וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת סקוט ווילנד, סולן להקות סטון טמפל פיילוטס ו-ולווט ריבולבר

4.12.2015 / 10:55

סקוט ווילנד, סולנם של להקות הרוק סטון טמפל פיילוטס ו-ולווט ריבולבר, מת אמש (חמישי) בגיל 48. על פי פרסום בעמוד הפייסבוק שלו, הוא מת בשנתו. לאורך זמן רב היה ווילנד מכור לסמים

סקוט וילנד. GettyImages
סקוט וילנד/GettyImages

סקוט ווילנד, שהיה סולנם של להקות הרוק ולווט ריבולבר וסטון טמפל פיילוטס, מת הבוקר (שישי). ווילנד, על פי פרסום בעמוד הפייסבוק שלו, ווילנד מת בשנתו בבלומינגטון, מיניסוטה, שם שהה במסגרת סיבוב הופעות של להקתו האחרונה, The Wildabouts. לאורך זמן רב היה ווילנד מכור לסמים. בן 48 היה במותו.

ווילנד, יליד קליפורניה, פרץ לתודעה בשנות התשעים עם להקת הגראנג' סטון טמפל פיילוטס שהקים עם האחים רוברט ודין דה לאו. הלהקה היתה חלק מגל הגראנג' הידוע בארצות הברית במחצית הראשונה של שנות התשעים. היא זכתה להצלחה מסחרית גדולה ועם זאת לביקורות על רקע העובדה שלא באה במקור מסיאטל, מעוז להקות הגראנג' בשנות התשעים ובטענות כי היא מחקה את פרל ג'אם. הלהקה זכתה לפרסום עם השיר Plush מאלבום הבכורה המצליח שלה, "Core", שיצא ב-1992. האלבום הגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד 200. אלבומה השני, "Purple", שיצא ב-1994, כבר כבש את המקום הראשון במצעד זה, וכלל להיטים רבים. אלבומה השלישי הוקלט כאשר ווילנד מרצה שנה על תנאי על החזקת הירואין וקוקאין, וזמן קצר לאחר שסיימה את אלבומה הרביעי ווילנד נשלח לשנת מאסר בפועל. לאחר אלבומה החמישי, שלא זכה להצלחה, היא התפרקה.

בשנת 2002 ווילנד הקים את הסופרגרופ ולווט ריבולבר יחד עם שלושה מחברי גאנז אנד רוזס, הגיטריסט סלאש, הבסיסט דאף מק'אגן והמתופף מאט סורום, וביחד עם דייב קוסנר, שהיה חבר בלהקת וויסטד יות'. הלהקה היתה חתומה על הלהיטים "Set Me Free", "Fall To Pieces" ו-"Dirty Little Thing", שלושתם מאלבום הבכורה של הלהקה. בשנת 2008, לאחר ריב מתוקשר של ווילנד עם שאר חברי הלהקה הוחלט כי ווילנד יעזוב אותה. ווילנד שב ל"סטון ומפל פיילוטס", ובמקביל שקד על קריירת סולו ועל ייסוד להקת The Wildabouts.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully