וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים פרו-פלסטינים הפגינו מול הופעה של להקת בת שבע בפריז

6.1.2016 / 9:15

מפגינים נושאי דגלי פלסטין התאספו בכיכר שמול בית האופרה המפורסם "הפאלה גארנייה", כדי להפגין נגד ההופעה של להקת המחול שהתקיימה בפנים. מנכ"לית הלהקה: "יש הרבה מקרים כאלה"

משרד החוץ

תחת הכותרת "לא רוקדים עם האפרטהייד" וכרזות הקוראות לשחרור פלסטין, התאספו אמש (שלישי) מפגינים פרו פלסטינים במחאה כנגד "הפאלה גארנייה" - בית האופרה המפורסם של פריז בן המאה ה-19 - שהזמין את להקת המחול הישראלית בת שבע להופיע בין כותליו לראשונה השבוע.

להקת המחול הישראלית המפורסמת היתה אמורה לככב בסדרה של מופעים עד סוף השבוע ב"פאלה גרנייה", עם המופע "שלוש" מאת אוהד נהרין, מנהל הלהקה. המופע חודש במיוחד לפי הזמנת בית האופרה, 15 שנים מאז עלה לראשונה.

בת שבע1. משרד החוץ
המפגינים בכיכר האופרה אמש/משרד החוץ

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום כדי לעקוב אחרי התפתחויות ההפגנה בזמן אמת. בהפגנה, שנערכה באישור המשטרה, נכחו כמה עשרות בני אדם. למעט דגל פלסטין שנתלה באולם על ידי אחת המפגינות שהסתננה פנימה, לא דווח על תקריות מיוחדות. גורמים ממשרד החוץ טענו שלמיטב ידיעתם ההפגנה לא הפריעה למופע המחול.

דינה אלדור מנכ"לית בת-שבע מסרה בתגובה: "בשנים האחרונות, במהלך הסיורים יש הרבה מקרים של הפגנות שקוראות להחרים אותנו, כל ההפגנות ברישיון וההתארגנות היא במרחב הציבורי. ההופעה היתה לא פחות מנפלאה, אולם מלא של 1,600 איש בבית האופרה ההיסטורי של פריז. כבוד גדול אמנותית ומקצועית ללהקה".

  • עוד באותו נושא:
  • בת שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully