וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הסצנות הלוהטות של "ג'וני ואבירי הגליל": און ושלטון

דני רוזנברג

24.11.2015 / 10:50

"ג'וני ואבירי הגליל" הכניסה לחיינו שורה של סצנות סקס לוהטות ולא שגרתיות בנוף הטלוויזיה הישראלית. הבמאי דני רוזנברג כותב על הסצנה שהגיעה למקום השני במצעד שלנו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יח"צ - חד פעמי

בפרק הרביעי ג'וני וחבריו מגיעים לבית מלון בו נערך הכנס "תנופה לגליל", בו מתמזגים שועי הארץ באורגיה של הון ושלטון, כסף ישן וכסף חדש. בפרק זה מתחיל לפעול משרד הליווי שהקים ג'וני באופן סדיר, בשעה שגם ההשלכות של בחירה בעיסוק זה נותנות אותותיהן על הגברים לראשונה.
ג'וני (עוז זהבי) נכנס למלון כאיש עסקים לגיטימי הרואה את הליווי כהזדמנות מפתה למיקסום רווחים וניצול אופציות מקסימאלי בשוק. הוא יוצא מהמלון כזונה.

שימי (יואב לוי), לעומתו, מגיע לכנס באיחור לאחר שהצליח לשכנע את אילנית אישתו לצאת איתו לדייט באותו הערב, בניסיון נואש להחזיר את הרומנטיקה לחייהם. המפגש עם בני הזוג במלון מאיים על התוכנית שלו. בתחילה שימי נכנס לחדר המלון וקורא בשמה של אתי (שרון זליקובסקי), הלקוחה שהזמינה אותו. אתי מופיעה על מפתן הדלת, משועשעת ממראה פניו החרד של שימי, לפתע נשמעות מחיאות כפיים המגיעות מפסקול ההופעה החיה של שלמה ארצי בקיסריה. נושנוש (אורי הוכמן) בן זוגה של אתי שהפעיל את המוזיקה נכנס לאחר מכן.

שימי עומד לעזוב, אך הבטחותיו של נושנוש כי רק יסתכל בתוספת סכום כסף לא מבוטל מובילים אותו לשתף פעולה, לא לפני שהוא מציין בפני בני הזוג כי אם נושנוש יתקרב מדובר ב "דיל ברייקר". כעבור זמן מה, ולאחר שבני הזוג סיממו את שימי, הוא רוקד עימם בערום עד שהוא מושלך על ספת המלון על ידי נושנוש. שלמה ארצי שר ברקע על ארץ חדשה ושימי מסוחרר, הוא עוד זוכר את הפגישה המתוכננת אבל כבר לא זוכר מתי, נבלע בלימבו של כסף וקצפת ניצחון שמותזת עליו.

seperator

בחדר השני עברו של ג'וני ממשיך לרדוף אותו כאשר מיקה, לקוחה שהזמינה את שירותיו (נעמה פרייס) מתגלה כמכרה מהתקופה בה ניסה להמציא את עצמו מחדש כיזם בסין. כיום מיקה היא אשת עסקים מצליחה מהמזרח הרחוק אשר הגיעה לגליל בכדי לחפש אופציות השקעה. היא מופתעת ואף מובכת לראות את התדרדרותו של הגבר אשר בו, כך נרמז, חשקה בעבר.

מבטה של מיקה על ג'וני סודק את המסכה המקצועית שהוא מנסה לעטות על עצמו אך ג'וני מסרב לחשוף את פגיעתו. בתחילה הוא עוד מנסה לעניין אותה בעסקי התפוחים בגליל ולאחר מכן, כשברור לו שהאישה החזקה הניצבת מולו אינה מעוניינת לסחור עמו בתפוחים, הוא מצהיר בגאווה כי הוא "כבר לא עושה סקס בחינם", וכך נאחז בעבודתו החדשה כטובע בים, ממשיך את ההונאה העצמית.

מיקה מבחינתה, רוצה לעזור לג'וני לחזור להיות מי שהיה פעם, או נכון יותר לומר - הגבר שהיא ראתה בו. "הגורל חיבר בינינו, הוא קרה לי לעזור לך" היא אומרת, אך ג'וני משיב כי אינו מאמין בגורל, הוא הרי מחזיק בעצנו בהגה הספינה של מסע חייו.

עוד באותו נושא

מצעד הסצנות הלוהטות של "ג'וני ואבירי הגליל": איתמר באגם

לכתבה המלאה

מיקה מתעקשת וג'וני מפרש את יחסה כלפיו כפטרונות, ואף הנאה מהיפוך יחסי הכוחות ביניהם. במהלך הסקס מאבק השליטה בין המינים מקבל משמעות כוריאוגרפית. ג'וני מפרש את רצונה של מיקה להיות מעליו כהתענגות על עצם היותה חזקה ושולטת, שמשולה בעיניו להצלחה העסקית שלה על פני הכישלון שלו, כניצחון עליו. הוא מתחיל להיאבק על "המקום למעלה"

מיקה בהתחלה חושבת כי זה חלק מהמשחק המיני אך ג'וני נעשה יותר אלים. "את נהנית, אני הזונה שלך", הוא מטיח בה ממעמקי האגו המדמם, הופך אותה ומצמידה למזרון, משתמש ביתרון היחיד שלו עליה, כוחו הפיזי. בשלב זה מיקה הודפת אותו ממנה והוא ממשיך במתקפה המילולית כלפיה, המונעת מקנאה ורגשי נחיתות.

זה אחד מהרגעים האפלים אליהם מגיעה דמותו של ג'וני במהלך הסדרה וגם אחד הכנים שבהם. הסיפור הרומנטי, האבירי, שג'וני ברא לעצמו ודרכו הצדיק את בחירתו למכור את גופו מתרסק שם במרכז החדר. מיקה, עדיין מבוהלת מהדרך בה נהג כלפיה, מטיחה בג'וני כי "האופי הדפוק" שלו הוביל אותו למצבו. "זאת הסיבה שאתה זונה וזאת הסיבה שאתה לבד". ג'וני נאלם דום ויוצא מהחדר, אוסף את בגדיו ושברי גבריותו עמו. נראה שלראשונה הוא רואה נכוחה, מבעד לקורי הסיפורים שתווה, את עצמו ואת חייו.

ועדיין, יעבור עוד זמן במהלך עלילת הסדרה עד שג'וני יפסיק לשטות בעצמו ובאחרים ויקבל אחריות מלאה על בחירותיו. בדרך יפגע בכל היקרים לו ויאבד את אמונתה של הודיה אהובת ליבו. בפרק האחרון שישודר ברביעי הקרוב יסתיים מסעו.

seperator

הפרק האחרון של "ג'וני ואבירי הגליל" ישודר ביום רביעי בשעה 22:00 בערוץ yes Drama וב-yes VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully