וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר חדש ל"היום השלישי 2"

13.12.2015 / 23:16

סרט ההמשך ללהיט המד"ב משנת 1996 זוכה לטריילר באורך שתי דקות. האם האנושות תצליח לשרוד? וגם: עמית סגל ורוג'ר ווטרס בסלפי. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: הטריילר של "היום השלישי 2")

seperator

יום שני, 18:13 - טריילר ל"סטארטרק – אל האינסוף"

הקרב הרגשי ארוך השנים בין חובבי "מלחמת הכוכבים" ו"מסע בין כוכבים" מגיע לשיא חדש עם שחרור טריילר רשמי ראשון ל"סטארטרק – אל האינסוף", הסרט החדש בסדרת "מסע בין כוכבים". לאחר שג'יי ג'יי אברהמס נטש את "סטארטרק" לטובת בימוי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", ייכנס לנעליו הבמאי ג'סטין לין שאחראי להפיכת מותג "מהיר ועצבני" להצלחה גדולה.

הסרט החדש צפוי להתמקד במשימת חמש השנים של האנטרפרייז לגילוי וחקירת עולמות חדשים, הרחק מעבר לכל מקום שבו האדם ביקר בעבר. את תפקיד הנבל יגלם השחקן אידריס אלבה.

מותג "מסע בין כוכבים" יחגוג את יום הולדתו ה-50 בשנת 2016 ואין דבר יותר טוב ממתנת יום הולדת עבור המעריצים מאשר סרט שלישי בסדרת "סטארטרק". סרט רביעי, אגב, מתוכנן לצאת בשנת 2019.

"סטארטרק – אל האינסוף" יגיע לישראל ב-18 באוגוסט 2016.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

14:43 - יצחק פרלמן הוא חתן פרס בראשית לשנת 2016

קרן פרס בראשית (Genesis Prize Foundation) הודיעה היום (שני) כי הכנר הישראלי-אמריקאי יצחק פרלמן הוא החתן השלישי של פרס בראשית (Genesis Prize).

פרס בראשית על סך מיליון דולר מוענק מדי שנה לאישים מצטיינים ובעלי ומוניטין עולמי בתחומם ואשר פעולותיהם, בנוסף להישגיהם, מגלמים את אופי העם היהודי דרך מחויבות לערכים יהודיים, לקהילה ו/או למדינת ישראל.
הפרס הוענק לראשונה ב-2014 לראש עיריית ניו יורק לשעבר, איש עסקים ונדבן מייקל בלומברג. ב-2015 נבחר שחקן קולנוע, מפיק ופעיל חברתי מייקל דאגלס לחתן השני של הפרס.

ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, אשר יעניק את הפרס ליצחק פרלמן בטקס המסורתי בירושלים ב-23 ביוני 2016, ציין: "אני מברך את יצחק פרלמן על בחירתו לחתן פרס בראשית 2016 ועל קבלת מדליית החרות הנשיאותית של ארה"ב. אני גאה בכך ששני האותות המכובדים האלה הוענקו לאזרח ישראלי. למרות שיד המקרה צירפה את שני האירועים המשמחים האלה יחד, הם מאפשרים לנו מבט רחב יותר על תרומתו הייחודית והמגוונת של יצחק לאנושות בהיותו "הכנר של העולם".

לאחר שנודע על בחירתו לחתן פרס בראשית השלישי, אמר פרלמן: "אני גאה ונרגש לקבל את פרס בראשית כהוקרה לא רק להשגיי המקצועיים ולשאיפתי לתיקון עולם, אלא למחויבותי המתמדת לזהותי היהודית, ערכינו ותרבותנו. תמיד הייתי גאה במורשת היהודית שלי, אשר השפיעה עמוקות על יצירתי המוזיקלית, על השקפת עולמי ועל עבודתי למען קידום המודעות לצרכים של האלה אשר החברה נוטה להשאיר מאחור".

14:25 - מדליית זהב למאיירת מרב סלומון

כרזת "הצביעו מה?" של מרב סלומון, ראשת תחום איור במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, זכתה במדלית זהב בקטגוריית איור מוסדי בתחרות היוקרתית של איגוד המאיירים האמריקאי ותציג בספר יוקרתי ובתערוכה "Illustrators 58" בניו יורק וברחבי ארצות הברית.

"Illustrators 58" הינה תערוכת הדגל של איגוד המאיירים האמריקאי, המציגה מדי שנה מעל 400 עבודות מצטיינות, הנבחרות על ידי צוות שופטים שמורכב ממעצבים, מאיירים ומארטדיירקטורים מובילים בתחומם. לתערוכה השנה התקבלו גם המאיירים קרן כץ, אלה כהן ותום אנגלר, בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.

צוות השופטים בתחרות הבינלאומית שמקדימה את התערוכה מעניק שלוש מדליות זהב ושלוש מדליות כסף לזוכים בכל אחת משלוש הקטגוריות: איור מוסדי, איור בפרסום ואיור עצמאי.

"הצביעו מה?", הכרזה הזוכה של סלומון, עוצבה בהזמנתו של בית הפונטים אלף אלף אלף, והוצגה בתערוכה "אלפבית של בחירות" שהתקיימה במרץ 2015, לרגל יום הבחירות לכנסת ה-20. התערוכה הציגה 22 כרזות של 22 משתתפים שקיבלו כרזה ישנה של מפלגת עבר שאינה קיימת ושהאות שלה מתכתבת עם שמם הפרטי. כל יוצר התבקש לעצב או לאייר כרזה חדשה בהשראת הכרזה הישנה. "הצביעו מה?" התייחסה לכרזה שעיצב יוחנן סימון לרשימה "חזית השמאל" בשנות ה-40 של המאה הקודמת. סלומון, בת 48, מאיירת פעילה, היא בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל ומכהנת בה כראשת תחום האיור בשש שנים האחרונות.

מרב סלומון הצביעו מה. איור: מרב סלומון,
"הצביעו מה", עבודתה של מרב סלומון/איור: מרב סלומון

14:15 - ג'ניפר לורנס לא חברה

ג'ניפר לורנס לא תשתתף בסרטים הבאים בסדרת "משחקי הרעב", אם יהיו כאלה. לורנס אמרה זאת למגזין "Variety" במסגרת הפרמיירה לסרטה החדש "ג'וי". התבטאותה של לורנס מגיעה בהמשך ישיר לדבריו של מייקל ברנס, סגן יו"ר אולפני ליונסגייט, שטען כי סדרת "משחקי הרעב" עשויה לקבל פריקוולים ותכנים נוספים בעתיד כמו סדרת "הארי פוטר".

9:17 - רני רהב לא מרוצה

לא כולם אהבו את הסלפי הידידותי של עמית סגל ורוג'ר ווטרס. איש יחסי הציבור רני רהב צייץ בטוויטר בזעם: "מוזר שידידי עמית סגל בחר לעשות סלפי עם עוכר ישראל, הנבלה, רוג'ר ווטרס,השם ינקום דמו! לפעמים הרצון לסלפי הוא מיותר".

לפעמים הים שקט ואין גלים. גם אתה לפעמים.

6:55: עמית סגל ורוג'ר ווטרס נפגשים

זה קרה אתמול. בזמן שכל מיני אנשים לא אהבו את זה שנשיא המדינה ריבלין שהה במקרה באותו מתחם עם אנשי "שוברים שתיקה" בניו יורק, עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2, פגש את רוג'ר ווטרס בועידת ישראל לשלום בניו יורק ושבר את האינטרנט.

"רוג'ר ווטרס עומד לפניי בתור לבופה בועידת הארץ. שוקל להגיד לו שהיין מיוצר בהתנחלויות כדי שיילך ויפנה מקום", כתב סגל בפייסבוק וצירף תמונה משותפת. התגובות היו, כצפוי, מפרגנות.

"עמית סגל בתמונה מביישת עם אנטישמי מודרני, פעם מוזיקאי מחונן, רוג'ר ווטרס, שנטל אף הוא חלק בוועידה", כתב גולש אחד בזמן שאחרת נזפה: "הכיפה מפריעה לך להראות את מי שאתה שמולאן תוריד אותה אתה מבזה אותה".

מ. נייט שאמאלן לא היה שוכח את זה.

יום ראשון, 23:20 - החייזרים שוב רוצים להשמיד את האנושות

ג'ף גולדבלום, ליאם המסוורת', ביל פולמן ושרלוט גינסבורג הם חלק מכוכבי "היום השלישי 2" ("Independence Day: Resurgence"), סרט ההמשך ללהיט המד"ב משנת 1996. בטריילר חדש שהועלה לאינטרנט, נחשף איום חדש על כדור הארץ לאחר שתושביו הביסו (זהירות: ספוילר) בעזרת וירוס פשוט את החייזרים שרצו להשמידנו.

"היום השלישי ה-2" צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב-24 ביוני 2016.

צפו בטריילר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully