וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עשית עד עכשיו בשבט?": בלוג "הישרדות", פרק 10

אביעד "צפניה" קדרון

1.12.2015 / 22:39

עומר רוזן מודח מהמשחק ומותיר את התוכנית נטולת אסטרטגים ושמעון אמסלם וטילטיל הופכים להיות באופן רשמי הגרסה המעיקה של שמשון ויובב. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

אלעד זוהר אמר בתחזית שיהיה סוף שבוע קר. בטח קר, איך אפשר שלא יהיה סוף שבוע קר בלי עומר אנליסט, האסטרטג הכי כושל בתולדות "הישרדות"? אם כי חייבים להיות הוגנים. האנשים שלוהקו לעונה הזאת לא באמת הבינו לאן הם באים. ודי חבל שזה מה שאנחנו מקבלים אחרי כל העונות ששודרו בישראל. בכל מקרה, שנתחיל בתקציר הפרק?

אחרי ההפסד במשימת החסינות, חברי הוראקן חוזרים למחנה מאושרים. אמסלם וטילטיל חוגגים את חזרתו של אמסלם. נראה שאף אחד מהם לא חושב על מועצת השבט. לירון אומרת לדנה שהיא מרגישה שהיא המודחת הבאה. "אנשים פחות מתחברים אליי", היא מתייפחת. דנה לא מגיבה ורק ממשיכה ללטף את העלים או מה שזה לא שהיא עושה על הרצפה. בקויופה, הודא אומרת שעומר אנליסט הגיע אליהם כדי לשחק משחק מלוכלך. "אם ככה, לא מגיע לו לאכול פתיתים", הם קובעים. בינתיים, עומר אנליסט וג'ני הולכים לשוחח עם מושיק הזומבי. באמת שכחנו שהוא קיים. מי עוד שכח שהוא קיים? טיטי. מושיק מקטר על זה שכבר חמישה ימים טיטי לא באה להגיד לו שלום ועוד אחרי שהוא נתן לה פראו שאני מניח שזה סוג של צעיף וגם פסלון חסינות. מה טיטי עושה במקום לקחת למושיק את הצעיף? היא בוכה על כתפיו של רון אלוף ואז הם מתחילים להתנשק וטיטי מצהירה שהיא באמת אוהבת אותו. סביר להניח שהיא אמרה את זה על אביה והעורכים דחפו את הווידוי הזה עכשיו כדי לדגמן רומן. בינינו, לא יודע אם הייתי מתנשק עם מישהו אחרי 14 ימים ללא צחצוח שיניים ועם תנאי היגיינה מחרידים אבל היי, זה רק אני כנראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכלו לחכות עד לפרק בו אורל בי לוקחת חסות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר, רון אלוף מסנגר על הודא ומצהיר שהוא אפילו יבקר אותה בארץ ואולי אפילו יעשו חאפלה טובה. בטח חאפלה טובה. אחח, הערבים האלה, תנו להם דרבוקה, קילוגרם קמח וכמה מסמרים ותצא בקלאווה נהדרת. לא משנה שהודא גרה בחיפה ולא בכפר. רון אלוף כבר מתכנן את החגיגה הגדולה. "ההתנהגות שלה חריגה", מפנקת טיטי. צמד חמד. המצלמות חוזרות להוראקן. עורך הדין הפלילי רוצה להדיח את דנה בתמורה לזה שטילטיל, אמסלם ורוסלנה יקחו אותו כצלע הרביעית בברית. הם מסכמים שלירון תהיה המודחת הבאה ובמקביל, חברי קויופה נפטרים מעומר אנליסט. "יאללה, למחזורית", מקנחת טיטי.

דואר האי מגיע להוראקן ומבשר על משימת החסינות האישית שאמורה להציל את לירון כי אתגר הפרס בו זוכים בשמפו מתנת ורדינון עדיין לא נערך ועם ישראל צריך לראות את לירון מסתבנת. עומר אנליסט חוזר להוראקן ולירון נושמת לרווחה. היא לא תודח במועצה הקרובה, יש אויב גדול יותר. עומר אנליסט טוען שדנה אמרה שהוא משקר ודנה אומרת שהיא לא אמרה ששיקרה אלא רק שהוא השתתף בהצגה. הדקויות האלה של האשכנזים. שאר חברי השבט תוקפים אותו ובסוף לרובוארץ נמאס והוא מספר על האתגר - הוא יזרוק קוביות וחברי השבט צריכים לגלגל קוביות אחרות עליהן הם עומדים. האתגר יוצא לדרך וברור שלירון מודחת בסיבוב הראשון. אני לא ממש מבין איך הם מזהים את הסימנים המוזרים שעל הקוביות. הם נראים בדיוק אותו הדבר אבל אף פעם לא הייתי חזק בלוגואים של חברות מסחריות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיף שלירון תתמקד בחזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיבוב הבא טילטיל מודח אחרי שהוא לא מבין את המשימה ועומר אנליסט מלשין עליו לרובוארץ. טילטיל מגיב כפי שהוא מגיב בכל פעם שהוא לא מקבל את מה שהוא לא רוצה: מתחיל לקטר ולבכות בזמן שאמסלם מנחם אותו. תשמעו, אם הדבר הזה ינצח בסוף את העונה זה יהיה מביך. בסוף עורך הדין הפלילי לוקח את החסינות האישית. יופי. זה באמת חשוב. כאילו, בטח זה חשוב למישהו. כמו, נגיד, מתווה הגז.

בקויופה, מושיק מעצב את פינת הזומבי וחברי השבט קוראים לו להקשיב להם שרים את שירי הקידוש. הדבר ההגיוני שכל אדם היה עושה בתגובה להזמנה כזו הוא דחיפת מסרגה לאוזן. מושיק לא מרוצה מההזמנה וכשמושיק לא מרוצה, אנחנו מרוצים כי יש בטלוויזיה את הווידויים הכי טובים. עומר אנליסט בינתיים, מנסה לסגור הדחה של רוסלנה בהוראקן. הוא בטוח שהפעם עורך הדין הפלילי יצביע נגד הסלבס. טילטיל לא מרוצה מזה שעורך הדין הפלילי בכלל מדבר עם עומר אנליסט. "נפגעתי ממנו", הוא ממלמל. אז אמסלם הולך ומדבר עם עורך הדין הפלילי שמבקש ממנו, שוב, להיות במקום הרביעי בברית. הם מסכימים להדיח את עומר אנליסט אבל אז עורך הדין הפלילי שוב אומר שלום לעומר אנליסט וטילטיל מתעצבן. "אמסלם, הוא שוב מדבר איתו", יורה נהג המונית. הם סוג של שמשון ויובב. אבל גרועים. האם הפעם התוכנית של עומר אנליסט תעבוד? ברור שלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדושם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

במועצת השבט, טילטיל מספר איך הוא הגיע למצבו הנוכחי. לא, לא איך הוא הפך להיות הביצ' של אמסלם. איך הוא הפך להיות נהג מונית. ואז הוא מתחיל לבכות ואמסלם שולח יד לנחם אותו. ואז חברי השבט מתחילים לדבר על זה שעומר אנליסט מעז לנסות ולהקים בריתות. בריתות! ב"הישרדות"! מי חשב! רוסלנה, אמסלם וטילטיל, שלושה אנשים שנמצאים בברית, לא אוהבים את זה שמישהו שהוא לא הם מדבר עם אנשים בחוף. ואם זה לא מספיק, מתברר שעומר חושב ש"הישרדות" היא משחק! לא פלטפורמת תוכן שיווקי אלא משחק עם הדחות! מכל הדיון הזה קורה משהו מרגש. באמת. לירון יוצאת להגנת עומר אנליסט ואומרת שהוא כמו אחיה הגדול. זה באמת מרגש. רגע. לא. נכנס לי משהו לעין. קבלו ביטול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ידע שסבתות אוהבות לשחק כדורסל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבט הולך להצביע ובזמן שרובוארץ מקריא את הקולות, טילטיל חוטף התקף חרדה ואמסלם מרגיע אותו עם לחישות "אל תדאג" ו"בסדר גמור". תקשיבו, הם באמת בלתי נסבלים. האחד לחוץ, האחר יהיר. שילוב קטלני. במסגרת התקף האפילפסיה של טילטיל, הוא גם שולח מבטי אימה צפון אפריקאיים לעבר גבו של עומר אנליסט. בסוף מתברר שהשבט בחר להדיח את עומר אנליסט. עוד תוכנית הדחה של עומר אנילסט לא עבדה. רובוארץ מבשר לכולם שלמרות שהוא די גדול, במתחם הזומבי יש מקום רק לזומבי אחד אז עומר אנליסט וליסה ייאלצו להתמודד באתגר ולשחרר את פסל אל הניצחון של בני המאיה מתיבה. עומר אנליסט מצליח להניף את פסל אל הניצחון ונשאר במשחק כזומבי. המקלדת שלי מתאבדת כי היא לא מאמינה שהקלדתי את המשפט הזה.

בפרק הבא: הזוגיות של טיטי ורון אלוף עולה מדרגה בעקבות אתגר התירס הכפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully