וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוספופ 19: שמונה להיטים שיחזיקו אתכם בעונת המלפפונים

11.1.2016 / 0:05

2016 עוד לא נכנסה להילוך גבוה עם מוזיקה חדשה, אבל שוליה של השנה הקודמת מספקים מוזיקה שממלאת טוב טוב את החלל עד אז. הנה כמה מייצגים לוהטים

יח"צ - חד פעמי

David Guetta ft. Sia & Fetty Wap – Bang My Head

אחרי ש-"Lean On" של מייג'ור לייזר חצה בסופ"ש האחרון את מיליארד הצפיות ביוטיוב, ברור לגמרי שעולם הפופ של 2016 הולך להציף אותנו בשלל חיקויים לסאונד ולווייב של הלהיט, שינסו לרכב על הנוסחה. ייאמר לזכותו של דיוויד גטה שהבין כבר לפני כמה חודשים לאן מועדות פנינו והחליט להפיק מחדש את "Bang My Head", אחד משני השירים שרקח עם סיה באלבומו האחרון "Listen". התוצאה הסופית היא אמנם אחיו הקצת-ערסי קצת-צ'יזי של "Lean On" בתוספת ראפ די מיותר של פטי וואפ, אבל כך או כך המשימה הוכתרה בהצלחה, ובתקופת היובש שאליה נכנסו גם המצעדים, נרשמת תגובה נלהבת, השאזם עובד שעות נוספות וסיה לפחות יכולה להתנחם בעוד להיט עם גטה, אחרי שכל הסינגלים האחרונים שלה לא הצליחו להתרומם מי יודע מה.

Grace ft. G-Eazy – You Don't Own Me

52 שנים מפרידות בין הגרסה המקורית של לזלי גור ל-"You Don't Own Me" לבין הגרסה המחודשת של ההבטחה האוסטרלית הבלונדינית גרייס, אבל שתיהן אוחזות באותו מפיק מוזיקלי גאון העונה לשם קווינסי ג'ונס, שהפיק בזמנו את המקור והחליט שחשוב שגם לנשים בדור הנוכחי יהיה המנון פמיניסטי להזדהות אתו. אחרי שנפגשו באירוע צדקה, הציע ג'ונס לגרייס בת ה-17 להקליט את השיר מחדש וחיזק אותה בראפר הלבן ג'י איזי - מין גרסת פופית בין אמינם לדרייק שזוכה בעצמו להצלחה גדולה באמריקה. התוצאה אומנם קרובה מדי למקור פלוס כמה בתים של ראפ וסינתים עכשוויים, אבל קולה של גרייס בהחלט נותן כבוד למקור, ואם להודות על האמת מרגיש יותר כמו סימפול. אבל לבריטים זה לא באמת משנה. קאבר לקלאסיקה בשילוב טחינה בהפסקת הפרסומות (כפסקול לרשת חנויות בריטית), הפכו אותו ללהיט גדול שם כבר מההשמעה הראשונה. שאר העולם הולך ליפול ממש בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

G-Eazy x Bebe Rexha – Me, Myself & I

ג'י-איזי הוא כאמור לא פראייר בעצמו ונחשב לאחד הראפרים הפופולריים היום באמריקה. אלבום הבכורה שלו "These Thing Happen" הפך אותו לכוכב ענק, עם מקום שלישי במצעד האלבומים, טורים מכורים מראש והופעות בכל הפסטיבלים הנחשבים. ב-"Me, Myself & I", הסינגל הראשון מתוך אלבומו השני שיצא בחודש שעבר, מארח הראפר בן ה-26 את הזמרת ביבי רקסה, שזכורה לכולנו מ-"Hey Mama" של דיוויד גואטה אבל גם נחשבת לאחת מכותבות השירים המבוקשות בעולם הפופ (בין היתר כתבה את "Monster" של אמינם וריהאנה). השילוב בין השניים מייצר את אחד מהלהיטים המוצלחים של התקופה האחרונה, עם פזמון המנוני של רקסה וראפ "דרייקי" של איזי שנותן פייט נאה במצעדים גם לבלינג של דרייק המקורי.

Twenty One Pilots – Stressed Out

כישלון הסינגל האחרון של מאקלמור וראיין לואיס העלה חשש שמא האמריקאים מאסו שוב ב"ראפ של הלבנים" או סתם בפרצוף המחייך מדי של מקלאמור, אבל צמד האינדי היפ הופ הלוהט מאוהיו Twenty One Pilots מוכיח שהכל כנראה עניין של תזמון והייפ. וכן, גם שירים טובים. ואכן, השניים חזקים בשטח כבר תקופה ארוכה, מככבים בכל פסטיבל נחשב באמריקה ואוחזים בגדודי מעריצים אדוקים ששמחים להפיץ בימים אלה את הבשורה לכל עבר. זה קורה עם הצלחתו של "Stressed Out" המידבק, כנראה השיר הכי קומוניקטיבי שלהם עד היום, שעושה שמות כרגע בתחנות רדיו ומצעדי אייטיונז ברחבי העולם (כולל טופ טן באייטונז אצלנו).

Zara Larsson, MNEK – Never Forget You

אחרי שהצליחה לפרוץ גם באזורנו עם הלהיט הבינלאומי שלה "Lush Life", נראה שהזמרת השבדית בת ה-18 זארה לארסון בדרך להפוך לכוכבת עוד יותר גדולה ב-2016, בלי שדברים מהותיים כמו קול שנשמע בדיוק כמו של ריהאנה יפריעו לה בדרך. אלבומה השני יצא במהלך השנה ויכלול מלבד "Lush Life" הטרופיקלי גם את הלהיט הנוכחי שלה, "Never Forget You" עם זמר הסול הבריטי MNEK. הלהיט אמנם הלך יותר לכיווני הטראפ והפיוצ'ר פופ, אבל אוחז בפזמון שמאוד קשה להתנגד לו. הבריטים נפלו ראשונים, זה רק עניין של זמן עד ששאר העולם יצטרף גם כן.

DNCE – Cake By The Ocean

הסיבה היחידה שלהיט הפופ-דיסקו הקיצי הזה לא הפך עדיין ללהיט ענק בעולם, היא דווקא בגלל התזמון שבו ג'ו גונאס וחבריו בחרו להשיק אותו: אמצע אוקטובר, רגע לפני החורף. אבל שמש או לא - גם ככה ההתחממות הגלובלית בלבלה את מזג האוויר - נראה ששלושה חודשים אחרי כן תחנות הרדיו באמריקה מתחילות להבין את גודל הפספוס והשיר מטפס לו בבטחה במעלה מצעד הבילבורד. לא רע בשביל סינגל בכורה של הרכב חדש, גם אם סלביותו של הסולן תורמת לא מעט לפוש הראשוני (פרט טריוויה לא מעניין: ג'יג'י חדיד ביימה את הקליפ לשיר). ג'ו ג'ונאס הוא כמובן אחד משלישית האחים המפורסמת האחים ג'ונאס, שבניגוד לאחיו ניק החליט לצאת לקריירת חדשה כחלק מהרכב, ונראה שזה רק עניין של זמן עד שיתחילו להתחרות זה בזה על מיקומים במצעד.

Matt Simons - Catch & Release - Deepend Remix

גם ב 2015 לא הצלחנו לברוח מהפולק הדאנסי, שהגיע אלינו כמעט תמיד בדרך של שיר אקוסטי שכושל בגרסתו המקורית, אבל מקבל חיים בזכות רמיקס מרקיד וזוכה להצלחה ענקית. לא יודע מה זה אומר לגבי המשך השנה, אבל גם בתחילתה אנחנו מקבלים עוד מאותה מנה בדיוק, הפעם מכיוונו של הזמר הניו ורקי מאט סימונס. שירו המאוד גנרי "Catch & Release" זכה לפני מספר חודשים לרמיקס מאוד גנרי מצד שני מפיקים הולנדים, הפך תוך זמן קצר ללהיט גדול במדינות רבות באירופה ומככב בימים אלה במצעדי השאזם בכל רחבי אירופה, ואף החל להתנגן אצלנו ברדיו.

The Chainsmokers - Roses

אף אחד לא חשב שצמד הצ'יינסמוקרס יצליח לנפק עוד להיט אחרי ההצלחה הוויראלית של טראק הסלפי המטופש מלפני שנתיים, אבל הפתעה הפתעה, אחרי כמה סינגלים כושלים ומיותרים, התפקסו השניים על סגנונם המוזיקלי ושיגרו לעולם לאחרונה את "Roses". למרות הפקה מרושלת הצליחה בלדת הפופ האלקטרונית הנאה הזו להתחבב על תחנות הרדיו האמריקאיות, והפכה די מהר לאחד הקטעים הפופולרים באייטונז ובספוטיפיי. בין מעריציהם החדשים: ג'סטין ביבר, שעף על השיר עד כדי כך שהפציע בהופעת אורח באחד הסטים האחרונים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully