וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא: צו מעצר הוצא נגד ביל קוסבי בגין תקיפה מינית

30.12.2015 / 17:24

התובע המחוזי של מחוז פנסילבניה חתם על צו המעצר נגד הקומיקאי במקרה בו תקף מינית את אנדראה קונסטד, וזאת לאחר שסימם אותה לפני כן. התלונה עמדה לפוג בשל חוק ההתיישנות בעוד יומיים

ביל קוסבי. AP
עכשיו הוא כבר באמת מסובך. ביל קוסבי/AP

פרשת התקיפות המיניות שביצע ביל קוסבי הגיעה לשיא חדש הערב (רביעי) כשהתובע המחוזי של מדינת פנסילבניה חתם על צו מעצר עבור הקומיקאי. צו המעצר הוא תוצאה של חקירה ארוכה בעקבות תלונתה של שחקנית הכדורסל לשעבר אנדראה קונסטד בשנת 2005. קוסבי הגיע לבית המשפט להקראת כתב האישום ושוחרר בערבות של מיליון דולר.

קונסטד עבדה באותה תקופה במגמת האתלטיקה של אוניברסיטת טמפל שקוסבי היה אחד מחבר נאמניה. בסגנון שיתברר לאחר מכן כדרך הפעולה הקבועה של קוסבי, סימם הקומיקאי על פי כתב האישום את קונסטד עד למצב של ערפול חושים ולאחר מכן תקף אותה מינית.

"אנחנו מעריכים את האמון של מערכת המשפט בטענות שלנו", סיפרו עורכי דינה של קונסטד למגזין "פיפל". "נצטרך לחכות ולראות מה יקרה בהמשך. אנחנו מתכוונים לשתף פעולה באופן מלא עם החקירה".

כזכור, בפרק זמן קצר במהלך סוף 2014 יצאו לאור תלונותיהם של יותר מ-50 נשים שטענו כי הותקפו מינית על ידי קוסבי. 35 מהן חשפו בפירוט את המקרים בפרויקט מיוחד של הניו יורק מגזין. על חלק ניכר מן המקרים חלה כבר התיישנות.

הקומיקאי טען במקרה של קונסטד כי היחסים נעשו בהסכמה, אולם בתצהיר שהעבירה לבית המשפט טענה המתלוננת כי היתה באותה תקופה במערכת יחסים עם אישה אחרת. בתצהיר כינתה קונסטד את קוסבי "נרקסיסט" וטענה שהיה יהיר מדי מכדי להבחין שהיא לסבית".

ההחלטה להוציא את צו המעצר נגד קוסבי התקבלה ממש ברגע האחרון, שכן בחודש ינואר היה מופעל על התלונה חוק ההתיישנות.

(עדכון אחרון: 22:01)

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully