וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מענק: עדכונים שוטפים בעקבות מותו של דיוויד בואי

12.1.2016 / 7:24

שעות ספורות לאחר ההודעה על מותו של המוזיקאי הנערץ, הגיעו מאות מעריצים למחוז בו נולד בלונדון והחלו להתקהל לשירה ספונטנית ברחובות. לייב בלוגינג

צילום מסך

19:26 - המחווה של "משפחת סימפסון", כל מילה מיותרת

13:50 - המייל האחרון של בואי לבריאן אינו

בריאן אינו, חברו ומי שהיה שותף לכתיבת שלושה מאלבומי המצליחים ביותר של בואי בשנות ה-70, מפרסם את האימייל האחרון שקיבל ממנו לפני כשבוע.

אינו סיפר שבשנה האחרונה החלו השניים להיזכר ב"Outside", האלבום האחרון עליו עבדו יחד. הם הסכימו שהאלבום נפל בין הכיסאות והביעו נכונות לחזור עליו שוב בקרוב. אלא שאת האימייל האחרון ששלח חתם בואי בדרך לא שגרתית. "תודה על הזמנים הטובים, בריאן. הם לעולם לא ירקיבו". את המכתב חתם בואי במילה "Dawn" (זריחה). "עכשיו אני מבין שהוא ניסה להיפרד ממני", מסביר אינו.

13:21 - כותבת הביוגרפיה של דיוויד בואי: לפני מותו בואי סבל משישה התקפי לב נוספים

כוכב הרוק המיתולוגי שמת אחרי מאבק אמיץ של שנה וחצי במחלת הסרטן והוא בן 69, היסווה לטענת וונדי לי, כותבת הביוגרפיה שלו, שישה התקפי לב נוספים שאירעו לפני מותו. כך אמרה ל-BBC. לי, מחברת "בואי, הביוגרפיה" שיצאה כשהיה בן 67, טוענת שלמדה על התקפי הלב המדוברים מאחד ממקורביו של בואי.

בנוסף, למרות שהדבר לא אושר רשמית, מנהל התיאטרון הרפרטוארי, איבו ואן הובה, טען שבואי נפטר כתוצאה מסרטן שהתפשט בכבדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

11:54 - האקסית של בואי מגיבה למותו

"אני מרגישה כאילו תם עידן", אמרה אנג'י בואי לאחר שדבר מותו של דיוויד בואי נודע לה במסגרת הגרסה הבריטית של "האח הגדול VIP" בה היא משתתפת. אנג'י סיפרה כי לא היתה בקשר עם בעלה לשעבר שנים רבות ולכן היא איננה מגיבה בדרמטיות אבל לתחושתה, תם עידן וזה עצוב.

בני הזוג בואי הכירו בשנת 1969 והתחתנו שנה לאחר מכן. הם נפרדן בתום תשע שנות נישואין והתגרשו סופית בפברואר 1980. לשניים בן משותף אחד, דנקן ג'ונס, שיחסיו עם אמו מעורערים.

11:52 - התמונה הרשמית האחרונה של בואי

יומיים לפני מותו של בואי, הועלתה בעמוד האינסטגרם תמונתו הרשמית האחרונה שצולמה ע"י הצלם ג'יימי קינג. לתמונה נלווה הטקסט "למה האיש הזה כל כך מאושר? האם זה בגלל שזהו יום הולדתו ה-69 או שזה בגלל שהוציא את אלבום האולפן ה-28 שלו והוא מיוחד?".

11:41 - דיוויד בואי יוצא נגד המדיניות הגזענית של MTV ב-1983

ב-2016, כשהקליפים ב-MTV נשלטים כמעט לחלוטין על ידי מוזיקאים שחורים, נראה הריאיון הזה כאילו נלקח ממחוזות הפנטזיה. אלא שב-1983 היתה MTV רשת שנמנעה כמעט לחלוטין מלשדר קליפים של זמרים שחורים. בואי החליט לנצל את הריאיון שנערך עימו באותה שנה כדי להתעמת עם הכתב ודרכו עם הרשת לגבי מדיניותם, כשהוא קוטל בזו אחר זו את ההצדקות שמציג בפניו המראיין

11:37 - כך נראה דיוויד בואי בתמונת המעצר שלו

ב-1976 נעצר דיוויד בואי בבית מלון ברוצ'סטר, ניו יורק, שם בילה עם איגי פופ. השניים נעצרו בחשד לאחזקת מריחואנה. תמונת המעצר הנדירה התגלתה כשעובד של בית מכירות פומביות הגיע לפנות מזכרות מביתו של שוטר שפרש לגימלאות.

בואי היתה באותה תקופה במהלכו של סיבוב הופעות, והגיע לבית המשפט שם שוחרר בערבות והורשה להמשיך בהופעותיו. מאוחר יותר קבע חבר מושבעים כי בואי זכאי מאשמה. הנה התמונה וגם סרטון קצר מהיום בו הגיע בואי לדיון במעצרו.

11:20 - קונאן נזכר באורח דיוויד בואי

לא רק גאון מוזיקלי, שחקן מחונן ואייקון אופנה, דיוויד בואי היה גם אחד האנשים שהכי כיף להזמין לתוכניות אירוח. קונאן אובראיין שריאיין את בואי מספר פעמים במהלך 20 השנים האחרונות, פרסם בתוכניתו האחרונה לקט רגעים נבחרים מתוך הביקורים של בואי בתוכנית.

07:24 - מאות התקהלו לשיר מול ביתו של דיוויד בואי

שעות ספורות לאחר היוודע דבר מותו של דיוויד בואי, מגדולי המוזיקאים של העידן החדש, החלו מעריציו להתקהל מחוץ לבתים בהם התגורר בלונדון ובניו יורק. הם הניחו פרחים והדליקו נרות וביצעו שירים נבחרים מתוך הרפרטואר הגדול של בואי.

חלק מן המעריצים הגיעו עד למחוז בריקסטון שבדרום לונדון, המקום בו נולד בואי ב-1947. עד מהרה הפך המקום ליעד פופולרי כשרבים מגיעים כדי להצטרף לשירת "Heroes", אחד מלהיטיו הגדולים. מעריצים אחרים התקהלו בכיכר המרכזית של הרובע והמשיכו את השירה הספונטנית גם שם.

דיוויד בואי היה בן 69 במותו. הוא נאבק במשך 18 חודשים במחלת הסרטן עד שנכנע לה אתמול (שני). בכירים בתעשיית המוזיקה, זמרים ומנהיגים, ספדו למוזיקאי הנערץ עליהם ברשתות החברתיות וסיפרו כיצד השפיע עליהם לאורך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully