וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורלי וגיא עד 10" מציגה את כל מה שלא רציתם לדעת על החיים של אורלי וגיא

15.1.2016 / 6:58

רצועת הלייף הסטייל החדשה של אורלי וילנאי וגיא מרוז מבטיחה לעסוק בהרחבה בנושאים שזוכים לטיפול שטחי. בפועל, הצופה מרוויח חיטוט נוסף בחיי הזוג המתוקשר

עריכה רן צימט

החדשות הרעות הן שמתברר שגיא מרוז ואור הלר לא ממש מסכימים על התפריט התזונתי של מרוז. מרוז, גילו צופי ערוץ 10 בתחילת השבוע, החליט להתנסות החודש בפליאו, דיאטת האדם הקדמון. בחודש הקרוב יצרוך מרוז שומן רווי וייפרד לשלום מהלחם ומהפסטה. איך הלר, הכתב הצבאי של ערוץ 10, קשור לזה? אה, הלר לא מתנגד בחריפות לשתיית שייק אבוקדו על הבוקר. ובאבוקדו יש הרי שומן בלתי רווי. גם את זה גילו צופי ערוץ 10. כל הקסם הזה קרה במסגרת רצועת הלייף סטייל החדשה של אורלי וילנאי וגיא מרוז שמשודרת מדי יום בין תשע לעשר בערוץ (הלר החליף את השניים בתוכנית ששודרה ביום שלישי).

חוסר ההסכמה בין הלר ומרוז מצער מפני שאבוקדו, כידוע, מסייע בהתמודדות עם עצירות ומרוז, זוכר כל צופה טלוויזיה מעל גיל ההסכמה, חשף את מעיו הרגישים בבדיקת קולונוסקופיה דרמטית שתועדה. אולי בחודש הבא מרוז יעבור לדיאטה שמבוססת על סיבים תזונתיים. אולי לא. בינתיים חזרו וילנאי ומרוז על הבטחתם מהעבר שלא לעבור טיפולי כימותרפיה אם חס וחלילה יחלו בסרטן.

אורלי וגיא בתוספת שעה לתוכנית הבוקר. חדשות 10
לדעת כל מה שלא רציתם לדעת/חדשות 10
גם הנושאים הרציניים לא הצליחו להדחיק את הרצון שנוצר אחרי צפייה בת רבע שעה בתוכנית לרוץ עם הראש ישירות לקיר הקרוב לכורסת הצפייה

אולי, יאמר לעצמו הצופה, רצועת הלייף הסטייל והאולפן החדש הם רק דרך לגיטימית של ערוץ 10 להתמודד עם אירועים אקטואליים שמתרחשים בזמן אמת. בכל זאת, גל הטרור אוטוטו חוגג 150 ימים. אבל גם אם וילנאי ומרוז ייתקלו באירוע אקטואלי במקרה, הם לא ממש יידעו מה לעשות איתו. מות דיוויד בואי שהתרחש ביום שני במקביל לשידור הדגים זאת בצורה נפלאה. לזכות השניים ייאמר שהודיעו בשידור שאינם מומחים בנושא אבל מיד לאחר מכן סיפרו שבואי לא ביקר בארץ (הוא כן) ושהיו "שמועות על חוסר חיבתו לישראל". לאחר מכן תיקנו והודיעו שהופיע בארץ בשנת 1992 (הוא הופיע בשנת 1996).

היו גם דברים רציניים ברצועת הלייף סטייל. חיים יבין הגיע לדבר על ערביי ישראל כי, ובכן, הם קיימים והלר אף ציין שנה לפיגוע במערכת העיתון הצרפתי "שרלי הבדו", בכל זאת - הוא הכתב הצבאי של הערוץ, וכמעט הצליח למחות מפניו את הבושה בהגשת אייטמים שעוסקים בחופשת לידה לאבות. אבל גם הנושאים הרציניים לא הצליחו להדחיק את הרצון שנוצר אחרי צפייה בת רבע שעה בתוכנית לרוץ עם הראש ישירות לקיר הקרוב לכורסת הצפייה.

בסופו של דבר, אי אפשר לבוא בטענות לוילנאי ומרוז. רצועת הלייף סטייל החדשה עומדת במטרה שהציבה לה. היא נועדה להציג "דברים שעוסקים בהם ביומיום אבל ביותר אורך רוח וזמן", כלומר, בחיים הפרטיים של וילנאי ומרוז. והיא אכן עסקה בהם ביותר אורך רוח וזמן. גם זו הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully