וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוקיי שורדים, הרבה על הפרק": בלוג "הישרדות", פרק 19

אביעד "צפניה" קדרון

3.1.2016 / 23:13

המקלחת שכל המדינה חיכתה לה יוצאת לדרך, עומר רוזן מנצח את רון שובל ושתי הבריתות הגדולות מנסות לשכנע את הודא להצביע איתן ולא ממש מצליחות. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

מעניין מה יקרה קודם: כוחות הביטחון יתפסו את המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דיזנגוף או "הישרדות הונדורס" תדיח מתמודד. כדי להבהיר כמה מתיחת החומרים גדולה העונה, שווה לזכור שאנחנו כבר ביום 25 ונותרו לנו רק עוד 21 ימים עד לסוף העונה. 21 הימים האלה ישודרו לאורך חודשיים לפחות. לא מספיק לכם? בפרק ששודר הערב אפילו לא היה מה לדחוף לפני הפתיח. כלום. עד כדי כך השמיכה מתוחה. מצד שני, כל פרק מכיל טריליון פרסומות ויש מספיק זמן לכתוב את הבלוג תוך כדי שידור. דילמה.

בכל מקרה, בתחילת הפרק החבר'ה חוזרים ממשימת הפרס ומעדכנים את עומר אנליסט בפרטי המקלחת המשולשת מתנת ורדינון. רון אלוף, לירון וטיטי מתקלחים בהנאה בזמן שאני מצלם מסך כמו פסיכופט עם פרקינסון. הכל למען הקוראים. הודא ממורמרת, היא רצתה להתקלח ביום הולדתה ורון אלוף לא לקח אותה. כולם קצת מרחמים על הודא אבל רוסלנה טוענת שרון אלוף בחר בלירון כדי לסחוף אותה לברית שלהם אחרי שהיא תרגיש גלגל חמישי איתם במקלחת. אחרי שרון אלוף וטיטי מתחילים להתמזמז לה מול העיניים ולחפוף אחד לשני את השפם, לירון מבינה שהם ביחד ושאף אחד לא יודע שהם ביחד אה, ושרון אלוף התחיל איתה בזמן שהוא בכלל רצה את טיטי. קריפ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואם תשכחי, זה יהיה באינטרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריסים, ברור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל פינה חשובה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל כל פינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחנה הודא עדיין עצובה. ואם לא היה כל הקטע של גל הטרור אולי אפילו היינו ממש חושבים כמה שהיא מסכנה אבל היי, אנחנו קצת עסוקים בלברוח מאנשים עם סכינים ורובים ברחובות. מושיק וג'ני דווקא מעודדים את הודא ומכינים לה עוגה מחול. "מאוד מרגש", אומרת הודא. גם היא לא מאמינה שיש לה עוד 21 ימים להעביר עם האנשים האלה. רון שובל לא קונה את ההצגה. "לא אהבתי. נגעלתי מהצביעות", הוא מסכם. "זה מאוד מאוד מרגש", מוסיפה הודא וג'ני מציעה להודא להצטרף לברית שלהם כי היא במקום ה-6 בברית של טיטי ועדיף לה להיות במקום ה-6 בברית שלה. הודא מתלבטת. ברור שהצעד הנכון מצד שתי הבריתות הוא להדיח את הודא. זה מה שעושים עם מתלבטים בשלב האיחוד, מעיפים אותם למושבעים ומתקדמים עוד שלב במשחק. מהלך הישרדות קלאסי.

בלילה, כשכולם שרים שירים של אתניקס מול המדורה, לירון מספרת לעומר אנליסט שטיטי ורון אלוף מחליפים נוזלים ושאף אחד לא יודע למרות שהם מחובקים מול המדורה ושטיטי בדיוק קרעה עטיפה של קונדום מול העיניים של כולם. מושיק וג'ני שוב מנסים לשכנע את הודא להצטרף לברית שלהם. "את ממש חמודה", אומר לה מושיק. "תודה", משיבה הודא. נו, לפחות לא אמרה שזה מרגש. אחר כך גם הברית של טיטי קוראת להודא לשיחה אבל היא לא רוצה לבוא ואומרת לרון שובל שהיא מרגישה שלוקחים אותה כמובן מאליו. "אתם לוקחים אותי כמובן מאליו", היא מאשימה. "אותי לא לוקחים כמובן מאליו", היא מאיימת. "היא צריכה להבין שהיא חוליה חלשה בברית שלנו", קובע רון אלוף. נו, עם כאלה אלופים. טיטי מגיעה לשכנע את הודא ואומרת לה שכדאי מאוד שהיא לא תבגוד בברית שלה ושהיא תעוף ראשונה אם היא תבגוד. לחברים האחרים היא אומרת שהודא חוצפנית ותוהה "איך היא מעזה בכלל". "כמובן מאליו, כמובן מאליו, כמובן מאליו", נשמע קולה של הודא מהדהד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו עוד נחזור למרפקים האלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כה רומנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר טיטי מדברת עם עומר אנליסט שמעדכן אותה שלהודא יש פסלון חסינות. היא אומרת לו שהיא ידעה מזה. היא כמובן לא ידעה מזה. גם הודא לא ידעה שיש לה פסלון חסינות. טיטי לוקחת את הודא לסשן פליית כינים ומנסה לבדוק אם יש לה פסלון חסינות. הודא לא יודעת מה טיטי רוצה ממנה. מה זה בכלל פסלון חסינות. למה אף אחד בהפקה הזאת לא מעדכן אותה? דואר האי מגיע וניתן ללמוד ממנו שהמשתתפים צריכים ליילל כמו זאבים כדי לזכות בחסינות אישית. אלוהים, המשחק הזה כל כך מכור לדנה ברגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר היה לסגור גם תוכן שיווקי לזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודדים מגיעים לפגוש את רובוארץ שמציג להם את שרשרת החסינות האישית. השרשרת נראית בדיוק כמו שרשרת החסינות הקודמת רק בצבע אחר. ירוק, כי זה מה שהולך עם העיניים של רוסלנה. מושיק רוצה לזכות בחסינות כדי להעביר אותה למישהו אחר ורון אלוף רוצה לזכות כי הוא מפחד שידיחו אותו כי הוא מאוד דומיננטי ועוד רגע דקת התהילה שלו תסתיים כי טיטי תחזור לארץ ותשכח שהוא קיים כי כמו עומר מ"האח הגדול", גם היא רוצה לבלות עם תמיר ויצמן. משימת החסינות כוללת השחלת דגלונים לבמבוקים שתלויים על חבלים ואיזון קלפי עץ על שולחן מתנדנד. אז למה לכל הרוחות זיינתם את השכל בדואר האי על יללות של זאבים? מה, יש איזה מחולל דואר אי ששולף קלישאות מתחרזות ושמות של חיות במשרדים של רשת? לא, באמת, מה הקשר של דואר האי למשימת החסינות? אני רוצה זאבים. ואם אפשר, כמה כאלה שיטרפו את הקאסט. תודה. *תנועה עם היד*

המתמודדים יוצאים לדרך וכל הגברים חוץ מרון שובל מבטיחים את מקומם בשלב הבא. רק הבנות נאבקות על המקום הפנוי אבל לא מצליחות לטפס על החבל וזה אומר שהצלמים יכולים להתמקד בישבנים של המתמודדות שוב ושוב. לאף אחת מהן אין צלוליט. בדקתי בהילוך איטי למענכם. ג'ני מצטרפת לגברברי השלב הבא והם יוצאים לדרך. בשלב הזה של חיינו, אולי שווה לציין שאין כזה דבר "קלפי עץ". מדובר בבלוקים. אתם יודעים מה, קוביות, לא בלוקים. אחרי פוטו-פיניש די מרתק, כוכבי לוקח את החסינות. היא באמת יושבת עליו טוב. רובוארץ מכריז שלמרות שנותרו 12 מתמודדים במשחק, כוכבי מבטיח את מקומו בין עשרת המתמודדים האחרונים. אני אפילו לא אנסה להבין את המתמטיקה מאחורי זה. יותר מדי זומבים, אתגרי וטו ושאר טוויסטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יבשה וטוב לה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומר אנליסט מגיע לסט האתגר ורובארץ מכריז שבעוד כמה שעות ייערך דו-קרב "גורלי" בין הזומבי ובין מתמודד אחר. בינתיים, מחכה למתמודדים דואר אי "מיוחד ומאתגר". אה, השטות הזאת של הפלאפה מהפרומו. כולם מנסים להבין מה זה פלאפה אבל אף אחד לא רוצה ללכת לחפש את הפלאפה. כאילו, חוץ מכוכבי, שממהר לצאת לחפש את הפלאפה. הוא שומע קולות תיפוף ומריח מדורה. זהו, הולכים להרוג אותו ולהקריב אותו לאלים של רובוארץ. מתברר שהפלאפה הוא "מקום שבט הגריפונה". שתי נשים נותנות לכוכבי מסר: מעכשיו, בכל פרק כל מתמודד ייאלץ לעמוד במבחן אומץ על מנת לקבל פרס. האתגר של כוכבי? לשתות משקה אינדיאני "קדוש" שזה שם קוד למיץ שום כתוש. "אני מבין ממה שכתוב שיש מבחן אומץ", הוא אומר למצלמה. למרות הכל, כוכבי שותה והעורכים מטשטשים את התמונה כדי להמחיש כמה הוא סובל. באמת לא הייתם צריכים.

הוא חוזר למחנה עם התיבה הסגורה והמתמודדים מנסים לנחש מה יש בתיבה. "אולי זה קשור לעוד אספקה של אוכל?", תוהה רוסלנה. כעבור כמה זמן, נשמע צלצול של מכשיר סלולרי שאחת התחקירניות שכחה על האי. סתם, יש מכשיר סלולרי בתוך התיבה הסגורה. כולם מנסים לענות ואז השיחה נענית באופן אוטומטי וכולם שומעים את הילדים של דנה מדברים אליה. איזה מיינד פאק. "אמא, תעני. את שומעת?", "אמא, תעני", "נו, אמא, תעני". בגלל שמדובר בהקלטה ולא בשיחה אמיתית, הסצנה הזו מזכירה משהו מ"התפוז המכני". דנה, משום מה, מאושרת. "איזה כיף!", היא מכריזה. אפילו רון שובל שמח עבורה. אף אחד מהם לא חושב שאולי קרובי המשפחה שלהם נחטפו וזוהי הקריאה שלהם לעזרה. נו, מזל שאני כאן לחשוב את זה עבורם.

הצצה הישרדות פרק 19.
פריקת ירך, שאלו אותו כיצד

רגע לפני הדו-קרב, מושיק מתקרב לעומר אנליסט. "אחי, אתה גאון", הוא מחמיא לו. עומר אנליסט מצידו, יודע שמושיק משקר ורק רוצה את הקול שלו. בסוף מגיע זמנו של עומר אנליסט לבחור ("זה שחור ולבן", מכריזה טיטי כי היא חייבת פעם אחת בפרק להגיד "שחור" או "שחורה") והוא בוחר ברון שובל. דווקא הלך בסוף על חום. המשימה של שני המתמודדים היא להניח מקלות באיזשהו מתחם בזמן שהם קשורים לחבל בנג'י. פתאום, באמצע האתגר, רון שובל נופל. מתברר שהוא שוב חטף מכה בצלעות. הצלעות שלו כל כך גדולות. הוא תמיד נופל עליהן. הוא מחליט להמשיך בדו-קרב אבל זה לא עוזר לו כי עומר אנליסט מנצח אותו וגונב לו את הקול במועצת השבט לצלילי "כל הכבוד" של מושיק שהופכים ל"כל הכבוד לשניכם". כמובן.

בפרק הבא: רון נאבק על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully