וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבע בעין של השמאל: רחלי רוטנר בילתה במסיבת החנוכה של אורן חזן

13.12.2015 / 15:16

סופגניות, נגן אורגנית מדליק וריקודים עם פעילי ליכוד: רחלי רוטנר נענתה להזמנת הפייסבוק של אורן חזן והגיעה למסיבת חנוכה שלו. היא לא הצליחה לתת לו דמי חנוכה כי הוא נזהר משוחד, אבל הצליחה לגלות מי העם שהכי יקר ללבו של ח"כ חזן: המיניונים

צלם: דייב שחר, עורך: רן צימט

כמו במסיבת קביעת המזוזה בבית-אל, גם למסיבת החנוכה שלו ח"כ אורן חזן הזמין את כל עוקבי הפייסבוק. חינני כפשוש ניצב חזן ליד בובת מיניון מעוכה שנראתה כמו אשכולית עם פיגור, וקרא לכל דכפין להגיע לאולמי ויולה בתל אביב כדי להדליק איתו נרות. אני מאוד מחבבת את אורן חזן, הוא החבובוטף האהוב עליי, וגם סופגניות חינם זה קונספט נערץ עליי, אז כמובן שבאתי. ולא סתם באתי, באתי עם מתנה!

האולם היו עמוס תומכים מפזזים, על השולחנות הגישו מיצפז ופסטלים ומועמדי ליכוד שונים חילקו לי פלאיירים (הצביעו דורון אטיאס!). על מסך ענק הוקרנה מצגת תמונות מתחלפות של הרגעים הגדולים בחייו של חזן לקול צלילי האורגנית של כפיל-משיח נרגש על הבמה. את האידיאליה קטעו רק מדי פעם אנשים שבאו להבהיר לי שאני פוסטמה (כנראה בגלל פרשת מגל, אבל לא בהכרח כי אנשים אמרו לי את זה גם לפני). אבל סוף טוב הכול טוב - כלומר סופגניות חינם, אז הפוסטמה הזאת הולכת הביתה שבעה.

אחרי הדלקת הנרות, נאום חזן מרגש ופיזוזי "שבחי ירושלים" הצלחתי סוף סוף להגיע לחתן השמחה עצמו. חזן נהנה בימים אלה מחופשה, אחרי שהשעו אותו מהכנסת בגלל כל מיני קשקושי דו"חות תקציב וענייני נכים, כך שיש לו לא מעט זמן לבילויים כמו המסיבה הזאת, אבל רוב הפנאי הזה מוקש "בעיקר לטיולים ברחבי ארץ ישראל היפה שלנו!" הוא מודיע בעיניים נוצצות. וואטאבר.

המתנה שהבאתי לאורן - מזומנים - נדחתה על הסף מחשש לשוחד, ונתרמה לצדקה ("אני רושמת אותך לאירוע הבא של הליכוד!" הודיעה לי הדודה החרוצה שנטלה את הצדקה. הידד!), אבל שירת "מעוז צור" (חזן ידע רק את הבית הראשון בעל פה - אתם מוזמנים לבחון את הידע שלכם בנושא כאן) ודיון על מקומם של המיניונים בחברה הישראלית התקבלו בברכה. חנוכה שמח מר חזן!

צפו בקטע מרגש מתוך הערב - הרגע בו הכריזו "אורן חזן, אתה אצבע בעין של השמאל":

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully