וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 77: המבקר שירד על איימי שומר – רק כדי שיוכל להתחיל איתה

24.12.2015 / 0:00

הקומיקאית המצליחה חשפה כי אחד ממבקרי הקולנוע המוכרים ברשת, שטען כי אינה יפה מספיק כדי לשחק בקולנוע, הזמין אותה לצאת איתו לאחר מכן. ובנוסף: איך התדרדרה טיילור סוויפט למכוני מסאז' בדובאי והתינוק שגרם לראפר לפרוש. חדשות הטראש של השבוע

יוטיוב

(בוידאו: קטע מתוך "בתוך איימי שומר")

seperator

5. אם אתה כבר קורא למישהי מכוערת, אל תזמין אותה לצאת אחר כך

2015 היתה שנה מוצלחת למדי עבור איימי שומר, עם עונה שלישית ומדוברת של תוכנית המערכונים שלה ב"קומדי סנטרל" ו"אסון מהלך" פרי עטה ובכיכובה ששבר קופות וגרף שבחים. ההצלחה הזו הביאה עמה לא רק כמויות נכבדות של ספקות, אלא גם זן חדש של טרולים, ועל אחד מהם סיפרה השבוע ל"הוליווד ריפורטר". "כש'אסון מהלך' יצא לאקרנים חשבתי שכולם הולכים להגיד שאני לא יפה מספיק בשביל לשחק בסרט", אמרה, "אבל רק מישהו אחד כתב את זה והרבה אנשים תקפו אותו, אז הוא ערך את זה ואז עוד רצה לצאת איתי". שומר לא הסגירה את זהותו של המבקר, אך ב- E! Online ערכו תחקיר קצר והגיעו למסקנה שמדובר בבלוגר בשם ג'פרי וולס. מי שזה לא יהיה, הוא מוזמן לחזור לחבריו אמני הפיתוי ולספר להם שהשיטה הזו של לעקוץ אישה בשביל להוריד לה את הביטחון כדי שתסכים לצאת איתך, וואלה לא עובדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. מלחמת הכוכבים: הקרב על הבית

יש המון סיבות לעבור דירה, כמו למשל סיום חוזה, עבודה חדשה בעיר אחרת או סתם בעל בית מתעלל שהחליט להקפיץ את שכר הדירה רק כי הוא יכול. אבל ג'ייסון בקסטון עובר דירה בגלל "הכוח מתעורר". בקסטון בן ה-46 מגדיר עצמו בתור "המעריץ הגדול ביותר של 'מלחמת הכוכבים' בבריטניה", וברשותו אוסף עצום של פרטי ממורביליה שצבר במשך 34 השנים האחרונות. כעת, עם יציאת הסרט החדש, יש המון דברים חדשים לקנות ואין איפה לאפסן אותם. אז כל מה שנותר לא לעשות זה להעביר את משפחתו, על ארבעת הנפשות שבה, לבית חדש, ולא נגיד, ללכת לטיפול. המדור מאחל לו שהכוח יהיה איתו או משהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקווים שיש להם גם את המגבות האלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. הראפר שהתקפל אל מול תינוק בן יומו

התינוק המלכותי, סיינט ווסט, עדיין לא בן חודש וכבר גובה את הקורבן הראשון שלו. בנם של קניה ווסט וקים קרדשיאן הוא לא הסיינט ווסט הראשון, אלא ראפר קנדי שרשם את הכינוי הזה בטאבו, סליחה, בטוויטר, שנים לפני הולדתו של סיינט הקטן. יום אחד בלבד לאחר שהגיח בייבי ווסט לאוויר העולם, קיבל הראפר, ששמו בתעודת הזהות הוא לינדון מקינטייר, מייל מפתיע מטוויטר: "הוספנו לכינוי שלך שני מקפים תחתונים". הסיבה הרשמית, אגב, היא כי מדובר בחשבון לא פעיל — מקינטייר צייץ לאחרונה רק ב-2011 — אך העיתוי יותר ממחשיד. מקינטייר לא איבד את העשתונות, השלים עם רוע הגזירה, ושחרר הודעה על פרישה מחיי ההיפ-הופ. כי כמו שאומר המשפט הידוע: אם אתה לא יכול לנצח אותם, תפרוש.

2. בדובאי אפשר לקבל מסאז' מטיילור סוויפט

אם אי פעם תחליט טיילור סוויפט להגיע לביקור בדובאי, תצפה לה שם הפתעה לא נעימה בכלל. בתצלום שהעלתה ל- Reddit גולשת המתגוררת בעיר, נראה פרצופה של הזמרת מעטר כרטיס ביקור למכון עיסוי, כזה עם וייב של מכון ליווי. המכון מציע מגוון שירותים ממגוון של נשים, ואת טיילור הוא מייחצ"ן כעובדת חדשה. לא ברור אך גם לא ממש משנה כיצד השתרבבה תמונתה של סוויפט אל הפרסום המתועב, אבל היא כן עשויה להסביר את הרפתקאותיו של בן זוגה של סוויפט, קלווין הריס, במכוני עיסוי מאותו הז'אנר. עכשיו רק נותר לחכות ולראות אם סוויפט תפעיל את הכוח שלה לטובת מיגור התופעה המטונפת של כרטיסי הביקור הללו ומה שהם באים לפרסם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקר בפרסום/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. שינתה את שם המשפחה שלה ל"ביבר" בשביל הסיכוי הקלוש שמחשבה אולי בכל זאת יוצרת מציאות

מי מאיתנו לא עשתה את זה: שרבטה במחברת או על שולחנות בכיתה את שמה הפרטי בצירוף שם המשפחה של הכוכב האהוב עליה. רובנו גם השארנו את השרבוטים הללו הרחק בילדות, אבל יש כאלו שלקחו את ההרגל המטופש רחוק מדי. אחת מהן היא גבריאל ניוטון, אשר שינתה באופן רשמי את שם משפחתה, וכיום היא מתהדרת בשם גבריאל ניוטון-ביבר. המעריצה הבריטית הזו כבר בת 22, מה שלא מונע ממנה לישון במיטה עם בובת קרטון של אלילה ג'סטין ביבר, ולתחזק אוסף מרשים ומביך של מרצ'נדייז. ניוטון-ביבר החליטה להוציא לאור את האובססיה שלה בתקווה לזכות בפגישה עם ביבר, שיהיה בוודאי נלהב לפגוש מישהי כה מנותקת מהמציאות. ולמרות כל זה, אי אפשר שלא לפרגן לה על ההחלטה לשמור גם את שמה המקורי, ולא להחליף פשוט לביבר. זה מה שנשים חזקות עושות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן ג'סטין, גם אנחנו קצת תופסים את הראש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully