה הראשונה שמצליחה לקלוע. מתברר שלה ולאייל גולן יש סל בבריכה. יש להם בריכה בבית. מדהים. גם עומר אנליסט ולירון מצליחים לקלוע ואחרי עשרות ניסיונות, אמסלם גם מצליח לעבור לשלב הבא. אף אחד לא מבין למה לקח לו כל כך הרבה זמן לקלוע. כאילו, חוץ מכל מי שראה משחק של הפועל תל אביב בניינטיז. אמסלם בטוח שהוא לוקח את המשימה הזו בהליכה כי הפה שלו יכול להכיל הכל. נעצור כאן כי יש את כל הקטע של החיבה שלו לתביעות דיבה. אמסלם, באופן אירוני, אכן מנצח את המשימה הזו כשהוא הולך. נו, מי ידע. "מלך הקוקוסים של האי", מכריז רובוארץ. והראשון לשמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחפצן לחפצן לחפצן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחנה, טילטיל ורוסלנה מתכננים להדיח את עומר אנליסט אבל אמסלם אומר להם שעומר חזק ושהם צריכים את החוזק שלו במשימות. "יש לו רגליים צעירות", הוא מסביר. אז רוסלנה מחליטה להדיח את ליסה. היא גם היתה היחידה שלא שרה את "מחכה לו". בוגדת. דנה ולירון מזכירות לטילטיל ורוסלנה שאם הם מדיחים את ליסה, גם הברזנט הולך הביתה ואין במחנה שום דבר חוץ מברזנט. עורך הדין הפלילי אומר לעומר אנליסט שהוא לא ידיח את טילטיל. "שיהיה לך בהצלחה", הוא מאחל. מעניין באיזו עונה הוא נמצא. דנה מבינה שהיא הקול המכריע. "איזה משחק אכזרי!", היא מתייפחת. קשה לה להדיח את טילטיל כי הוא בחור רגיש. טילטיל מרגיע את עומר אנליסט - גם אם ליסה תודח, אף אחד לא ימות בלי ברזנט. נשמע הגיוני אבל היי, שווה לנסות ולראות מה קורה להם בלי ברזנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חריימה, דגים מרוקאים, קוסקוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן כן, קוסקוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

החבר'ה מגיעים למועצת השבט. דנה מספרת לרובוארץ את כל מה שקרה לה בפרק הקודם ואומרת שיש בעיה של שוביניזם. הגברים לא מסכימים ואומרים שזה לא שוביניזם אם הנשים חלשות והגברים עושים הכל. "רוסלנה הציעה להכין אורז", הם מנמקים. עורך הדין הפלילי טוען שאין בעיה עם שוביניזם כל עוד הוא טוב ואמסלם מתחיל לבכות כשרובוארץ שואל אותו מה הילדים שלו עושים. תשובה לשאלה הזו אנחנו לא מקבלים. וחבל. מה באמת הילדים של אמסלם עושים? זו מועצת שבט מאוד מוזרה. כי לדנה יש חסינות והיא בכלל לא מועמדת להדחה וכל הדיון הזה מיותר. הם הולכים להצביע ובזמן שרובוארץ מקריא את הקולות, טילטיל מתחיל לקטר ש"עשו לו קטע" ושהוא "חוזר הביתה". הוא אפילו מתקשה לשבת. זה קצת מהנה. "מה עשיתי להם?", טילטיל תוהה ונעמד בזמן שאמסלם מנסה לנחש מי בגד. בסוף דנה נשארת נאמנה לחבריה המפורסמים וליסה מודחת. האם יש הדחה שעומר אנליסט יצליח לבצע או שהכל יהיה רק פאן פיקשן בראש שלו? ניחא. זה מה שליסה מקבלת על זה שהיא גירשה את הודא מהבית שלה. מתי נלמד שהכיבוש רק פוגע בנו?

בפרק הבא: טילטיל מקטר. נו, זה עומד להיות מהנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully