וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינייד או'קונור פרסמה מכתב התאבדות; נמצאה על ידי המשטרה בחיים

29.11.2015 / 21:10

הזמרת האירית העלתה מוקדם יותר הערב (ראשון) סטטוס אובדני לפייסבוק וכתבה כי נטלה מנת יתר. משטרת אירלנד מצאה אותה בבית מלון ומצבה טוב

שינייד אוקונור. Graham Denholm, GettyImages
שינייד או'קונור/GettyImages, Graham Denholm

האם מצבה הנפשי של שינייד או'קונור החמיר? הזמרת האירית פרסמה הערב (ראשון) סטטוס אובדני בעמוד הפייסבוק שלה וטענה כי נטלה מנת יתר משום ש"זו הדרך היחידה לזכות בכבוד". או'קונור גוללה בסטטוס הארוך את מחשבותיה ותחושותיה שהובילו אותה לנטילת כדורים. לדברי או'קונור, היא לא היתה רשאית לפגוש את ילדיה בשבוע האחרון. משטרת אירלנד מצאה את הזמרת בבית מלון בו שהתה תחת שם בדוי.

"יש גבול לכמה שאישה יכולה לסבול...", כתבה או'קונור בת ה-48, "אם לא הייתי כותבת את הסטטוס הזה, בעלי וילדיי לא היו מגלים על זה. הייתי מתה כי לא אכפת להם ממני. מתברר שאני חלאה וראויה להינטש כאשר בני חולה וכשהרחם שלי ושחלותיי נכרתו ממני... אני בלתי נראית... מתתי מיליון פעמים... כל הכבוד רבותיי, הצלחתם להיפטר ממני".

או'קונור, שעברה ניתוח לכריתת רחם לפני כשלושה חודשים, פנתה בסטטוס לבעלה הנוכחי בארי הרידג' וביקשה ממנו שישמש לה כקול. עוד לפני פרסום הסטטוס האובדני, או'קונור הודיעה כי היא פורשת מתעשיית המוזיקה שכן המוזיקה "רצחה" את נשמתה. בינואר 2012 ניסתה או'קונור להתאבד ע"י נטילת יתר של כדורים פסיכיאטריים. בשנת 2007 חשפה כי היא סובלת מהפרעה דו-קוטבית.

הסטטוס של או'קונור:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully