וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נחשף: מעריצי "מלחמת הכוכבים" מגיבים אחרי הקרנת הבכורה

15.12.2015 / 10:00

"פנטסטי", "רעדתי בכיסא", "הסרט הכי טוב בסדרת 'מלחמת הכוכבים' מאז 1980". התגובות אחרי הקרנת הבכורה העולמית של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" מוכיחות: יש למה לחכות

יח"צ - חד פעמי

במשך יותר משנתיים שמרו ג'יי ג'יי אברהמס, לוקאס פילם ודיסני על איפול כמעט חסר תקדים באשר לעלילת הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים". בניגוד להרבה מאוד מקרים בעבר, המידור הזה גם הצליח להישמר על אף עשרות הריאיונות שנעשו עם כל מי ששמו נקשר בסרט.

האמברגו על המבקרים עדיין לא הוסר, אבל כעת, אחרי הפרימיירה בלוס אנג'לס, המעריצים כבר מתחילים לשתף את תחושותיהם ברשתות החברתיות. "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" זקוק לבאזז חיובי מוקדם כדי לעמוד במשימה לעקוף את "אווטאר" ולהפוך לסרט הרווחי בכל הזמנים. ובינתיים? זה נראה בכלל לא רע מבחינתם.

פרימיירת "מלחמת הכוכבים" בלוס אנג'לס. GettyImages
השטיח האדום נפרש בלוס אנג'לס/GettyImages
פרימיירת "מלחמת הכוכבים" בלוס אנג'לס. GettyImages
וככה זה נראה בפנים/GettyImages
פרימיירת "מלחמת הכוכבים" בלוס אנג'לס. GettyImages
הכוח חזק עם הסלפי הזה/GettyImages

"בכיתי לצדו של פול לי" (נשיא מחלקת הבידור של ABC), צייץ אדם פ. גולדברג, יוצר "הגולדברגים". לאחר מכן הוא דירג מחדש את כל סרטי הסדרה, כש"הכוח מתעורר" ממוקם שני מיד אחרי "האימפריה מכה שנית".

"אני צריך לצפות בזה שוב לפני שאוכל לשפוט את הסרט כראוי", כתב סטיבן ווינטראוב, עורך האתר Collider. "ממש רעדתי בכיסא שלי. אני יכול לומר רק את זה: מדובר בסרט 'מלחמת הכוכבים' הטוב ביותר מאז 1983... אולי אפילו מאז 1980".

"החל מהתלבושות, דרך הקרבות והאפקטים, הכל מרגיש ג'יי ג'יי אברהמס", הילל סטיבן זייצ'יק, מבקר הקולנוע של ה"לוס אנג'לס טיימס". לאחר מכן דירג זייצ'יק את חמשת הדמויות הבולטות בעיניו בסרט, כשריי (דייזי רידלי), האן סולו (הריסון פורד) והדרואיד החמוד עד אין קץ BB8 תופסים את שלושת המקומות הראשונים.

רבקה קיגן, אף היא מבקרת ב"לוס אנג'לס טיימס", הוסיפה: "בנוסף לכל מעלותיו הנפלאות האחרות, 'מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר' עובר גם את מבחן בקדל. דמויות, סיפור, הומור, עיצוב. מעריצים, זה הסרט שחיכיתם לו"

פרימיירת "מלחמת הכוכבים" בלוס אנג'לס. GettyImages
האיש מאחורי המצלמות. ג'יי ג'יי אברהמס חותם למעריצים/GettyImages
פרימיירת "מלחמת הכוכבים" בלוס אנג'לס. GettyImages
הדור החדש והדור הישן. ג'ורג' לוקאס וג'יי ג'יי אברהמס/GettyImages

גם מבקרים מובילים נוספים בכלי תקשורת מרכזיים לא הצליחו להתאפק ולהביע את רגשותיהם בטוויטר. סקוט פיינברג מה"הוליווד ריפורטר" התספק במילה אחת: "פנטסטי", בעוד שאריק וספה מהבלוג "Aint it Cool News" הביע את רגשותיו בגיף של האן סולו.

יוצרת הטלוויזיה שונדה ריימס הצטרפה להתלהבות. "הסרט הזה כל כך טוב, ואני מתכוונת לכך במובן הכי אולד-סקול של המילה". הקומיקאי פאטון אוסוולט (ואחד ממעריצי "מלחמת הכוכבים" הפעילים ביותר ברשת) סיכם: ג'יי ג'יי עשה זאת. ובלי לקלקל שום דבר: השוט האחרון של הסרט הוא הטוב ביותר מבין כל סרטי 'מלחמת הכוכבים'. וואו".

seperator

אם במקרה הצלחתם לשכוח, "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" יגיע לישראל ביום חמישי הקרוב, ה-17 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully