וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנתי שהוא מדבר על עצמו בגוף שלישי": בלוג "הישרדות", פרק 18

אביעד "צפניה" קדרון

29.12.2015 / 22:58

מושיק גלאמין חוזר לשלב האיחוד עם כוחות מחודשים ועקיצות נהדרות, רוסלנה רודינה ודנה ברגר זוכות לעיצוב שיער בחינם ועומר רוזן עדיין בטוח, משום מה, שיש לו שליטה על המשחק. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

כמה אני אוהב את "המדרשה". אלוהים. חוץ מ"הרודן", "המדרשה" זו הסדרה הכי גרועה שהכי טוב שקיימת. בכל פעם ש"המדרשה" משודרת אחרי "הישרדות" אני יודע שהפרק של "הישרדות" יסתיים בשעה נורמלית ולא באמצע הלילה משל היה משדר חדשות על הרשעת אולמרט במשפט העשירי שלו. וזה מה שמזעזע בסיפור של "הישרדות". כשהם רוצים, העורכים יודעים איך להכין פרקים באורך אנושי. הם פשוט לא רוצים מספיק. הם רוצים שתסבלו כמו שהם סובלים כשמישהו אומר/כותב "בגרסה האמריקאית של 'הישרדות'". אז מה היה לנו בפרק?

בבוקר חברי שבט טיפיו מתעוררים שמחים ומאושרים. כאילו, כולם חוץ מרון אלוף ש"קולט שמושיק התחיל לעבוד". הוא מקטר על זה שמושיק הגיע לאיחוד "בשביל לעבוד". מוזר כזה מושיק הזה. מנסה ליזום אסטרטגיה ב"הישרדות". כלום הוא לא יודע שאין בזה טעם? הוא הולך לטילטיל ומזהיר אותו מפני מושיק. לדבריו, מושיק הולך לגנוב לו את הברית. טילטיל לא קונה את זה כי מושיק עוד לא בגד בו. ואם מושיק יבגוד בו זה גם לא כזה ביג דיל כי הוא יהפוך לזומבי ואז יהפוך לשלד זומבי ואז לגולגולת זומבי. ואז הוא יכעס על מושיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדושם, איזה דוש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל למה בחרוזים? :/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהם עוזבים את הווילה המענגת, חברי טיפיו מגיעים לחוף החדש. אין בו כלום חוץ מאת עומר אנליסט שיושב לבד במתחם הזומבי. הם מתחילים לבנות את המחנה אבל טיטי עצבנית. השמות שלה ושל טילטיל דומים והיא מסתובבת בכל פעם שמישהו קורא לטילטיל. צרות של עשירים. סצנת בניית המחנה בהובלת רון אלוף מחזירה לחיינו את הטסטות של מושיק, הדבר הכי טוב בעונה. מושיק לועג לרון אלוף "הגבר גבר גבר גבר" ואז צוחק על זה שרון שובל לא עושה כלום עם עצמו ורק מעיר לאחרים על איך להכין את האורז עם "אין לך איזה פצע לקלף? שלפוחית לפוצץ?". מלך. הסיבה לחיים עצמם. הלוואי ומישהו יאגד את כל הטסטות שלו לסרט דוקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הליהוק המושלם. כמעט כמו שי חי מ"האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחר כך ג'ני מתפרקת בפני דנה ומספרת לה שלא נתנו לה לדבר עם מושיק ושאסרו עליה ליצור קשר עין עם דנה. "ידעתי שמשהו לא בסדר שם", מספרת דנה. היא לא חושבת אפילו לרגע שכוכבי פשוט ריחם על ג'ני וידע שאם היא תיצור קשר עין עם דנה, דנה תתחיל לשיר לה שירים. באמת כבר 3 פרקים לא שמענו את שיר ההישרדות שלה. זה מתחיל להדאיג. במקביל, מושיק אומר שטיטי היא מלכת היופי הכי רעה שהיתה לישראל ולכן הוא הולך לריב איתה. הריב שלהם די קלאסי. היה שווה לסבול 17 פרקים בשבילו. בדיוק בשביל מריבות כאלה יש את שלב האיחוד ב"הישרדות". "חשבתי שאנושיות היא תכונה שדרושה למלכת יופי", הוא מסכם אחרי שהם מסיימים לומר אחד לשנייה "את רעה" שוב ושוב. כעבור כמה חודשים בישראל, טיטי מספרת לתחקירנית בצילומי השלמה שהיא יכולה ללמד את מושיק כמה שיעורים על נתינה, על סובלנות ועל איך לקשט מחנה חדש עם קנה במבוק אחד. רמז: זה קשור לעלה התחתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יותר רני רהב: רני רהב או מושיק גלאמין?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא לא באמת אמרה את זה עכשיו, נכון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלילה כולם מתכרבלים מסביב למדורה. דנה מתחילה לשיר "כל מיני שירים של אשכנזים" ורון שובל מגיב עם "אוי ואבוי לנו" ומתחיל לסלסל שיר של איציק קלה. אחר כך הוא מתחיל לצעוק על מושיק שרצה דיון קבוצתי. גם טיטי מתחילה לצעוק על מושיק. ואז היא צועקת על טילטיל. ואז היא שוב צועקת על מושיק. ומושיק מתנצל אבל כנראה שטיטי לא שומעת כי היא ממשיכה לצעוק. ואז רון אלוף מתחיל לצעוק על מושיק ולהגיד שקוראים לו רון אלוף, שמושיק שקרן ושהוא ייצא גאה, מה שזה לא אומר. ואז רון שובל מתחיל לצעוק על מושיק. בסך הכל נראה שהדיון הקבוצתי של מה שהיה פעם שבט קויופה מתנהל על מי מנוחות. אה, רגע, ג'ני וטיטי מתחילות לצעוק אחת על השנייה. נו, לפחות דנה הפסיקה לשיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציר הרשע בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמש זורחת על יום 25 והשלכות המריבה הגדולה ניכרות: טילטיל ודנה יושבים ליד הים ומרכלים על הקויופאים. מישהו צריך להגיד להם שלרכל על אנשים מאחורי הגב זה לאו דווקא טוב יותר מלצעוק על אנשים בפרצוף. רון אלוף עדיין מאוכזב מזה שיש אנשים שלא מתעלפים לידו. הוא יכול להירגע. בטח היה אדם או שניים שראה אותו על שער "פנאי פלוס" מאחורי כוכבי שכיכב ב"לאישה". רוסלנה אומרת לחבריה החדשים שהיא שמעה מחבריה הישנים דברים על רון שובל ושהיא התאכזבה ממנו כאן על האי. כנראה שדואט עם אייל גולן לא יקרה בקרוב. בינתיים במתחם הזומבי, עומר אנליסט ממשיך לתכנן את ההשתלטות שלו על העולם אחרי שהוא יחזור למשחק. הוא אומר ללירון שהם שולטים במשחק ושהכל תלוי בהם. "זה קל מדי", הוא אומר בחיוך למצלמה. שיהיה בהצלחה עם זה. "בגרסה האמריקאית", תחילת האיחוד היא השלב הכי מעניין במשחק כי אז נקבע המשך המשחק וכולם מעלים הילוך. פה אצלנו, אין באמת משחק כי ההפקה מחליטה מי לוקח מה ומתי.

דואר האי מגיע וכולם מתכוננים למשימת פרס חגיגית. כמה חגיגית? רוסלנה ודנה מגיעות עם פן לפגישה עם רובוארץ. וזה עסק רציני כי אנחנו ביום 25 ולפי החוזה מעצבת השיער עושה פן לרוסלנה רק בימים זוגיים. הפרס הוא שמפו וקונדישינר ומקלחת מתנת ורדינון. האתגר? להחזיק מעמד על קורה מול המתמודדים האחרים. שזה בעצם תירוץ להראות בנות בביקיני מנענעות את החזה בקצב בזמן שהן נאבקות בבוץ ורובוארץ מקריין בלחש דברים כמו "שלב הגישוש" ו"רון עם מבט חודר בעיניים". לגיטימי.

עוד באותו נושא

יצאנו לבדוק: האם לדן מנו יש סיכוי לזכות ב"הישרדות הונדורס"?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
25 ימים ב"הישרדות" וכך נראה השיער של רוסלנה רודינה. תנאים מקלים? מה פתאום. היא פשוט מושלמת. ברור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל אם גם ככה חופפים לרוסלנה את הראש תמיד, מה הקטע בפרס הזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שטיטי מנצחת בסיבוב הבנות, רון אלוף מחליט שהוא חייב לנצח בסיבוב הבנים כי הריח של טיטי אחרי המקלחת יהיה ממש טוב ואסור שמישהו אחר יריח אותה. קריפ. הוא כמובן מנצח וכמיטב המסורת של רובוארץ, הם יכולים לצרף אדם נוסף לשלישיה. רון אלוף מכריז שבגלל שהוא "בא מתחום השיער ויש לו חברה לתחום השיער" הוא מצרף, בלי לדבר על זה עם טיטי אבל כן עם לדבר על זה עם אנשי ההפקה, את לירון שסובלת מקשרים בשיער. מי זאת לירון אתם שואלים? אה, ההיא עם הביקיני הקטן שכולם ידעו מתחילת העונה שנזכה לראות אותה מתקרצפת. ככה זה בגרסה הישראלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עתידות: בקרוב תראו הרבה ממנו. שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: זום על ביקיני ובועות סבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully