וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסרטים וסצנות העירום הטובים של השנה נחשפים

2.12.2015 / 9:38

ה-NBR, גוף המבקרים הוותיק והגדול מכולם, פרסם את רשימת עשרת הסרטים הגדולים של השנה, כש"מקס הזועם" מוכתר לטוב מכולם. בנוסף Mr. Skin מציג את רגעי העירום החשובים ביותר, דייב גרוהל בקרב תופים נגד חיה מ"החבובות" ועוד. לייב בלוגינג תרבותי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יח"צ - חד פעמי

23:00 - "סופת חול" של עילית זקצר התקבל לתחרות הבינלאומית של פסטיבל סאנדנס

"סופת חול" סרטה העלילתי באורך מלא הראשון של עילית זקצר הוזמן להיות אחד משנים-עשר הסרטים הבינלאומיים שנבחרו להשתתף בתחרות הבינלאומית של פסטיבל סאנדאנס היוקרתי בארה"ב, שייפתח ב-21 בינואר 2016. הסרט עוקב אחר סיפורן של שתי נשים בדואיות, אם ובת, רגע לאחר שהמציאות היומיומית מתנפצת בפניהן. בעוד שבסביבתן המסורתית החוקים מוכתבים מראש, השתיים נאבקות לשנות את גורלן, כל אחת בדרכה שלה. את הדמויות הבדואיות הראשיות מגלמים למיס עמאר הצעירה בתפקידה הראשון בקולנוע, רובא בלאל-עספור "הבועה", "התסריטאי") והייתאם עומארי ("בית לחם").

"סופת חול" מבוסס על "תסנים", סרט קצר אשר זקצר ביימה בשנת 2010 במסגרת החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב. "תסנים" השתתף בכ-140 פסטיבלים בינלאומיים וזכה בכ-15 פרסים. הגרסה הלא-סופית של "סופת חול" השתתפה בתחרויות סרטים-בעבודה בפסטיבלי הקולנוע הבינלאומיים של לוקרנו ושל ירושלים ובשתיהן זכתה בפרס הראשון.

הסרט צולם במשך כחמישה שבועות בארבעה כפרים בדואיים שונים בנגב ע"י הצלם שי פלג ונערך ע"י רונית פורת. את התסריט כתבה עילית זקצר. "סופת חול" הופק ע"י חיים מקלברג ואסתי יעקב-מקלברג (תותים הפקות) בשיתוף עם משה ולאון אדרי (סרטי יונייטד קינג), רמי יהושע ויגאל מוגרבי. הסרט זכה לתמיכת קרן רבינוביץ' לאומנויות תל אביב וקרן גשר לקולנוע רב-תרבותי.

סופת חול סרט. ורד אדיר,
מתוך "סופת חול"/ורד אדיר

14:31 - טריילר שני ל"זולנדר 2"

שבועיים אחרי חשיפת הטריילר הראשון לסרט ההמשך בבימויו ובכיכובו של בן סטילר, מגיעה הצצה חדשה ופרועה לא פחות. בסרט החדש מנסים הנזל ודרק להסתנן אל תוך ארגון טרור בינלאומי שמתכנן להשתלט על עולם האופנה. במוקד הטריילר הפעם נמצאת פנלופה קרוז כסוכנת אינטרפול (ודוגמנית בגדי ים לשעבר) לוהטת שמאחדת כוחות עם השניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

14:10 - מאדי זיגלר חוזרת לרקוד עבור סיה

אמנם שורת הקליפים של סיה בכיכובה של הרקדנית הקטנה מאדי זיגלר הסתיימה, אבל זה לא אומר שמאדי לא יכולה לבוא לרקוד לצלילי השיר החדש והחופר "Alive" בהופעה של סיה בתוכנית של אלן דג'נרס. שומרת אמונים לאסתטיקת השיער החדשה, גם היא עכשיו מתהדרת בפאה שחציה שחור וחציה בלונדיני. צפו.

13:35 - הלו, מהצד השני: הקולנוע כולו שר אדל

כמות המאש-אפים היומית סביב "Hello" של אדל רק הולכת וגדלה ככל שחולף הזמן. קצת לא נעים להודות אבל בשלב הזה רוב הגרסאות הרבה יותר מעצבנות מאשר מצחיקות או מרגשות, אבל לא היינו יכולים להתאפק במקרה הספציפי הזה. קבלו את בזבוז הזמן היצירתי במיוחד הזה עם מבחר של סצנות שגיבוריהן מדקלמים את מילות השיר.

12:00 - להקת הפסיי רוק / גראז' / בלוז All Them Witches תגיע להופעה בישראל

הלהקה מנאשוויל, טנסי שבארה"ב, תופיע ביום רביעי ה-24 בפברואר במועדון הבארבי. נחשבת לאחת מהבולטות כיום בסצינת האינדי והאלטרנטיב העולמית ומהאהובות והמוערכות ביותר היום בסצינת ה-Stoner. הלהקה תפתח את הטור האירופאי שלהם בתל אביב, סבב הופעות השקה לאלבומם האחרון שיצא באוקטובר השנה - Dying Surfer Meets His Maker, מתוכו שוחרר לאחרונה קליפ תוצר ידיו של אמן האנימציה והמוזיקאי הקנדי צ'אד ואן-גאלן.

מחירי הכרטיסים ינועו בין 119-179, ניתן לרכוש כאן. על הבאת הלהקה אמונה "Yellow Brick" (קבוצת 2B Vibes), שאחראית להבאתם של טימבר טימבר, סאן לאקס וסקאנק אננסי, בשיתוף אבירן חביב.

11:33 - למי יש דולר לג'וליאן מור?

טיימס סקוור בניו יורק הוא המקום שורץ התיירים התמידי שבו תמיד אפשר לעשות כסף קל. כל מה שצריך הוא קצת חוצפה, דימיון מסוים למפורסם (או חליפת גיבור על) וההצעות לתמונות בתשלום כבר יגיעו לבד. אבל מה קורה כשהאישיות המקורית בכבודה ובעצמה מגיעה למקום? במהדורה החדשה של Billy On The Street מגיעה זוכת האוסקר ג'וליאן מור לנסות לשכנע את התיירים לשחרר לה כמה דולרים. ככה זה נראה:

11:00 - דייב גרוהל בקרב תופים נגד חיה מ"החבובות"

"חיכיתי לזה שנים, חיה", אומר דייב גרוהל בסצנה שחתמה את פרק "החבובות" אתמול בארה"ב, יושב מול סט תופים ומנגדו יושב חיה, המתופף המופרע העשוי לבד. כך החל קרב אפי (אם כי קצר מדי) בין הבובה לבין מתופף נירוונה ואיש פו פייטרס. מי ניצח? צפו ממש כאן.

10:35 - הריסון פורד מדגים בדיוק איך נפצע על הסט של "מלחמת הכוכבים"

הריסון פורד חזר לנעליו של האן סולו אחרי שלושה עשורים וזה היה קאמבק כואב לא פחות מאשר מרגש. כולם זוכרים את תאונת המטוס אותה שרד פורד בתושיה רבה, אבל עוד לפני כן הוא נפצע בידו כשדלת המילניום פלקון נסגרה עליה בטעות. פורד התארח אצל ג'ימי קימל והתבקש להדגים על בובת צעצוע של דמותו כיצד התרחשה הפציעה.

10:20 - מביך: כמה שורות טקסט ניתנו לנשים בטרילוגיה המקורית של "מלחמת הכוכבים"?

אחת הטענות ההיסטוריות כנגד טרילוגיית "מלחמת הכוכבים" נוגעת להיעדר הכמעט מוחלט של דמויות נשיות במרחבי הגלקסיה. הסרטון המדהים הבא של Vulture מקבץ את כל שורות הטקסט שניתנו לנשים שהן לא הנסיכה ליאה (קארי פישר) במסגרת שלושת הסרטים המקוריים. מתוך סך 386 הדקות קיבלו נשים דקה ושלוש שניות להביע את עצמן.

09:59 - עשר סצנות העירום הטובות של 2015

וגם זאת כבר הפכה למסורת שחילחלה לאט לאט למיינסטרים. אתר הגברים Mr. Skin המתפאר בארכיון עצום של סצנות עירום נשיות (כולל דירוגים מפורטים של איברי הגוף שנחשף ו"איכות" הסצנה), מפרסם מדי שנה את עשרת רגעי העירום שהסעירו יותר מכל ב-12 החודשים האחרונים. אתשקד היתה זו אלכנסדרה דדאריו והסצנה הבלתי נשכחת ב"בלש אמיתי", שזכתה בתואר.

השנה מדובר בדקוטה ג'ונסון שנחשפה בעירום פרונטלי מלא ב"50 גוונים של אפור". את המקום השני קיבלה מדלינה דיאנה גינאה, הדוגמנית הרומנייה שמככבת בסרטו הנועז של פאולו סורנטינו "נעורים" (קטע בסרטון שלמטה). אליסון וויליאמס מ"בנות" מדורגת שלישית, הודות לסצנת סקס מדוברת במיוחד מהפרק הראשון של העונה השלישית של "בנות". קלרה קריסטין ואאומי מויוק, כוכבות "אהבה" הפרונוגרפי של גספר נואה, חולקות יחד את המקום הרביעי. לנה הידי סוגרת את החמישייה עם סצנת "מצעד הבושה" הבלתי נשכחת מ"משחקי הכס".

09:42 - "מקס הזועם" הוא הסרט הטוב של השנה על פי ה-NBR

איגוד המבקרים האמריקאי (National Board of Review)פותח באופן מסורתי את החלק המעניין של המרוץ לאוסקר. אחרי הפסטיבלים של ונציה, טורנטו, טלורייד וניו יורק, שמסמנים את השמות המרכזיים, מגיע החלק שבו הגופים השונים (המשפיעים יותר ופחות) מפרסמים את רשימות הסרטים הטובים ביותר של השנה.

מרוץ האוסקר של השנים האחרונות בנוי במשך שנים על המתח שבין המבקרים לחברי האקדמיה. בשנים האחרונות (לא מעט על רקע הגידול העצום במספר הגופים) נראה שהמבקרים ואנשי האקדמיה לא רואים עין בעין באשר לזוכים בפרס הסרט הטוב, אבל רשימות המועמדים משקפות במידה רמה את טעם המבקרים.

סרט השנה של NBR לשנת 2015 ממשיך את המגמה הזאת ומכתיר את "מקס הזועם: כביש הזעם" לטוב ביותר ב-12 החודשים האחרונים. סרט האקשן האפוקליפטי של ג'ורג' מילר גרף מיליונים בקופות לצד גלי תשבוחות בביקורות, ועל אף שקשה להניח שגם האקדמיה השמרנית תכתיר סרט פעולה בדיוני, הבחירה הזאת בהחלט ראויה לאור מה שראינו עד כה בשנה האחרונה בקולנוע.

רידלי סקוט הוכתר לבמאי הטוב ביותר עבור "להציל את מארק וואטני".מאט דיימון זכה בתואר השחקן הטוב ביותר עבור אותו סרט, כשברי לרסון זוכה בתואר המקביל עבור "חדר".

עשרת הגדולים (מלבד "מקס הזועם"):

"גשר המרגלים"
"קריד"
"שמונת השנואים"
"הקול בראש"
"ספוטלייט"
"להציל את מארק וואטני"
"חדר"
"סיקאריו"
"Straight Outta Compton"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully