וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה חיה: צפו בקליפ והאזינו לשיר החדש של רדיוהד, "Burn The Witch"

3.5.2016 / 18:00

ידענו שזה עומד לקרות והנה הוא מגיע: להקת רדיוהד הוציאה היום (שלישי) קליפ לשיר חדש המבשר את בוא אלבומה התשיעי. זה קורה אחרי שקצב הטיזרים הוגבר בימים האחרונים

אחרי ציפיה מבעבעת בת חודשים וטיזרים מציקים לאורך הימים האחרונים, הגיע היום קליפ חדש ומקסים לסינגל המוביל ועתיר כלי הקשת מתוך אלבומה התשיעי והחדש של רדיוהד, שצפוי להגיע ממש כל רגע. "Burn The Witch" הוא שיר של הלהקה שבוצע בהופעות שלה לסירוגין כבר מאז 2003 ולא יצא לאור עד עכשיו. הגעתו נרמזה בימים האחרונים כאשר העלתה הלהקה הילוך עם טיזרים - בשבת דיווחו חברי מועדון המעריצים שלה בבריטניה שקיבלו בדואר גלויה שבה נכתב "The Witch is Dead". ביום ראשון בערב מחקה הלהקה את הנוכחות שלה ברשת - כל הפוסטים בפייסבוק והציוצים בטוויטר, התמונות מהפלטפורמות השונות הפכו לאימג' לבן ותו לא, וכך גם האתר הרשמי. הבוקר (שלישי) פרסמה באינסטגרם וידאו בן מספר שניות שמשתנה בהתאם לגולש ולמיקום - כל אחד רואה משהו אחר. בקיצור, נדנוד בלתי פוסק, שסוף סוף נושא בשורה.

הרמזים לאלבום החדש החלו כבר באוקטובר האחרון, כאשר גיטריסט הלהקה ג'וני גרינווד בישר שהחברים סיימו את ההקלטות לאלבום החדש, וכלה בהכרזות על ההופעות ביוני-יולי בפסטיבלי פרימוורה בספרד, אופנאייר בשווייץ ו-NOS Alive בפורטוגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך להיעלם כליל. רדיוהד מחקה את כל התכנים מעמודי פייסבוק וטוויטר שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלבומה החדש של רדיוהד יהיה הראשון שלה מאז "The King of Limbs" ב-2011, ובסך הכל השלישי בעשור האחרון. בתווך היה אלבום סולו שני של תום יורק ב-2014, "Tomorrow's Modern Boxes".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully