וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 78: צ'רלי שין מבטיח לרפא את העולם מאיידס

31.12.2015 / 6:17

הכוכב שחשף בנובמבר האחרון כי הוא נשא HIV מבטיח שלא יחסוך בכסף ובמשאבים כדי למצוא תרופה אחת ולתמיד למחלה. ובנוסף: הסרטים המבאסים שנשלחו לאסטרונאוטים והווידוי של ארון קרטר. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: מתנת חג המולד המבאסת שקיבלו האסטרונאוטים מנאס"א

חג המולד בתחנת החלל הבינלאומית נשמע כמו חג מולד אידיאלי: במקום הסתחבקות מתישה עם המשפחה על כדור הארץ ("אז מה, למדת אסטרונומיה? מה בדיוק עושים עם זה?"), הם מרחפים להם בשמיים ומשחקים "גמד-ענק" עם שאר האסטרונאוטים. רק שבנאס"א החליטו השנה להגדיל ראש ולבאס להם את החג, וביחד עם אולפני "פוקס" שלחו להם, מכל הסרטים בעולם, את "להציל את מארק וואטני". כן, הסרט על האסטרונאוט שהחברים שלו שוכחים אותו על מאדים, ואז או שמצילים אותו או שלא — מי שלא ראה, שיבין מה שהוא רוצה מהשם. והם לא רק נתקעו עם הסרט הזה, שבוודאי יגרום להם להתחיל לחשוד מי מחבריהם עומד להשאיר אותם אבודים בחלל: הם קיבלו אותו כחלק ממארז של הבמאי רידלי סקוט, כך שברגעים של שעמום הם יוכלו לצפות בעוד סרט שיערער את נפשם, "הנוסע השמיני". כדי לחתום סופית את העסקה צירפו גם את "אקסודוס: אלים ומלכים" של הבמאי, כך שמי שיתייאש מסרטי החלל יוכל פשוט להתאבד משעמום. חושבים על הכל שם בנאס"א.

להציל את מארק וואטני.
אבל אל תדאגו שם למעלה, כן?

מקום 4: הלב השבור של ארון קרטר

לפני כחודש סיפרנו לכם על ההתמוטטות הפומבית של ארון קרטר, במהלכה הכתיר את עצמו ליורשו של מלך הפופ מייקל ג'קסון. השבוע שיגר הזמר לעוקביו בטוויטר מכתב ארוך ואינטימי, שחושף מעט ממה שעובר עליו בשבועות האחרונים ועשוי לשפוך אור על התקרית המביכה ההיא: "נשבר לכם פעם הלב כל כך חזק עד שהרגשתם את זה בחלקים אחרים בגוף?", פתח ואז המשיך ותיאר את הקשיים שלו במערכות יחסים והתמודדותו עם הדבר החמקמק הזה שנקרא אהבה. העוקבים מיהרו לחבק את קרטר ולהרעיף עליו אהבה, והזמר, שיוצא לסיבוב הופעות בחודש הבא, כבר הספיק להודיע שאזלו הכרטיסים לכמה מן ההופעות. אז לפחות מערכת יחסים עם המעריצים הוא יודע לתחזק.

מקום 3: מייקל פסבנדר לא שיחק Assassin's Creed לפני שלוהק לסרט

בהפקת הסרט ""Assassin's Creed היו מאושרים עד הגג כשהצליחו ללהק את השחקן מייקל פסבנדר לתפקיד הראשי, אבל חובבי המשחק עליו מבוסס הסרט יזדעקו בוודאי כשישמעו שהכוכב בכלל לא הכיר את המשחק לפני שקיבל את התפקיד. בראיון שהעניק השבוע ל"אנטרטיינמנט וויקלי" הסביר פסבנדר שהחל לשחק במשחק רק לאחר הליהוק, על מנת להבין את האלמנטים הפיזיים של בן דמותו, קאלום לינץ', ולהישאר נאמן עד כמה שאפשר למקור. קשה שלא להעריך את המסירות לתפקיד, מייקל, אבל ככל הנראה ליהקו אותך בידיעה שתמשוך גם קהל שלא ידע מה זה Assassin's Creed לפני שקנה כרטיס לסרט, ואולי ישכח גם מיד אחרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו מוכן להשאיל לי עותק לכמה ימים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 2: המשטרה בעקבות ציוצים מוזרים שנשלחו למייק שינודה

מייק שינודה מלינקין פארק חושש לחייו, ואפילו יש לו סיבה: הוא נהג לסבול ממעריצה אובססיבית בשם טביתה בוקרוסה, שנעצרה ב- 2013 וריצתה תקופת מאסר על שהטרידה את המוזיקאי ומשפחתו. לאחרונה קיבל שינודה ציוצים משונים בטוויטר, אותם הוא סבור ששלחה אותה בוקרוסה, וכעת מנסה המשטרה להבין מי המשתמש שעומד מאחורי הפנינים שנשלחו אל המוזיקאי. בין היתר נכתב: "כפות הרגליים שלי מגעילות ואני רוצה לבכות" או "האם קרה שלא תהית איך זה להתגעגע לכל רגש שהרגשת אי פעם ושהיית מורכב ממנו במשך 30 שנה?". מוזר? כן. קריפי? יאבאל'ה. אבל לא משהו שלא קורה כל דקה בטוויטר. לפי האתר TMZ טוויטר מחויבת למסור למשטרה כל מידע שיעזור לאתר את השולח, אז כדי שהוא או היא יעשו משהו לגבי כפות הרגליים האלו לפני שהשוטרים דופקים.

לינקין פארק בהופעה. נמרוד סונדרס
עוד מישהו רוצה לדבר איתי על הרגליים שלו?/נמרוד סונדרס

מקום 1: צ'רלי שין מבטיח למצוא תרופה לאיידס

צ'רלי שין חזר לחיינו בסערה בנובמבר האחרון, לאחר ששם קץ לחרושת השמועות וחשף את היותו נשא נגיף ה- HIV. אחרי תקופת ההסתרות והטיוחים, השבוע הוא כבר מבטיח שהוא הולך להילחם בנגיף, ולא רק בשביל עצמו — אלא בשביל כולנו. "המחלה בחרה בבחור הלא נכון", אמר השבוע בראיון ל"נשיונל אינקווירר. "אם יש מישהו שיכול להילחם בדבר הזה ולמצוא לו תרופה, זה אני. אנצל כל משאב, אשב עם כל מומחה. אני אמשיך להתקדם עד שנמצא משהו חדש". אז מסתבר שבנוסף למיליונים שהוציא כדי להשתיק את דבר המחלה, הוא מתעתד לנתב כעת את הונו למען מטרות חשובות יותר. אוי, בסוף הוא עוד יהפוך לגיבור.

צ'רלי שין. GettyImages
צ'רלי שין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully