וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר בחוץ, זול בפנים: איך תוזילו את עלות הבילוי בתיאטרון ובקולנוע בחורף?

31.12.2015 / 12:23

ילדים משועממים שמחפשים פריקת אנרגיה מהירה היא תופעה ידועה בימי חורף סוערים. כיצד מתמודדים עמה? בילוי משפחתי מחוץ לבית הוא פתרון מצוין. מסתבר שגם בכנסת סבורים כך

גלובוס נגד איימקס. מערכת וואלה!
כשמדובר במשפחות האפשרות להישאר עם חור בכיס גבוהה הרבה יותר/מערכת וואלה!

אין זול יותר ונוח מרביצה בסלון מול הטלוויזיה כשהגשם דופק בחלון והרעמים מרעידים את השמים. אבל בחדר השני, אתם כבר יודעים, מתחוללת מהומה. ילדים משועממים שמחפשים פריקת אנרגיה מהירה היא תופעה ידועה בימי חורף סוערים. כיצד מתמודדים עמה? ובכן, יש כמה דרכים. אבל כולנו יודעים שלדרוש מהם שקט ועצמאות בטון של שוטר זה כמו לדבר אל הקיר. אז מה נותר? פעילות משפחתית משותפת מחוץ לבית היא פתרון נהדר, אך לפעמים יקר.

עלות הבילוי המשפחתי בקולנוע או בהצגה עמדה בבסיס חוק הפופקורן שקבע כי "יציאה משפחתית לסרט או מופע לא חייבת להסתיים בפשיטת רגל". לפי התיקון, בתי קולנוע, אולמות מופעים ומגרשי ספורט לא יוכלו למנוע הכנסת מזון ושתיה על ידי מבקרים שבחרו להביא את החטיף או הסנדוויץ' עמם מהבית במקום לרכוש במגרש או במזנון הקולנוע.

ייתכן מאוד ומרבית המבקרים המגיעים לבתי הקולנוע או לאולמות המופעים לא יחשבו פעמיים לפני שהם שולפים את הארנק ומוציאים עשרות שקלים תמורת גביע פופקורן ושתייה. אחרי הכל, מה יחשוב עליהם הדייט? אבל כשמדובר במשפחות עם ילדים שמגיעים לצפות בסרט ורגילים גם לנשנש תוך כדי, האפשרות להשאיר חור בכיס גבוה הרבה יותר. 350 שקלים. זה הסכום הממוצע שתוציא משפחה של 5 נפשות על כרטיס לסרט וכמה שקיות הפתעה במזנון. במקרה של מופעים והצגות לילדים במיוחד בתקופות עמוסות כמו חול המועד סוכות וחג החנוכה ההוצאה אף יכולה להגיע לסכום כפול, בכלל לא עניין של מה בכך. אז מה עושים? חושבים פעמיים וגם שלוש, ואחר כך מיישמים את הצעדים הבאים:

חפשו הצגות יומיות

אם זה אפשרי מבחינת לוח הזמנים שלכם, עדיף לקחת את הילדים לסרט באמצע השבוע בשעה 16:00 ואולי אפילו קודם. לא מעט בתי קולנוע מעניקים הנחות והטבות במחיר הכרטיס למי שמגיע בשעות שנחשבות "שעות מתות". אלה, משתלמות במיוחד ברגע שמדובר בחמישה כרטיסים ולפעמים תוכלו לחסוך עשרות שקלים ממחיר הבילוי.

במקרה של מופע ילדים, חפשו את המושבים הזולים, גם אם מדובר בשורות רחוקות יותר מהבמה. גם כאן ההמלצה היא להעדיף את מופעי אמצע השבוע לעומת מופעי סוף השבוע העמוסים. כמובן שאם יש ברשותכם כרטיס מועדון נאמנות כלשהו, זה הזמן לשלוף אותו. את כרטיס האשראי תשלפו בקופת הקולנוע ולא באינטרנט, שגובה עמלת הזמנה של כמה שקלים מיותרים (על מבצעי חברות האשראי תוכלו לקרוא בהמשך).

בלי תלת ממד ופריים טיים

הסרטים הללו נחשבים יקרים יותר מסרטי פילם רגילים ותוכלו לראות אותם בהזדמנות אחרת. בנוסף, על סרטים שוברי קופות שזה עתה יצאו לאקרנים לא יוענקו הנחות בשל ביקושים גבוהים, וגם עליהם תוכלו לוותר בצפייה ראשונית. טיפ שלנו? חכו שבוע-שבועיים וגם הם ייכנסו לרשימת המבצעים. במקרה של הצגות ילדים יש לא מעט מופעים שממשיכים להתקיים מחוץ לעיר באולמות מרכזיים פחות. חפשו אותם ותרוויחו הנחה משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עדי הימלבלוי, מיכל ינאי. אביב חופי
מופעי ילדים? חפשו את ההופעות מחוץ לפריים טיים/אביב חופי

נצלו את "חוק הפופקורן"

ההמלצה הכי טובה היא לא להגיע לקולנוע עם בטן מקרקרת מרעב. תאכלו בבית ותדאגו שגם הילדים יוצאים מהבית שבעים ולא בונים על המזנון היקר באולם הקולנוע. את הנשנושים כמו פופקורן הביאו עמכם מהבית. קיימות בשוק אריזות משפחתיות של פופקורן מוכן שלא דורשות חימום ותכולתן יספיקו לכם לסרט קולנוע שלם ואולי אף מעבר לכך. מדובר גם בחיסכון משמעותי שכן מחירן זול בהרבה יותר לעומת המחיר במזנון האולם.

חפשו הנחות באתרי הקופונים

גרופון, buy2, בא-לי ושאר אתרי הקופונים מציעים רכישה מרוכזת של כרטיסי קולנוע והצגות ילדים במחירים שווים להקרנות גם בשעות הערב וסופ"ש. נצלו אותם ונסו לרכוש כמה שיותר כרטיסים מבעוד מועד. בנוסף, גם חברות האשראי לרוב, מעניקות ללקוחותיהן מבצעי 1+1 בבתי קולנוע מובילים.

נצלו את כוח הקנייה שלכם

משפחה של 5 נפשות שמגיעה בקביעות לצפות בסרטי קולנוע או הצגות ומופעים היא מצרך מבוקש וקשה קולנוע או תיאטרון שיתעלמו ממנו. להיפך. לא מעט אולמות ישמחו להעניק לכם הנחות אם רק תמשיכו תביא את העניין לתודעה. חשבו את שיעורי ההנחות שמעניקים כרטיסי הנאמנות של בתי הקולנוע או התאטראות עצמם ואם זה כלכלי עבורכם, אל תהססו לרכוש ולהוזיל את מחיר הצפייה של כל סרט.

לסיכום, סרטי קולנוע ומופעי ילדים יכולים להיות בילוי משפחתי נהדר אם המחיר נשאר הולם ומשתלם. גם אם לא השגתם את המחיר עליו חלמתם, זכרו שאיש לא יוכל מנוע ממכם להכניס את השתייה והפופקורן ולנשנש כאוות נפשכם. גם זה משהו לא?

צפייה נעימה ומזינה.

וואלה! NEWS בשיתוף עלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully