וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הודא מתחילה להתעצבן": בלוג "הישרדות", פרק 21

אביעד "צפניה" קדרון

10.1.2016 / 23:34

השנאה בין שתי הבריתות נוסקת לשיאים חדשים, רון שובל, ג'ני וטילטיל מתקוטטים וכמעט מגיעים לעימות פיזי ודו-קרב בין הודא ועומר גורם למפנה היסטורי בתוכנית. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

וואו, נקמה! מי לא אוהב נקמות? בכל פעם שמישהו עושה לי משהו רע, כלומר, עושה לייק לאיזה סטטוס שאני לא אוהב, אני ישר מאנפרנד. כל אחד והבחירות שלו בחיים. בחרתם לעשות לייק למתכון של כרובית על מצע חצילים בקרם פסטו טבעוני? לא תקבלו יותר ברכת מזל טוב ממני. לכן מאוד שמחתי שהתמה של הפרק ה-21 (שהיה דפוק כמו הפרופיל הצה"לי שכולם אוהבים) היא נקמה. בטח כשהנקמה אמורה להגיע מטיטי ומרון שובל, שני אנשים נטולי פרופורציות. עם קצת מזל, הנקמה תהיה חטיפת עוזרת ההפקה שמסדרת לרוסלנה גבות. אני רוצה לראות את השערות האלה צומחות לכל עבר.

אבל עד שהנקמה תגיע, טיטי מבלה את לילה 27 כשהיא מחבקת את כוכבי שאומר "פגעו לנו בלב". הברית של קויופה לא מעכלת שרון אלוף הודח. "איך הם העזו? אני בשוק!", טיטי ממלמלת. גם בבוקר יום 28 טיטי בוכה ומתגעגעת לאדם שהכירה לפני חודש. "לקחו לי מישהו שהיה הלב שלי", היא מקוננת. היא אומרת שהיתה נעולה רגשית ושרון אלוף הצליח לפתוח את המנעול שלה. מוזר, כי את המנעולים באתגר במועצת השבט הוא לא ממש הצליח לפתוח. הכל שאלה של עיתוי. ושל חשק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעולה רגשית וזה קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המצלמות עוברות להודא שמשגרת מבטי זעם לעבר כולם. ג'ני אומרת לה בוקר טוב והודא מתעלמת. טיטי ולירון נזכרות בבישולים של רון אלוף וזה קצת מפתיע כי רון אלוף נהג בעיקר לדבר על הבישולים של אמא שלו ולא לבשל בעצמו. בינתיים, כוכבי וטיטי מחליטים להדיח את ג'ני ורון שובל, שלא אוהב שג'ני אומרת בוקר טוב לכולם, מכריז ש"חייבים להחזיר לו את הכבוד". לו רק היו יודעים שבזמן שהם מחכים שטיטי תסיים לשטוף את הסיר, ובאמת גירל - כמה זמן לוקח לשטוף סיר, רון אלוף דוהר על מרגריטה ורוקד עם בן יהב בווילת המושבעים. את הכבוד שלו אף אחד לא יכול להחזיר. לעולם.

דואר האי מגיע ומביא איתו שטרות כסף וכולם מתלהבים. רובוארץ מסביר שיש מכירה פומבית ושכל מתמודד קיבל אלף למפירות, מה שזה לא יהיה, שבהם הוא יוכל לקנות הרבה תוכן שיווקי. הפריט הראשון: עוגת קינמון ופרח אדום. טיטי וטילטיל מתקוטטים ובגלל שטיטי נוקמת על הדחתו של רון אלוף, היא זוכה בפחמימות הריקות. מזל טוב כפרה. הפריט הבא הולך להודא שמבזבזת 600 למפירות על טאקוס מקומי, רוטב עגבניות ולימון. אחר כך רוסלנה לוקחת בייבי דול. היא מבטיחה לא ללבוש את זה אבל עדיין לוקחת אותו. אולי יום אחד יהיה בו שימוש. מיד לאחר מכן מושיק קונה שתי מנות פלאפל, מיץ תפוזים וקערית חומוס קטנה. "יא, חומוס!", הוא מסביר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה דווקא כמו 200 סי סי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תסתכלו עליי ככה, גם אתם רציתם לצלם את זה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים לי קיבלו חסות על העונה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שרון שובל יוצא באופן מפתיע קצת הומופוב וקצת טיפש ("הקם להורגך, הקם להורגו"), דנה קונה גרביים וג'ני מהמרת על כל הכסף שלה בתמורה לארנק שמכיל שלוש מאות למפירות. המכירה הפומבית נמשכת והפריט הבא הוא חבילה שיצאה מישראל. טילטיל נותן לרובוארץ את כל הכסף ומקבל בחזרה שש בש, חול, פיצוחים ו-mp3 עם מוזיקה ישראלית. רגע, שש בש? היי, זה לא השש בש שהיה ליד רוסלנה לפני כמה שבועות? עורכים שובבים. בכל מקרה, רון שובל, שחסך את הכסף כדי לראות תמונה של אחד הילדים שלו או להאזין למסר הבית, קונה באלף למפירות המבורגר, צ'יפס וקולה. לגיטימי.

מה 600 למפירות יקנו לכם בהונדורס? מגש סושי. זה מה שכוכבי קנה ממש לפני שטיטי קנתה שמיכה. אחר כך לירון קונה "כוח כפול" למועצת השבט הקרובה וכל חברי הברית שלה קופצים משמחה. "זה יותר טוב מווטו, יותר טוב מזומבי", היא מסבירה. "זה בשביל רון!", היא זועקת. אויש, תשתקי, בכלל לא היית איתו בשבט. המכירה הפומבית מסתיימת והם חוזרים למחנה. שם, טילטיל שר את "מתגעגע" של אייל גולן וגורם לרוסלנה לבכות. היא אומרת לתחקירנית שכבר שכחה איך הקול של אייל גולן נשמע. אלוהים נותן אגוזים לאנשים נטולי שיניים.

עוד באותו נושא

תנאים נוחים בזמן הצילומים: מה עושה שש בש בסט של "הישרדות"?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל גולן הוא לא הדבר היחיד שנמצא בנגן המוזיקה. גם להיטים של איפה הילד, רון שובל וכמובן דנה ברגר נמצאים שם. כולם שרים ורוקדים ושוכחים שהם ב"הישרדות". זה בסדר, גם אנחנו שכחנו. אחרי כמה דקות מביכות, חברי השבט שולחים את ג'ני לפלאפה. היא מבקשת שיכינו לה אורז והולכת לגלות האם עורכי התוכנית אוהבים אותה או לא. חברות שבט הגריפונה שעדיין לא הוסבר לנו מה הוא עושה בהונדורס מקבלות את פניה ושולחות אותה למבחן האומץ בו תתמודד עם "צאצאי האדמה ויצורי החול". חייבים לאהוב את הפומפוזיות של מי שכותב את הטקסטים האלה. זה נשמע כמו סרט של הארי פוטר ופחות כמו משהו ששבט הגריפונה מכיר. מהו מבחן האומץ של ג'ני? אה, למצוא מפתח בחול כשאת ידה נושכים 15 סרטנים. בקטנה. היא הולכת לאכול ואז מגלה שרון שובל וכוכבי חיסלו חצי סיר אורז. היא זועמת. ככלות הכל, היא לא אכלה במכירה הפומבית וכל היתר טחנו המבורגר וסושי. דנה טוענת שזו התחלה של איבוד צלם אנוש וג'ני מאיימת לשבור את הצלחות. הצלחות שעשויות מקוקוסים, כן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קורה למי שמכניס יד לתיבה סגורה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שקורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחר כך לירון, הודא וטיטי מאזינות לשירים של עידן רייכל וג'ני מבקשת מהן להחזיר את הנגן לטילטיל. הן מתעצבנות ומתכננות להדיח אותה כי לדבריהן, היא דוחפת את האף לכל מקום. בלילה, ג'ני שוב מתעצבנת. הפעם שרון שובל מפריע לה לישון. האם יש משהו שלא מעצבן את ג'ני? רון שובל, אגב, ממשיך לעצבן גם בבוקר כשהוא שורק כמו ציפור. הוא וכוכבי מברכים גם את רון אלוף בבוקר טוב. רון אלוף שהודח בפרק שעבר. והאנשים האלה הם הסלבס שלנו. מהם אנחנו צריכים ללמוד איך להתנהג באירועים של אירית רחמים. כה עצוב.

הברית של הוראקן מחליטה לאכול לפני משימת החסינות וג'ני ורוסלנה לא מצליחות להדליק אש. רוסלנה מציעה לרון שובל שיביא זרדים אבל הוא מזכיר לה שהוא עם צלעות שבורות ושהוא "עושה לה כבוד" ושתירגע ומהר. טילטיל מנסה להרגיע את הרוחות אבל לא ממש מצליח ורון שובל קובע שרוסלנה לא מדברת יפה. רוסלנה, מצדה, קובעת שרון שובל "לא עושה כבוד". בסוף ג'ני אומרת בעדינות לרון שובל: "אפשר לבקש שתפסיק לצעוק ותתרום לשבט כבר?" והוא שוב מתחיל לצעוק. ואז טילטיל צועק עליו ורון שובל צועק עליו בחזרה. וכולם עושים כבוד אחד לשני וטילטיל רוצה שרון שובל ירביץ לו בראש עם בול עץ אבל רון שובל לא רוצה להרביץ לו בראש עם בול עץ ושניהם בני ארבעים ועושים כבוד אבל לא עושים כבוד למרות שהם בני ארבעים. טיטי מסכמת את הריב הזה יפה: "אני לא מבינה מה קורה" ומודיעה לחבריה שאת כל הזעם, צריך לרכז במשימת החסינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופתי. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב משימת חסינות, המתמודדים מגיעים ומגלים שני שטיחים. שתי הבריתות מתפצלות וכולם מעודדים אחד את השני לקראת המשימה. רובוארץ מאוד דרמטי ונכנס לתפקיד המורה הנוזפת. לדבריו, אין שבט מאוחד אלא שתי בריתות שלא מסוגלות לחיות אחת עם השנייה. שזה בערך מה שצריך לקרות ומה שקורה ב"הישרדות" בכל מקום בעולם אבל רק בגרסה הישראלית נחשב לאסון בגלל טראומת בית המקדש שחרב בגלל שנאת חינם. הם מתחילים מועצת שבט מאולתרת ורון שובל מבקש סליחה מטילטיל ורוסלנה אבל לא מג'ני וממושיק. זה בסדר עם מושיק שקורא לו בתגובה "אפס מאופס" ו"נוכל". רובוארץ מעט מתייאש, מכנה את כוכבי "המנהיג של שבט קויופה", מסיים את הטיפול הקבוצתי ואומר להם לרדת משני השטיחים. משימת החסינות היא, תופתעו לשמוע, "ברוח הלחימה הספרטנית". יש הרבה שלבים והם כוללים זחילה במנהרה, השלכת חבלים, טיפוס על רשת תלויה, טיפוס על קיר טיפוס וטיפוס על העצבים של הצופה האחרון שלא איבד את סבלנותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחותנו, מה קרה לך בשיער?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כולם, חוץ ממושיק ורון שובל הפצועים, יוצאים לדרך. תשמעו, זו משימת חסינות ממש מוצלחת כי השנאה בין שתי הבריתות ממש גדולה וזו טלוויזיה ממש ממש, אבל ממש, טובה. בשלב הגמר מתמודדים טילטיל ורוסלנה וטילטיל זוכה בחסינות האישית. הוא מקדיש את הזכייה בחסינות להוריו וכולם מוחאים לו כפיים. הטלוויזיה הממש ממש, אבל ממש, טובה נגמרת. רובוארץ מזמין את עומר אנליסט לדו-קרב הגורלי והוא בוחר בהודא. כולם, חוץ מהודא, ממש מופתעים. אף אחד לא מבין מה יש לו נגד הודא. הדו-קרב כולל איזון כדור על מגש לאחר פתיחת קשרים. לעומר אנליסט זה די קל כי החבלים שלו בכלל לא קשורים והוא פותח פער גדול כבר בהתחלה. אבל זה לא עוזר לו כי הודא סוגרת מעגל מתחילת הטקסט ונוקמת את הנכבה מ-1948. עומר אנליסט מפסיד ומודח מהמשחק. ובכן, זה באמת מפתיע.

בפרק הבא: בוקי נאה מתקמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully