וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת "הכוכב הבא" וההומופוביה: שלב ההתנצלות

3.1.2016 / 9:15

לאחר הסערה שעורר שירו של מאור גמליאל, הוחלט בהפקת "הכוכב הבא לאירוויזיון" להתנצל. "אנו מתנצלים בפני מי שנפגע מהדברים, זו בהחלט לא היתה כוונתנו", נכתב בשקופית שהופיעה בזמן התוכנית

צילום מסך

זה לקח שבוע ושתי תוכניות אבל הפקת "הכוכב הבא לאירוויזיון" התנצלה על הסערה שחולל השיר "מושיקו" שביצע מאור גמליאל. "בשבוע שעבר בוצע בתוכנית השיר 'מושיקו'. אנחנו בהפקת התוכנית סברנו כי השיר נמצא בתחום ההומור והליברליות המאפיינים את התוכנית. אנו מתנצלים בפני מי שנפגע מהדברים, זו בהחלט לא היתה כוונתנו", נכתב בשקופית שהופיעה בזמן השידור.

השיר "יוצא מהארון" עורר תגובות נזעמות ובין היתר נטען כי הוא מעורר הומופוביה. השיר התייחס כבר מהבית הראשון אל גיבור השיר בסרקזם. "מושיקו, בקטע של בנים, מושיקו, חולה על ישבנים, מושיקו, תמיד במתלחות, מתעלם מהבנות, מוריד את התחתון, מפיל את הסבון, צריך להיות בתיאטרון, נו תצא מהארון, מושיקו". השיר, שהפתיע את הקהל ואת שופטי התוכנית גם יחד, זכה לתשואות רמות והתקבל בהתלהבות גדולה. השופט אסף אטדגי אף מחא כפיים במהלך הביצוע, על אף שגם בהמשך הדרך כלל השיר טקסטים פוגעניים כמו "מחליק על עמוד", "את מוט ההילוכים החזקת לא נכון" וביטויים רבים נוספים. הראל סקעת, אחד משופטי התוכנית והמנחה אסי עזר, דמויות מוכרות בקהילה, החמיאו לגמליאל. הגישה הקלילה הזאת, כאמור, לא היתה מנת חלקם של להט"בים רבים שנפגעו ממילות השיר.

אחרי השידור הגיעו לרשות השנייה מאות תלונות שגרמו לפתיחה בהליך הפרה נגד הזכיינית קשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקופית ההתנצלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל האם היא תסייע לאלה שכבר נפגעו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully