וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של הזמרת למראה צעיר: 50 אורגזמות בלילה

26.1.2016 / 9:19

בתעודת הזהות של הזמרת המקסיקנית טליה כתוב שהיא בת 44, אבל היא נראית צעירה בהרבה. מה הסוד שלה? לטענתה זו שרשרת אורגזמות שנשמעת כמו בעיה רפואית חמורה

יוטיוב

יש סיכוי שאתם לא מכירים את הזמרת המקסיקנית אריאדנה טליה סודי מירנדה הידועה בכינויה טליה, וחבל. אחרי הכל, אם הייתם מכירים אותה, היא הייתה חולקת עמכם טיפים ועצות לגוף חטוב ועור מתוח, צעיר ורענן. אל חשש, זה יום המזל שלכם: הזמרת בת ה-44 החליטה לספר לעולם שהסוד למראה הצעיר שלה טמון בחדר המיטות. 50 אורגזמות בלילה וגם אתם תיראו בני 20 לנצח.

בתוכנית אירוח בהשתתפותה סיפרה לאחרונה טליה שמי שעזרה לה לשפר את כישוריה בחדר המיטות היא הסקסולוגית ננסי אלוורז. השתיים שידרו יחד ברדיו ובין משדר אחד למשנהו, ננסי העבירה לטליה שיעורים פרטיים. המרוויח העיקרי מהסיפור הוא טומי מוטולה, בעלה בן ה-67, טומי מוטולה. כן, אותו אחד שהיה נשוי למריה קארי.

כאשר טליה נשאלה האם יישמה חלק מהעצות השיבה "כמובן. זאת הסיבה לכך שאני נשארת צעירה ויפה". בנוסף טענה הזמרת שהיא חווה לא פחות מ-50 אורגזמות בלילה, מה שנשמע יותר כמו תסמין רפואי מטריד ופחות כמו אקט מהנה. הרשת לא נותרה אדישה לאמירות והגולשים החלו להגיב. "50 אורגזמות בלילה? האם זה אפשרי כאשר בעלך כל כך זקן?". אאוץ'.

עוד באותו נושא

ביחנו את עצמכם: האם תוכלו להעניק למוח שלכם אורגזמה?

לכתבה המלאה

נכון שעכשיו אתם ממש רוצים לשמוע איך היא שרה?

  • עוד באותו נושא:
  • אורגזמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully