וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: U2 הופיעה בפריז והצדיעה לקורבנות הפיגוע

7.12.2015 / 9:16

לאחר שהופעתה בפריז נדחתה בעקבות מתקפת הטרור, הופיעה להקת U2 בעיר וסיפקה מחווה מרגשת. וגם: הצצה נוספת ל"משחקי הכס". לייב בלוגינג תרבותי

18:15 - "נמר, דרקון 2" זוכה לטריילר

חודשיים לפני הגעתו לבית הקולנוע, "נמר, דרקון 2", סרט ההמשך ללהיט הענק משנת 2000, מקבל טריילר רשמי. "נמר, דרקון 2" ייכנס להיסטוריה כסרט הראשון שיופץ בו זמנית בנטפליקס ובאולמות IMAX.

9:53 - מרגול עושה אדל. כמובן

כחלק ממסע יחסי הציבור "היום בלילה עם גורי אלפי", תוכניתו החדשה של גורי אלפי בקשת, שוחרר קליפ בו מרגלית צנעני מבצעת גרסת כיסוי ללהיט "Hello" של אדל. וזהו, כל מילה מיותרת. פשוט תצפו.

9:25 - המחווה המרגשת של U2

בונו וחברי להקת U2 הופיעו אמש בפריז לאחר שהופעתם בעיר נדחתה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית לפני מספר שבועות. מאחורי הלהקה, על מסך גדול, הופיעו שמות הקורבנות מהמתקפה. "אנחנו עומדים ביחד עם משפחות ההרוגים בפריז. אנחנו עומדים ביחד עם משפחות ההרוגים בסן ברנרדינו", אמר בונו, שאף התעטף בדגל צרפת בזמן ששר בהדרן את הלהיט "Ne me quitte pas".

במסגרת ההופעה, עלתה לבמה הזמרת פטי סמית' וביצעה עם הלהקה את השירים "Gloria" ו-"People Have the Power".

בונו חשף לפני ההופעה כי כתב שיר מיוחד בעקבות הפיגוע. השיר, שנקרא "Streets of Surrender", כולל מילים המתייחסות לאופייה של פריז כעיר חירות ומייחס לרחובותיה אהבה וגאווה.

9:18 - לסרסיי יש עדיין שיער קצר

כמיטב המסורת, HBO שחררה סרטון קצרצר שמסכם את התופינים שהיא שיגרה למסכים בשנת 2015 ושכמובן גם מפנק את הצופים בהצצה למה שצפוי ב-2016.

ומה הכי מעניין אותנו? מן הסתם ההצצה לעונה השישית של "משחקי הכס". מתברר, לפי הסרטון, שלסרסיי יש עדיין שיער קצר, שדאני עדיין תקועה אי שם ושרמזי מוביל צבא כלשהו. כל כך הרבה מידע בכל כך מעט זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully