וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "מלחמת הכוכבים 8" מתרחק עד דצמבר 2017

21.1.2016 / 9:46

דיסני החליטה להזיז את הסרט הבא בטרילוגיה החדשה ממאי 2017 לדצמבר, ובכך להיכנס לקרב ראש בראש עם שני סרטי ענק אחרים. וגם: האיחוד הנדיר של חברי אבבא. לייב בלוגינג תרבותי

כתבת: טלי קיים, צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

(בוידאו: מעריצי "מלחמת הכוכבים" בערב הבכורה בישראל)

seperator

16:16 - וויל סמית מצהיר שהוא יחרים את האוסקר

ובהמשך ישיר לפוסט הקודם בבאזז, מצטרף חדש לתנועת מחרימי טקס האוסקר הקרוב. וויל סמית, שקיווה לקבל מועמדות על סרטו "Concussion", הצטרף לאשתו ג'יידה פינקט סמית, והודיע כי הוא אינו מתכוון להגיע לטקס היוקרתי השנה.

בריאיון לתוכנית "Good Morning Amerca" אמר סמית כי הוא חש שלא בנוח עם הסיטואציה של 20 מועמדים לבנים בקטגוריות המשחק. "אשתי לא הולכת, וזה יהיה מוזר להופיע שם עם שרליז (ת'רון). שוחחנו על זה בינינו. אנחנו חלק מהקהילה הזאת, אבל באותה מידה אנחנו גם לא מרגישים בנוח להתייצב ולומר שאנחנו בסדר עם מה שקורה".

"אני חושב שהגיוון הוא מה שהופך את אמריקה למעצמה", המשיך סמית, "זה מה שהופך אותנו למיוחדים. כל כך הרבה אנשים מכל כך הרבה מקומות מביאים לשולחן את הרעיונות שלהם, את ההשראה שלהם לרפטואר האמריקאי היפהפה. עבורי, במיטבה הוליווד מייצרת תמונה של היופי הזה. אני חושב שאנחנו חייבים לשמר ולהילחם על האידיאלים האלה שהופכים אותנו לקהילה נפלאה. כשאני מביט על המועמדויות השנה, זה לא משקף את היופי שאני מדבר עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וויל סמית'. Stephen Lovekin, GettyImages
לא תראו אותו על השטיח האדום. וויל סמית/GettyImages, Stephen Lovekin

14:08 - כוכבי קולנוע קוראים לכריס רוק שלא להנחות את האוסקר

קמפיין המחאה נגד היעדר הגיוון בטקס האוסקר ממשיך להתעצם. על אף שבהצהרה רשמית מטעם האקדמיה הובהר כי ייעשו צעדים לגיוון הרכב החברים בה, נראה שהזעם על הבחירה בשחקנים לבנים בלבד מסרבת לשקוע.

אחרי שהשחקנית ג'יידה פינקט סמית והבמאי ספייק לי רמזו בדבריהם על הרחמת האוסקר, פונים כעת כוכבי קולנוע אל מנחה הטקס כריס רוק, ומבקשים ממנו לבטל את השתתפותו.

"בבקשה אל תנחה את האוסקרים", כתב 50 סנט בחשבון האינסטגרם שלו. "אין שום בדיחה שתוכל לספר שתצדיק את מה שקורה שם", כתב כוכב "מהיר ועצבני 7" טייריס גיבסון. אני עומד להגיד את זה ישירות ולבקש ממך לוותר על התפקיד".

כוכבים רבים נוספים בהוליווד נדרשו לסערה בימים האחרונים. מארק רופאלו, אחד המועמדים בטקס השנה, סיפר כי הוא תומך במחאה אך מתכוון להשתתף בטקס בכל זאת. "אני מייצג סרט ("ספוטלייט") על אנשים נדכאים שלא זכו להביע את קולם והסרט הזה חשוב להם מאוד. ולכן עליי למחות ובמקביל לעמוד לצד האנשים שאני חייב לעמוד לצידם".

ג'ורג' קלוני טען שהבעיה לא נמצאת באקדמיה, אלא בתעשייה הקולנוע כולה, שלא מעניקה לשחקנים שחורים מספיק אפשרויות כדי להציג את יכולתם.

כריס רוק. GettyImages
ייכנע ללחץ? כריס רוק/GettyImages

11:08 - סרט ההמשך של "שליחות קטלנית" נגנז. הטרילוגיה החדשה בספק

"שליחות קטלנית: ג'נסיס" לא היה רק אחד מהסרטים הכי גרועים ביקורתית בשנה החולפת, אלא גם הצלחה מינורית בלבד בקופות. הסרט בכיכובם של אמיליה קלארק וארנולד שוורצנגר הרוויח רק 89 מיליון דולר בתחומי ארה"ב, וכשמצרפים לכך את חוסר שביעות הרצון שהקיף אותו מכל כיוון, מגיעים למסקנה של אולפני פרמאונט.

הסרט השני בטרילוגיית הפריקוול שהתחילה ב"ג'נסיס", היה אמור להגיע במאי 2017, כשהסרט השלישי מתוכנן לצאת שנה בדיוק לאחר מכן. התמריץ להוציא את הטרילוגיה החדשה לדרך במהירות נובע מהעובדה שהזכויות עליה חוזרות לידיו של ג'יימס קמרון ב-2019.

ההחלטה למשוך את הסרט מ-2017 ללא כל הודעה על מועד חלופי, מעמידה בספק גדול מאוד את הסבירות שנזכה לראות עוד סרט "שליחות קטלנית" בשנים הקרובות. ולאור הזוועות שעברה הסדרה בשלושת הסרטים האחרונים, מדובר דווקא בבשורות מצוינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשאר במחסנים, לפחות כרגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:50 - מרדית' גריי נאבקת על חייה

העונה ה-12 של "האנטומיה של גריי" תחזור בקרוב לפרקים חדשים והפרומו החדש מעורר אימה בקרב המעריצים. בפרומו ניתן לראות את מרדית' גריי, הדמות הראשית של הסדרה האהובה, מותקפת על ידי מטופל ונפצעת באופן קריטי. חבריה לצוות, לפי הפרומו, מנסים להציל את חייה והיא נאבקת נגד הזמן.

הטוויסט? הרופאה הראשונה שמטפלת במרדית' היא פני, אותה רופאה שלא הצליחה להציל את חייו של דרק שפרד. האם מרדית' תשרוד?

10:34 - כוכבי הוליווד שרים "Hotline Bling"

ברי לרסון, סרשה רונאן, בראיין קרנסטון, סת' רוגן, איימי שומר, קריסטן וויג ועוד רבים וטובים מכוכבי הקולנוע הלוהטים של ימינו, התכנסו להציג גרסה משלהם ללהיט הגדול של דרייק. חלקם הלכו, לשמחתנו, על הזווית הדרמטית .

10:23 - חברי אבבא מתאחדים למפגש נדיר

חברי להקת אבבא התאחדו לראשונה מאז 2008 לכבוד פתיחת מסעדה חדשה בשטוקהולם, המבוססת כולה על המחזמר המצליח "מאמה מיה". על אף האיחוד הנדיר, שמרו ארבעת חברי הלהקה (אנני-פריד לינדסטד, אנייטה פלטסקוג, ביורן אולבאוס ובני אנדרסון), שמרו על הריחוק ביניהם ונמנעו מלהצטלם יחד או לשיר

09:52 - "מלחמת הכוכבים 8" נדחה בשבעה חודשים

מעריצי "מלחמת הכוכבים" הפכו את הסרט החדש להצלחה קופתית עצומה, ודווקא בגלל ההתלהבות העצומה הזאת הם ייאלצו להמתין עכשיו עוד יותר זמן עד ש"מלחמת הכוכבים 8" יגיע לאקרנים.

על פי התוכנית המקורית של דיסני, הסרט הבא "Rogue One: A Star Wars Story" (אנתולוגיה המתרחשת לפני "מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה", הסרט הראשון בטרילוגיה המקורית), מתוכנן לצאת בדצמבר הקרוב. סרט ההמשך ל"הכוח מתעורר" אמור היה להגיע חמישה חודשים אחריו, במאי 2017. אלא שתאריך ההפצה החדש שלו הוא החל מאתמול ה-15 בדצמבר 2017.

ההחלטה של דיסני די ברורה בהתחשב בהצלחה העצומה בתקופת הכריסמס בארה"ב. אלא שבניגוד ל-2015, אז נמלטו הסרטים הגדולים ככל יכולתם מקרבת הסרט, בדצמבר 2017 כבר ממתינים שני סרטי ענק. הראשון הוא "אווטאר 2" של ג'יימס קמרון והשני הוא "שחקן מספר אחת" של סטיבן ספילברג. עכשיו נשאלת השאלה מי ימצמץ ראשון ויזיז את הסרט שלו מהתנגשות הטיטאנים הזאת.

איים על חבריו שיהרוג אותם אם יגלו לו ספוילרים על "מלחמת הכוכבים". מערכת וואלה!
חוזרים רק בעוד שנתיים/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully