וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT: "זגורי אימפריה" נמכרה לאולפני SONY

17.1.2016 / 11:47

שתי העונות של "זגורי אימפריה" שיצר, כתב וביים מאור זגורי שברו את כל שיאי הצפייה והפכו אותה לסדרה המצליחה ביותר בתולדות HOT. בתוך כך ובצל החשש מנטפליקס, החברה יצאה במהלך שיווקי והציגה את הפקות המקור שיופקו במהלך 2016

זגורי אימפריה. אוהד רומנו,
זגורי אימפריה/אוהד רומנו

חברת הכבלים HOT השקיעה יותר מ-1.5 מיליארד שקל בעשור האחרון בהפקות מקור ישראליות המקדמות את היצירה הישראלית – כך מסרה היום מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין, שציינה כי HOT מחויבת להמשיך ולהוביל את התחום ולהשקיע באותם היקפים, כפי שעשתה בשנים האחרונות.

על פי נתוני החברה, HOT מייצרת בין 5-6 הפקות מקור דרמה בשנה, ובנוסף בין 5-6 סדרות דוקו-ריאליטי בשנה. בימים אלו נמכרה סדרת הדגל של HOT, "זגורי אימפריה", לאולפני SONY. בחברה אומרים כי שתי העונות של "זגורי אימפריה" שיצר, כתב וביים מאור זגורי שברו את כל שיאי הצפייה והפכו אותה לסדרה המצליחה ביותר בתולדות HOT. עונתה השלישית של הסדרה נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים. "זגורי אימפריה" מצטרפת ל- 4 פורמטים נוספים שנמכרו השנה לחו"ל: "מחוברים" (connected), "בתולות", "נבלות", ו"גולשי הספות".

במסיבת עיתונאים שקיימה היום החברה, הציג יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT, את הפקות המקור שיופקו במהלך 2016: "אורי ואלה" מבית היוצר של דינה סנדרסון, "עיקרון ההחלפה" בכיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב, "מטומטמת" של בת חן סבג, דוקו-הריאליטי "הפוליאקובים" שילווה את משפחת פוליאקוב, "משוגעים" של ליאור דיין, "אוטונומיות" של יהונתן אינדורסקי ואורי אלון ("שטיסל"), "שבבניקים" בבימויו של אריאל בנבג'י, "ערפד יהודי" של ציון ברוך, "האלמן" של רשף לוי, "טירת השירים של שרית" - סדרה מוזיקלית בכיכובה של שרית חדד ועונות חדשות ל"פצועים בראש", "מתים לרגע", "מחוברים+" ועוד.

בנוסף, נחשפו כמה מסדרות הרכש המובילות שיעלו במהלך 2016: סדרת הלהיט החדשה של שונדה ריימס "תופסת", "קז'ואל" בהפקתו של ג'ייסון רייטם ("תלוי באוויר", "ג'ונו"), סדרת הבת המצופה של "מחשבות פליליות", "ברוקלין תשע תשע" וסדרות המתח האירופאיות "דויטשלנד 83" ו"הפנתרים האחרונים" וסדרות נוספות. HOT חשפה לראשונה את נתוני הרייטינג המצטבר המורכב מצפייה ליניארית, צפייה ב- VOD וסטארט אובר (start over). כאשר מהם עולה כי שש סדרות מתוך עשר הסדרות המובילות בטבלה שודרו בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully