וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הטרגדיה של סלין דיון

17.1.2016 / 9:58

לאחר שבעלה של סלין דיון מת בעקבות מאבק במחלת הסרטן, ספגה הזמרת מכה נוספת כשאיבדה גם את אחיה למחלה. לייב בלוגינג תרבותי

אימג'בנק GettyImages

(בסרטון: כך סלין דיון השתנתה לאורך השנים)

seperator

14:31 - הכירו את הדופלגנגר של דיקפריו

היו לא מעט תקופות בחייו של דיקפריו שבהן ההשוואה לחייל רוסי שמנמן היתה נעשית בעיקר כבדיחה. אבל בהתחשב בגרסת הדד-בוד שהוא מטפח לאחרונה, אפשר בהחלט לראות את קווי הדמיון בין ליאו לבין הקומרד הרוסי החביב הזה. אנחנו רק מאחלים לו שלעולם לא ייתקע על קרחון עם קייט ווינסלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

10:04 - אחיה של סלין דיון מת

דניאל דיון, אחיה של סלין דיון, מת בסוף השבוע לאחר מאבק במחלת הסרטן. מותו של דניאל התרחש יומיים לאחר שרנה אנג'ליל, בעלה של דיון, מת גם הוא בעקבות מחלת הסרטן. סוכניה של דיון אישרו את מותו של דניאל בן ה-59 וביקשו מהתקשורת ומהמעריצים לכבד את בקשת המשפחה לפרטיות. לדיון נותרו 12 אחים ואחיות.

זה היה, כאמור, סוף שבוע לא קל עבור סלין דיון. בעלה רנה אנג'ליל הלך לעולמו לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן. דיון בת ה-47 ואנג'ליל הכירו בשנת 1980 כאשר סלין היתה בת 12 בלבד, אז אמה פנתה לאנג'ליל, שהיה סוכן מוזיקה שהוקסם מקולה של הילדה, שייקח אותה ויקדם את הקריירה המוזיקלית שלה מספר שנים לאחר מכן השניים לקחו את הקשר המקצועי צעד אחד קדימה ועברו לנהל קשר רומנטי, בשנת 1994 השניים נישאו ואחרי שנים של טיפולי פוריות הם הפכו הורים לשלושה ילדים. בקיץ שעבר סיפרה דיון בריאיון ל-"USA Today" כי בעלה ביקש למות בזרועותיה.

סלין דיון. GettyImages
סלין דיון/GettyImages

9:58 - הסרט הישראלי "קפה נגלר" התקבל לפסטיבל ברלין

סרטה של מור קפלנסקי ויריב בראל "קפה נגלר" התקבל לפסטיבל ברלין ויוצג במסגרת kino kulinarisches, "קולנוע קולינארי", מסגרת מיוחדת המציגה בכל שנה 12 סרטים מכל העולם שעוסקים באוכל.

הקופרודוקציה הישראלית גרמנית מלווה את מסעה של הבמאית בעקבות הסיפור שמאחורי "קפה נגלר" המפורסם – בית קפה שהוקם ונוהל על ידי משפחתה בראשית המאה העשרים בברלין. סבתה של הבמאית, דוקומנטריסטית לשעבר, היא נכדתם של בעלי בית הקפה. במהלך הצילומים, הבמאית מגלה שההיסטוריה האמיתית מאחורי בית הקפה המשפחתי אינה זוהרת כפי שהמשפחה האמינה כל השנים ומתוך התפוגגות האשליה נאלצת לגשר על הפער שבין הזיכרון המשפחתי לאמת ההיסטורית.

"קפה נגלר" הופק עבור שידורי קשת. הסרט ישודר ב-5 בפברואר בהקרנת בכורה בסינמטק תל אביב ובהמשך במסגרת שידורי קשת ובסינמטקים ברחבי הארץ.

קפה נגלר.
"קפה נגלר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully