וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הסצנות הלוהטות של "ג'וני ואבירי הגליל": סצנת הסטראפון

דני רוזנברג

25.11.2015 / 9:38

"ג'וני ואבירי הגליל" הכניסה לחיינו שורה של סצנות סקס לוהטות ולא שגרתיות בנוף הטלוויזיה הישראלית. הבמאי דני רוזנברג כותב על הסצנה שהגיעה למקום הראשון במצעד שלנו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יח"צ - חד פעמי

ביום חורף סוער דופק איתמר (אושרי כהן) על דלתה של הלקוחה רעיה (שרון שטארק) ומבקש לפצות אותה על המפגש קודם לכן עם שימי (יואב לוי), שהגדיר את התשוקה המינית שלה כסטייה וקרא לה "לא נורמלית". תחילה היא מסרבת להכניס אותו לביתה אבל כשאיתמר מספר לה שהוא "חוקר מיניות" נראה שהיא משנה דעתה ושואלת אותו אם הוא חוקר או נחקר. איתמר אינו משיב והיא מחייכת, יודעת כבר כי המפגש ביניהם יהפוך לחקירה משותפת של גבולות המיניות והמוסכמות החברתיות.

הסצנה עוסקת במין על שני צדדיו - האקטיבי והפסיבי - והופכת את תפקידיהם של החודר והנחדר. תילי תילים של מילים נשפכו על יחסי המין כאקט של חדירה אל גוף האישה. "חילול", "כיבוש" או "בעילה" הם מושגים שנקשרים עם הפעולה הזו. עם אופיו הברוטאלי של המשגל, הסימבולי לחדירה למרחב הפרטי של האישה ולפלישה אליה וכאמצעי של שליטה בה. במקרה הזה, כאשר הצד הנחדר גם נקנה בכסף אקט הכיבוש רק מועצם.

אך לא החדירה עמדה מבחינתי בבסיס המפגש בין השניים. לעומת הסצנה הקודמת בבית המלון, המפגש בין השניים אינו בא לתאר מאבקים ויחסי של שולט נשלט אלא בוחן את הפירוק של אותם מערכי כוחות.

seperator

בסצנה הקודמת לסקס השניים ישבו במטבח, איתמר לגם מהתה בעוד רעיה אמרה לו שהוא גם אישה והיא גם גבר. איתמר בתגובה שלח אותה להביא לו תחתונים וחזייה וסיכם: "אין בעיה, אני אהיה אישה ואת תהי גבר". רעיה צחקה, היא אינה מעוניינת במשחק חילופי תפקידים שייצר תמונת מראה לקיים אלא שואפת לאפשרות אחרת, פורצת גבולות והגדרות, של הרמוניה והכלה הדדית, של דיאלוג בין החלקים הגברים והנשים שבנפש.

בכדי להתחבר אל הצד הנשי שלו על איתמר להשתחרר קודם לכן מהבניות מאצ'ואיסטיות עימם גדל ולערער על תפיסות החברתיות המגדירות מהו "גבר". תפיסות אלו, המצמצמות את מכלול תכונותיהם של הגברים ומאפשרות להם לגלם אך ורק את תפקיד הגבר ככובש, יצרו ניתוק בין הסקס לנשמה.
הגברים בסדרה בחרו בצורה כה קלילה למכור את גופם בגלל אותו ניתוק טרגי, אך באופן אירוני , דווקא במהלך עבודתם כנערי ליווי, יתחברו מחדש אל שורשי נשמתם. וכאן, בסצנת הסטרפאון, תהליך ההסרה של ההבניות מגיע לשיא.

זהו רגע "איבוד הבתולים" של איתמר ובחרנו לעצב אותו בצורה רומנטית, כמעט מתקתקה. הגשם מכה על החלון, בחדר המחומם איתמר שוכב על גבו על הסדינים הצחורים ועוד רגע יפסק את רגליו בתנוחה המסיונרית ויתנשק עם רעיה כאשר היא תחדור אליו.

עוד באותו נושא

מצעד הסצנות הלוהטות של "ג'וני ואבירי הגליל": און ושלטון

לכתבה המלאה
seperator

החקירה מובילה את שניהם לגילוי של צורות הנאה ואופני עונג. כאשר איתמר מתבונן בבבואתו, בוחן עצמו מנקודת מבט חיצונית לו. המראה מוזר ומתעתע, בעבר היה רואה נשים בתנוחה זו ולפתע הוא נראה לעצמו כאחת מהן, לאט חיוך מתפשט על פניו, הוא מוצא בכך יופי. מקור לעונג שאיננו רק הגופני.

לאחר המפגש עם רעיה, שלם יותר עם עצמו ועם מיניותו, ימשיך איתמר במסע ההתבגרות שלו, יתחיל בקשר רומנטי עם חברתה הטובה של אמו, בשלב מסוים גם יגיע לסשן בו הוא נבלע באחת הלקוחות, יוצא במקום ובזמן אחר בליבו של אגם ואף חוזר בתשובה. אל התחנה האחרונה במסעו יגיע הלילה, בפרק הסיום.

איתמר לא יכול היה לעבור את אותה כברת דרך ללא האומץ, העוצמות והמסירות של אושרי כהן המגלם אותו, שבחר לאתגר את גבולותיו שלו במהלך צילומי הסדרה. כמוהו שרון שטרק, שותפתו לסצנה הזאת, וכמוהו כל הקאסט המופלא והכריזמטי של "ג'וני ואבירי הגליל". זו היתה זכות לעבוד עם כל כך הרבה אמנים מוכשרים וייחודיים יחד. כפי שגם הוצג כאן בימים האחרונים, חלק גדול מהסצנות בסדרה היו תובעניות וחושפניות, ובחירתם מעוררת ההשתאות וההערכה של השחקנים ללכת עד הסוף בעקבות הדמויות, בעקבות הסיפור, הפיחה בהן חיים.

seperator

הפרק האחרון של "ג'וני ואבירי הגליל" ישודר הערב (רביעי) בשעה 22:00 בערוץ yes Drama וב-yes VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully