וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סלין דיון מתאבלת על בעלה

15.1.2016 / 9:16

רנה אנג'ליל, בעלה של סלין דיון, מת לאחר מאבק ארוך שנים במחלת הסרטן ו"קלוברפילד" זוכה לסרט המשך. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת סוף השבוע

אימג'בנק GettyImages

(בסרטון: כך סליון דיון השתנתה לאורך השנים)

seperator

יום שבת, 10:25 - גם "24" חוזרת

בלי ג'ק באוור אבל עם מסכים מפוצלים שיעקבו אחרי המתרחש במהלך יממה אחת: "24" חוזרת. אנשי רשת FOX הודיעו בפגישה עם גופי התקשורת הלילה (שבת) כי פיילוט ל"24: Legacy" יצטלם בחורף הקרוב. עלילת הפיילוט תעקוב אחרי גיבור מלחמה אמריקאי שחוזר לארה"ב ונאלץ לבקש את סיוע ה-CTU על מנת להציל את חייו וגם, כצפוי, למנוע מתקפת טרור גדולה.

קיפר סאת'רלנד, כאמור, לא ישתתף בפיילוט אולם מפיקי הסדרה המקוריים ישובו לתפקידיהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יהיה הגיבור החדש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:20 - עכשיו זה רשמי (שוב), "נמלטים" חוזרת

לאחר שבאוגוסט 2015 הודיעו מנהלי רשת FOX כי "נמלטים" בכיכוב וונטוורת' מילר ודומיניק פורסל תחזור בעשרה פרקים חדשים ב-2016, הוכרז הלילה (שבת) בפגישה עם גופי תקשורת פעם נוספת כי הדבר יקרה.

כזכור, בעבר ברשת הדגישו כי שני הכוכבים ישתתפו בפרקים החדשים לצד דמויות מוכרות מהסדרה. עלילת העונה החדשה עדיין לא ידועה בשלמותה אולם ברשת מבטיחים כי למרות שדמותו של מילר מתה בסיום העונה האחרונה ששודרה, הפרקים החדשים, שעלילתם מתרחשת מספר שנים לאחר אירועי העונה האחרונה, יספקו הסבר הגיוני לנוכחותו בסדרה.

מילר עצמו אמר בריאיון שהעניק בשנה שעברה כי הציע לאנשי FOX להחיות את הסדרה וכי התרשם שברשת הטלוויזיה אהבו את הרעיון. ברשת FOX אמרו בזמנו כי "נמלטים" תתאים לקונספט של עונה מקוצרת אולם טענו כי אין תוכניות ממשיות להחזרתה.

ונטוורת' מילר, "נמלטים".
"נמלטים"

10:09 - וונדר וומן מקבלת אמא

השחקנית קוני נילסן תגלם את אמה של גל גדות בסרט "וונדר וומן", כך דיווח הלילה (שבת) "וראייטי". דמותה של נילסן תיקרא היפולטה ובנוסף לקשר המשפחתי לגדות, היא גם תהיה מלכת האמזונות. ליהוקה של נילסן מצטרף לליהוקים נוספים עליהם דווח בעבר כמו כריס פיין ורובין רייט.

"וונדר וומן" צפוי לצאת לאקרנים ביוני 2017.

קוני נילסן בארוחת ערב The Creative Coalition, וושינגטון הבירה, 24 אפריל 2015. GettyImages
קוני נילסן/GettyImages

9:55 - טיזר נוסף להמשך של "צער גידול בנות"

הספירה לאחור לקראת הפרקים החדשים של "צער גידול בנות" בנטפליקס ואנשי הרשת פינקו את המעריצים בטיזר חדש בו ניתן לראות את כל השחקנים המשתתפים בפרקים החדשים.

הפרקים החדשים של "צער גידול בנות" יגיעו לנטפליקס ב-26 בפברואר.

seperator

יום שישי, 11:25 - החומרים הגנוזים של ענבל פרלמוטר

המוזיקאי רם אוריון העלה ליוטיוב, ל-24 שעות בלבד, את "ענבלאנס", שירים שנכתבו על ידי ענבל פרלמוטר לקראת ובזמן חופשה בת חודש בלונדון.

אוריון כותב: "לקראת חזרתה לארץ ובעקבות סקיצה לשיר שלי שהקלטנו ביחד על טייפ ארבעת הערוצים, החלטנו להקליט לתוך אותו המכשיר גם את השירים החדשים שלה. התוצאה היא ההקלטות הביתיות שתשמעו כאן. סדר השירים הוא סדר העבודה עליהם. עם סיום ההקלטות, ולבקשת ענבל, צורפה לפרויקט גם הסקיצה שהקלטנו לשיר 'Different Girl' ששובץ אחרון בסדר השירים, כשסיימנו את ההקלטות. זה היה ב-13 לינואר. ה-14 לחודש היה היום האחרון של ענבל בלונדון. אחרי שעזבה את החדר ששכרה, ענבל באה לדירה להעביר את הלילה עד הנסיעה לשדה התעופה. ניצלנו את הלילה להקלטת שיר נוסף - 'Love', שהפך לשיר האחרון החדש על הקסטה. את 'Love' הקלטנו לפנות הבוקר של ה-15 לינואר, 1996, יום הולדתה ה-25.

ענבל נתנה לפרויקט את השם "ענבלאנס" (א.א.ל.ט. כינוי שניתן לה ע"י טל גורדון) והכוונה הייתה להוציא אותו בארץ באופן צנוע על גבי קלטות במאות בודדות של עותקים. עם חזרתי לארץ כמה חודשים אחר כך ובעצה אחת עם חברת התקליטים והמנהלת שלה החלטנו לחכות עם שחרור האלבום-קסטה עד אחרי שתיבדק האפשרות ליצור קשר עם אחד הלייבלים האמריקניים שהוציאו אלבומי לו-פיי, וכפי שניתן לשמוע - שלנו בהחלט היה אחד.

"זוהי אסופת שירים שנכתבו והוקלטו כקבוצה ויועדו לצאת, נכון ל-1996, בפורמט הכי זול, נגיש וצנוע שהיה אז. אין מקבילה אמיתית לזה היום אבל אפשר לשער שעכשיו היינו מעלים את הפרויקט לבנדקמפ + קרדיטים, מילים, צילום וציורים (את כל אלו ענבל הכינה אז כעטיפה לקסטה/דיסק שהייתה קיימת בעותק אחד, לא ידוע מה קרה לה).

"בויקיפדיה ובמקומות אחרים האלבום מוגדר כגנוז. מבחינת שני היוצרים שלו- לא הייתה אף פעם כוונה לגנוז אותו. אחרי מותה הכל כך מצער של ענבל הנסיבות שמו אותו בהמתנה ללא תאריך יעד ליציאה.

"20 שנים בדיוק אחרי סיום ההקלטות, ביום הולדתה של ענבל, האלבום יהיה זמין במשך 24 שעות להאזנה ברצף של תשעת השירים, במיקס שעשינו, בסדר בו הם הוקלטו וכמו שהם עדיין מסודרים על קסטת המאסטר.

"כל המילים והלחנים - ענבל פרלמוטר חוץ מ:
'Good Grief' - לחן ענבל פרלמוטר ורם אוריון
'Different Girl' - מילים סטיב מאריוט, לחן רם אוריון.
אין לי זכויות על השירים של ענבל, רק על ההקלטות עצמן.
אני מקווה שכל מי שהדבר נוגע לו או בו יבין שאין סיבה שלפחות למשך יממה אחת, 20 שנה אחרי, כל מי שהיה רוצה - יוכל לשמוע את ההקלטות האלו.
רם".

11:08 - מבריזן: מת'יו פרי לא ישתתף באיחוד של "חברים"

ימים ספורים לאחר שכל העולם התרגש מהאיחוד של "חברים", הודיעו סוכניו של מת'יו פרי כי השחקן שגילם את דמותו של צ'נדלר בינג בסיטקום המצליח לא ישתתף באיחוד. הסיבה? פרי נמצא בלונדון ומשתתף במחזה "The End of Longing". סוכניו של פרי אף אמרו כי אנשי רשת NBC ידעו על היעדרותו הצפויה של פרי עוד לפני שהודיעו על איחוד "חברים".

ביום רביעי השבוע נודע כי קאסט "חברים" יתאחד במסגרת תוכנית מחווה לבמאי הוותיק ג'יימס בורוז שתשודר בחודש הבא ב-NBC.

מתיו פרי. GettyImages
מת'יו פרי לא חברה/GettyImages

10:28 - טריילר לסרט ההמשך של "קלוברפילד"

בשקט בשקט, בלי שאף אחד אפילו יידע, "10 Cloverfield Lane", סרט ההמשך ל"קלוברפילד", יגיע בעוד חודשיים לבתי הקולנוע והפקת הסרט שחררה טריילר ראשון מפחיד.

ג'יי ג'יי אברהמס, האיש שאחראי ל"קלוברפילד", שחרר הצהרה רשמית בה טען כי "10 Cloverfield Lane" הוא "קרוב משפחה" של "קלוברפילד". בסרט ההמשך מככבים ג'ון גודמן ומרי אליזבת' וינסטד.

"קלוברפילד" הוא סרט אסונות שיצא בשנת 2008 המתאר את אירועי הלילה בו מפלצת מסתורית החריבה את ניו יורק.

9:20 - רנה אנג'ליל מת

"בצער עמוק אנו מודיעים שרנה אנג'ליל מת הבוקר בגיל 73 בביתו בלאס וגאס לאחר מאבק ארוך ואמיץ במחלת הסרטן. המשפחה מבקשת להתאבל באופן פרטי", כך נכתב בעמוד הפייסבוק של סלין דיון אמש.

דיון בת ה-47 ואנג'ליל הכירו בשנת 1980 כאשר סלין היתה בת 12 בלבד, אז אמה פנתה לאנג'ליל, שהיה סוכן מוזיקה שהוקסם מקולה של הילדה, שייקח אותה ויקדם את הקריירה המוזיקלית שלה מספר שנים לאחר מכן השניים לקחו את הקשר המקצועי צעד אחד קדימה ועברו לנהל קשר רומנטי, בשנת 1994 השניים נישאו ואחרי שנים של טיפולי פוריות הם הפכו הורים לשלושה ילדים. בקיץ שעבר סיפרה דיון בריאיון ל-"USA Today" כי בעלה ביקש למות בזרועותיה.

הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
סלין דיון ובעלה המנוח/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully