וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרה לאמיליה כל הזמן": שיר בחזרה וריאיון עם נינט טייב

28.12.2015 / 14:15

נינט מבצעת את הסינגל השני מתוך האלבום הבינלאומי שלה "Child" ומספרת על ההמהום שמרגיע את התינוקת אמיליה, על תהליך היצירה במהלך ההיריון ועל הזעם בעניין הטרדות מיניות

צלם: דייב שחר כתבת: טלי קיים עורכת: מיה בן ניסן

נאמר כבר כמעט הכל על השנה העמוסה של נינט טייב, שמשחררת כעת סינגל שני מתוך האלבום הבינלאומי ומכריזה באופן רשמי על הצטרפותה לסיבוב הופעות של סולן להקת פורקיופיין טרי, סטיבן ווילסון.

ווילסון מסתובב בימים אלה עם אלבום סולו אשר יצא בשנה שעברה. הוא חיפש קול נשי לפרויקט ומצא אותו בדמותה וקולה של נינט, המבצעת שלושה שירים באלבום. במסגרת שיתוף הפעולה הספיקה נינט להופיע לצד ווילסון באולם האלברט הול בלונדון, ותצטרף במהלך ינואר ופברואר הקרובים להופעות בגרמניה, בריטניה וצרפת.

רק לפני כחודש חזרה נינט מסיבוב הופעות קצר בניו יורק, לקידום האלבום הבינלאומי שבדרך ובו נכלל השיר "Child". השיר שהמשפט "I can't let go" חוזר בו שוב ושוב, מתייחס לחיפוש של נינט, שהפכה בשנה האחרונה גם לאם לראשונה, דווקא אחר מפלט ושקט. בעצת בעלה יוסי מזרחי, מפיק האלבום החדש וחבר להקת "Acollective" לשעבר, מפגישה המוזיקה צלילים מהמזרח עם ביט אלקטרוני ורוק'נרול, כור היתוך של שמש תל אביבית, עננים של אנגליה וגורדי השחקים של ניו יורק.

במקביל לאלבום הבינלאומי מדברת נינט על הסינגל "מה קרה", שהוציאה בקיץ לאור פרשות האונס וההטרדות המיניות שלא מפסיקים לפקוד את הכותרות. צפו בשיחה שלנו איתה ובביצוע בחזרה לשיר "Child".

נינט טייב + יוסי מזרחי. רפי דלויה
נינט ויוסי מזרחי בפעולה/רפי דלויה

נינט תופיע ברביעי הקרוב בבארבי תל אביב ותארח את דודו טסה, איתו רשמה שיתוף פעולה נוסף בשנה האחרונה עם השיר "דוב ות?פ?ט?ר (יא סלימה)", במסגרת אלבום העיבודים השני ליצירותיהם של הכוויתים "עלא שוואטי".

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully