וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה ושלום: מיטב הסרטונים מרחבי הרשת לכבוד "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

15.12.2015 / 0:33

קבוצות תמיכה לנפגעי הפריקוולים, האודישנים הכושלים, אנשים שלא ראו אף דקה של "מלחמת הכוכבים" מעולם, וגם השאלה המצמררת מכולן: האם יכול להיות שזה עומד להיות סרט נורא?

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

(בוידאו: שאלון רחוב על "מלחמת הכוכבים")

seperator

כוכבי "מלחמת הכוכבים" שרים את נעימת הפתיחה

טרנד הא-קפלה החמוד של ג'ימי פאלון ולהקת הבית The Roots ממשיך לספק רגעים נפלאים. אחרי האיחוד הנהדר עם מיילי סיירוס וספיישל המחווה לקווין, הצטרפו כוכבי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לפאלון וללהקה כדי לבצע את נעימת הפתיחה המיתולוגית של ג'ון וויליאמס. זה חמוד ברמות של BB8.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

כוכבי "מלחמת הכוכבים" מחקים את דמויות "מלחמת הכוכבים"

כן, אלה היו כמה ימים מאוד מאוד עסוקים עבור הקאסט של "מלחמת הכוכבים". משטיח אדום לתוכניות אירוח לריאיונות, קשה מאוד לפספס אותם גם ממש תרצו. בהקרנת הבכורה החגיגית בלוס אנג'לס ביקש הכתב של באזפיד מכמה לבצע חיקויים של דמויות אחרות. לא כולם אהבו את זה.

"הסיפור האמיתי": כך חזר האריסון פורד ל"מלחמת הכוכבים"

האריסון פורד סיפר לאחרונה שהסכים לחזור לסדרת הסרטים שהפכה אותו לכוכב גדול, בעיקר בזכותו של במאי "הכוח מתעורר", ג'יי ג'יי אברהמס. אלא שמאחורי הקלעים מתברר שהדברים נראו קצת אחרת. סטיבן קולבר הציג סרטון ובו נראית הפגישה הדרמטית שבה הסכים פורד לחזור לתפקיד, רגע לפני שכישרון חדש וזוהר גונב לו אותו ממש מתחת לאף.

טריילר כן ל"מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'"

כן, דווקא ביום החגיגי הזה שבו טרילוגיה חדשה יוצאת לעולם, אסור לשכוח את טראומות העבר. זה בדיוק הזמן לטריילר כן שיפרק לגורמים את הסרט האחרון בטרילוגיית הפריקוולים של ג'ורג' לוקאס. צפו בילד המעצבן שעבר לנער מעצבן ואביר ג'דיי בלתי נסבל, משלים את החליפה הרובוטית שלו עם משחק רובוטי מושלם.

כוכבי הוליווד עושים "מלחמת הכוכבים"

לכולם יש מה להגיד היום על "מלחמת הכוכבים". לרובם נגיד יפה "תודה, אבל לא", אבל ג'ניפר לורנס היא לא כולם. וכך לצדה של הלורנס תוכלו לראות את מחוות מצדם של נטלי דורמר ("משחקי הכס"), בראדלי קופר, דניאל רדקליף, טום הידלסטון ("הנוקמים") ועוד.

מלחמת הכוכבים: אימת הספוילר

אם אתם באמת מעריצים כבדים של "מלחמת הכוכבים", יש רק דבר אחד שמפחיד אתכם היום יותר מאשר לגלות שהסרט החדש גרוע - הספוילרים. ראשוני הצופים בסרט יצאו אל הרשתות החברתיות בעוד כמה שעות מצוידים בידע שאף אחד לא רוצה לקבל לפני הצפייה. אבל יש פתרון. תוסף חדש לכרום יצנזר מהפיד שלכם כל אזכור ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" וידאג שהשלום והשלווה בגלקסיה של נפשכם יישמרו עד שתגיעו להקרנה הנכספת. והנה שוב הטריילר, סתם כי לא ראיתם אותו כבר חמש דקות.

נפרדים מדארת' ויידר

יהיו היום הרבה אייטמי "מלחמת הכוכבים" ברשת, אבל קשה לנו להאמין שתמצוא משהו ביזארי יותר. מישהו ערך מחדש את סצנת הלוויה של דארת' ויידר מ"שובו של הג'דיי" והפך אותה לסצנה באורך חמש שעות. אז כן זה נורא קריפי, אבל מצד שני צריך להעביר את הזמן איכשהו.

ומה אם "מלחמת הכוכבים" יהיה ממש מחורבן?

אף אחד לא מעז להעלות את האפשרות הזאת, אבל חייבים לדבר על זה. מה אם תסריט האימים של 1999 יחזור על עצמו? מה יקרה אם נצא מאולם הקולנוע ונרגיש עמוק בפנים שזה היה נורא? האם נוכל לעמוד בעוד מפח נפש? מה יהיה הדבר הראשון שנעשה לאחר מכן? הנה כמה הצעות.

קבוצת תמיכה לנפגעי הפריקוולים

עבר כבר יותר מעשור אבל חלקנו עדיין לא התאוששנו משלושת הסרטים החדשים, שהיו למעשה מקדימים לסרטים הקלאסיים, אבל בעצם הרסו את הקסם והביאו לנו פדרציות מסחר, מידיכלוריאנים ואת ג'אר ג'אר בינקס. מדי שבוע מתכנסים המקרים הקשים באמת כדי לדבר על כל מה שכואב.

האודישנים שנפלו בעריכה

ג'יי ג'יי אברהמס עובד כבר יותר משנתיים, בסודיות שלא מביישת מתקני גרעין, על הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים". רגע לפני שהוא משחרר לעולם את יצירתו הוא חלק כמה מהאודישנים הפחות מוצלחים לתפקידים הראשיים ב"הכוח מתעורר". הנה כמה דברים נוראים שבטוח ניצלנו מהם בסרט החדש.

רגע, הסרט הזה מוכר לנו מאיפה שהוא

סרט על צעיר שנולד בכוכב מדברי וחובר לאישה צעירה וקשוחה עם עבר סודי, שמקבלים עזרה מאביר ג'דיי שהזדקן קצת אבל עדיין נותר מזוהה, ולאיש הרע יש חרב אור חדשה וממש מגניבה. אתם בטוחים שלא ראינו את זה כבר?

הכל במכה: למי שפשוט חייבים להשלים פערים

אם עד כה עדיין לא ראיתם אף אחד מסרטי "מלחמת הכוכבים", נראה שכבר לא תספיקו לעשות זאת לפני ההקרנה של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". בשלב זה יש לכם שתי אופציות: הראשונה היא פשוט ללכת בלי ידע מוקדם ובלי רפרנסים הולמים ולסמוך על האווירה שתעשה את העבודה. או שפשוט תנצלו את המולטי-טאסקינג המטורף שלכם ותצפו בכל השישה ביחד.

שבע דקות מטכ"לי

אם ממש אין ברירה או זמן, אפשר להסתמך על תקצירים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על העולם של "מלחמת הכוכבים" בשבע דקות, שמרכזות לתוכן 6 סרטים והרבה מאוד מידע.

איך זה לראות את "מלחמת הכוכבים" עם ילד בן 7?

אתם כבר לא זוכרים את זה, אבל כשראיתם את "מלחמת הכוכבים" בפעם הראשונה גם לכם היו המון שאלות. בעיקר אם עשיתם זה בגיל צעיר. אנדי הראלד, מעריץ מושבע, החליט לתעד את הצפייה הראשונה שלו עם בנו בן ה-7, כולל ספירה של כל השאלות שהיו לו לאורך הדרך.

מבוגרים צופים ב"מלחמת הכוכבים" הם בדיוק מה שציפיתם

לפני 38 שנים הם היו נלהבים ונאיבים כמונו. היום הם מפוקחים יותר, מנוסים יותר ובעיקר מנסים להבין מי זה הכדור המתגלגל הזה, למה דארת ויידר החדש נראה מוזר ומי זה ג'יי ג'יי אברהמס.

כשדארת ויידר מאבד את זה

הכוח אולי חזק עם אנאקין סקייווקר, אבל זה לא אומר שגם לו אין ימים חלשים. הפארודיה הזאת מציגה מה קורה כשדארת ויידר מגלה שקיבל דו"ח, ושכוחותיו לא פועלים על השוטרת שנתנה לו אותו.

אנשים שעדיין לא ראו את "מלחמת הכוכבים"

אז כבר חודשיים שאתם לא מרוכזים, סופרים חיילי סער כדי להירדם ומנתחים כל טיזר לפרטי פרטים. בתקופה כזאת אין דבר שנראה לכם מדהים יותר מאדם שמעולם לא ראה את "מלחמת הכוכבים", אבל סרט עם ביג פוט ואינדיאנה ג'ונס נשמע לו ממש אחלה.

יום בחייו של נבל על

כפי שהבנתם מהסרטון הקודם, דארת ויידר הוא אדם כמו כולנו. עם בעיות ותסכולים ושגרה אפורה של החיים. הבלוג המעולה The Daily Life of Darth Vader מנציח את האיש מהצד האפל בשלל רגעים יומיומיים, וזה נפלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך תימנעו מ"מלחמת הכוכבים"?

ולסיום, אם ממש מאסתם בכל הסיקור האינטנסיבי של הסרטים האלה. אם מראש לא עניינו אתכם גלקסיות רחוקות, אבירי ג'דיי, רובוטים כדוריים חמודים ואנשים מפחידים עם מסכות - ה-BBC כאן בשבילכם. בכתבה מיוחדת ריכזו שם שלל טיפים לכל מי שמבקש להתנזר מכל מידע נוסף אודות "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". בין היתר מציעים שם טיפים מועילים כמו מעבר לבוטאן או הימנעות כוללת ממגע אנושי (לכתבה המלאה). שיהיה בהצלחה.

(עדכון אחרון: יום רביעי, 12:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully