וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: צפו בשלושה טיזרים עסיסיים לעונה השישית של "משחקי הכס"

22.1.2016 / 19:24

HBO מפנקת את גולשי טוויטר עם שלושה טיזרים לעונה החדשה (שתוכלו לראות כאן). בנוסף ג'יליאן אנדרסון חושפת כי הציעו לה רק חצי מהסכום שהוצע לדיוויד דוקובני עבור איחוד "תיקים באפלה", ומחאת האוסקר זוכה לתגובת נגד. בלוג חדשות התרבות והבידור, מהדורת סופ"ש

צילום מסך

בסרטון למעלה: צופי "משחקי הכס" מגיבים לרגע המפתח שחתם את העונה החמישית

20:30 - ג'וליאנה מרגוליס, כוכבת "האישה הטובה": "החל מאפריל אהיה מובטלת"

האם מתקרב הקץ של הדרמה המשפטית המצוינת "האישה הטובה"? בהחלט ייתכן. שני יוצרי הסדרה ומנהליה בשבע השנים האחרונות, הזוג הנשוי רוברט ומישל קינג, כבר הודיעו כי העונה הנוכחית היא האחרונה שלהם. כעת כוכבת הסדרה ג'וליאנה מרגוליס מספקת רמז עבה לכך שגם היא בדרך החוצה.

בטקס פרסי המלהקים האמריקני היא נאמה בזכותם של הזוג קינג, ואמרה כי הם "חושבים שאני כאן בשבילם, אבל החל מאפריל אהיה מובטלת, ואני חושבת שלא ראיתם אותי כבר הרבה זמן, לפחות לא באופן אישי, אז חשבתי שאגיע".

CBS שמשדרת את הסדרה עדיין לא החליטה על גורלה, שיוודע לכל המאוחר בחודש מאי הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך החוצה? ג'וליאנה מרגוליס, "האישה הטובה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבת 12:08 - ג'יליאן אנדרסון: הציעו לי רק חצי מהסכום שהוצע לדיוויד דוקובני עבור איחוד "תיקים באפלה"

פערי השכר בין גברים לנשים בהוליווד הם נושא חם בחודשים האחרונים בעיר הסרטים, והנה תורמת ג'יליאן אנדרסון מידע חדש שמעביר את ההיקף והחומרה של המגמה. בריאיון עם "ההוליווד ריפורטר" היא חושפת שעבור האיחוד של "תיקים באפלה", שבה היא מגלמת את הסוכנת דיינה סקאלי, הציעו לה נציגי אולפני Fox חצי מהסכום שהוצע לדיוויד דוקובני, המגלם את שותפה פוקס מאלדר.

זהו הד חוזר למה שקרה גם בסדרה המקורית, שם אנדרסון נאלצה להילחם הן על מקומה והן על משכורתה, שהייתה פחותה מזו של דוקובני. למעשה, בריאיון ל"הדיילי ביסט" היא מספרת שבתחילת הסדרה נדרשה לפסוע תמיד מספר צעדים מאחורי דוקובני. "אני יכולה רק לדמיין שבהתחלה הם רצו שאהיה כוח העזר", אמרה. "או שאולי איכשהו זה היה שינוי מספק רק לראות אישה שיש לה תשובות שנונות ואינטלקטואליות עם גבר מול המצלמה, ומובן שהקהל לא יוכל להתמודד עם המראה של שניהם הולכים זה לצד זה!".

נדרשו לאנדרסון שלוש עונות עד שהצליחה להשוות את משכורתה לזו של דוקובני. "אפילו בריאיונות מהשנים האחרונות אנשים אומרים לי, 'אני לא מאמין שזה קרה, איך הרגשת לגבי זה, זה מטורף'", אמרה, "והתגובה שלי תמיד הייתה - זה היה אז, עכשיו זה אחרת. ואז זה קרה שוב! אני אפילו לא יודעת מה להגיד על זה".

עוד באותו נושא

האמת היא ממש כאן: כל מה שאתם צריכים לדעת על "תיקים באפלה", וגם מה שלא

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקנית, 2016. ג'יליאן אנדרסון, "תיקים באפלה: התחייה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שישי 23:15 - טיזרים חדשים לעונה השישית של "משחקי הכס"

HBO נקטה היום במשחק חביב בטוויטר הרשמי של "משחקי הכס": היא הזמינה את הגולשים לצייץ להם איזה מבין הבתים הם בוחרים - סטארק, לאניסטר וטארגריאן, ובהתאם לבחירה נחשפו בפני המצייצים שלושה טיזרים חדשים, יפים ונוצצים לקראת העונה השישית, שתגיע ב-24 באפריל. כל אחד מהם מייצג את הבית הנבחר, ובכל אחד מהם מתנוסס דגל מעט קרוע כשברקע מונולוג שכבר שמענו בסדרה. הנה זה כאן:

ההזמנה בעמוד הטוויטר של "משחקי הכס"

זה מה שקיבל מי שבחר בבית סטארק

בית לאניסטר

בית טארגריאן

שישי 19:24 - שרלוט רמפלינג: "מחאת האוסקר היא גזענות נגד לבנים"

הסערה סביב רשימת המועמדויות לטקס האוסקר 2016 מגיעה הערב (שישי) לשיא חדש. עד כה שמענו בעיקר את קולם של השחקנים השחורים בהוליווד, שמחו נגד העמדתם של 20 שחקנים לבנים למועמדויות משחק והדרתם המוחלטת של יוצרים ושחקנים שחורים. השחקנים וויל וג'יידה פינקט סמית והבמאי ספייק לי הודיעו כי יחרימו את טקס האוסקר, בעוד ששורה של כוכבים כמו ג'ורג' קלוני ומארק רופאלו התייצבו לצדם. כעת טוענת השחקנית שרלוט רמפלינג כי המחאה כולה גזענית דווקא כלפי הלבנים בעיר הסרטים.

רמפלינג, שמועמדת בעצמה השנה על משחקה ב"45 שנים", התראיינה לתחנת הרדיו הצרפתית Empire One וקבעה: "אי אפשר באמת לבחון את זה, אבל אולי השחקנים השחורים השנה לא ראויים להגיע לרשימת המועמדים הסופית". בתשובה לאפשרות שהאקדמיה תחייב מועמדות של שחקן שחור אחד לפחות מדי שנה, השיבה רמפלינג: "מדוע אנחנו צריכים לתייג אנשים על פי צבע עור? אנשים יכולים גם לומר 'הוא, הוא לא נאה מספיק', הוא? הוא שחור מדי', 'הוא? הוא לבן מדי'. מישהו תמיד יהיה שם כדי לומר שמישהו הוא יותר מדי משהו. האם אנחנו אמורים להסיק מכך שצריכים לחייב נציגות של מיעוט בכל מקום?".

שרלוט רמפלינג. GettyImages
"מדוע אנחנו צריכים לתייג אנשים לפי צבע עור?" שרלוט רמפלינג/GettyImages

כוכב הקולנוע הבריטי מייקל קיין הצטרף לדבריה של רמפלינג בריאיון לתחנת הרדיו של ערוץ 4 הבריטי. "אתה לא יכול להצביע עבור מישהו רק בגלל שהוא שחור. אי אפשר לומר: 'אני הולך להצביע עבורו. הוא לא נתן הופעה טובה מספיק, אבל הוא שחור אז אצביע עבורו'". קיין טעה לחשוב שכוכב הסרט "Beasts of no Nation", אידריס אלבה - שאת הופעתו דאג קיין לשבח - זכה למועמדות. כשלמד שאלבה לא הועמד לפרס, השיב: "תראה אותי לדוגמא. זכיתי באוסקר האירופי לשחקן הטוב ביותר (עבור תפקידו ב"נעורים"), אבל לא קיבלתי מועמדות לאוסקר. מה שיפה זה שאתה לא חייב ללכת. אני לא חייב לשבת ולמחוא כפיים ללאונרדו דיקפריו. אני מבוגר מדי לנסוע כל כך רחוק רק כדי להריע למישהו אחר".

קיין סיכם את דבריו וטען שסבלנות היא מילת המפתח בכל הנוגע לייצוג של שחקנים שחורים בטקס האוסקר. "זה יגיע כמובן עם הזמן. לקחו לי שנים עד שקיבלתי את המועמדות הראשונה שלי, חייבים להיות סבלניים".

מייקל קיין. GettyImages
"מה שיפה זה שאתה לא חייב ללכת". מייקל קיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully