וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכבי זקוק למקלחת": בלוג "הישרדות", פרק 25

אביעד "צפניה" קדרון

24.1.2016 / 23:29

דנה דוחפת את ידיה לערימת צואה, ג'ני מבעירה אש, ההפקה דופקת עוד אתגר "הישרדות" קלאסי וכוכבי מסריח כמו משאית זבל. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

מתברר שאפשר להוציא את הישראלים מישראל אבל אי אפשר להוציא את הסכסוך הישראלי-פלסטיני מהישראלים. גם בהונדורס, טריליון קילומטרים מישראל לכאורה, אף אחד לא באמת אוהב ערבים. אפשר להבין אותם, כל הקטע של תקיעת סכין בגב הופך להיות הרבה יותר דרמטי בתוכנית כמו "הישרדות" ולמה שיהודים לא יחשבו שהערבייה היחידה על האי "תתקע להם סכין בגב"? זה כמו שהטבע רצה. תנו להודא מצ'טה ולכו תדעו איך זה ייגמר.

אחרי שלירון מצאה במפתיע את המפתח והדיחה את מושיק, החברים חוזרים למנחה בהלם. "אני בהלם", מצהיר כוכבי ומוסיף: "חשבתי שראיתי הכל בחיים". פתאום, משום מקום, הודא מכריזה שהיא מרגישה שהיא המודחת הבאה ומבקשת מחבריה לאיית את שמה נכון. חייבים לפרגן לה על הדיוק. בבוקר יום 34, לירון והביקיני מתעוררים במתחם הזומבי. הם אומרים שזה מאוד קשה להם אבל שהם רוצים לשנות את המשחק. בינתיים, ארבע הבנות האחרות ממש גאות בזה שנותרו רק שני בנים במשחק. "מה נסגר? גברים נופלים אחד אחד", קובעת טיטי. "אולי תהיה שלישיית בנות בגמר. מאוד סקסי", רומזת דנה לעורכים. מדהים שמי שנשאר במשחק בשלב הזה נראה טוב בביקיני. כולל כוכבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוקר טוב גם לך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחר כך טיטי ורוסלנה הולכות לבדוק דואר אי אבל בכלל הולכות לים. הן מחזקות את הברית הסודית שלהן וטיטי שואלת את רוסלנה מי המודח הבא. רוסלנה לא עונה לה וטיטי לא ממש יודעת מה לעשות עם זה. רוסלנה ממשיכה לבהות בה בשקט. זה מוזר. היתה אפילו שנייה שהייתי בטוח שהשלב הבא הוא נשיקה לוהטת בין שתיהן. זה לא קרה. הן פותחות את דואר האי והוא מרמז על משימת פרס עם אש. כוכבי בטוח שזו תהיה המשימה שלו ואם כוכבי בטוח, כוכבי יודע.

השורדים פוגשים את רובוארץ שמספר להם שיש 47 מעלות בהונדורס ולכן תהיה משימה פיזית חמה גם כן. "בואו, תטגנו אותי וזהו", מתמרמרת רוסלנה. המשימה? הדלקת מדורה בכמה תאים. המתמודד הראשון שידליק מדורות בכל התאים יזכה בביקור במתחם בו רוסלנה מתגוררת בהונדורס. סליחה, בביקור בסוויטה קרה ומפנקת. הם יוצאים לדרך וגם כוכבי וגם ג'ני בטוחים שהם ינצחו את המשימה. למרות החום הגבוה, אף אחד מהמתמודדים לא נופל לתוך המדורה ונשרף. בסוף, למרות שכוכבי היה בטוח שזו תהיה המשימה שלו, ג'ני מנצחת וזה די הגיוני כי בכל 33 הפרקים הקודמים כולם התלוננו שג'ני כל הזמן מדליקה מדורות ומבשלת ובגדול עושה הכל. אבל זה לא הכל, רובוארץ מספר לג'ני שהיא גם זכתה במזגן. מה, למי בישראל אין מזגן?

וגם זה לא הכל. רובוארץ מספר לג'ני שהיא גם יכולה לקחת איתה לסוויטה עוד מתמודד וג'ני בוחרת בטיטי כי היא רוצה לכרות איתה ברית סודית וגם כדי להודות לה על הסרטונים מהבית שצילקו נפשית את כל הצופים. כולם בוהים בהן מאחור והודא משגרת לעברן מבטי שנאה כמו שרק היא יודעת לשגר. הבנתם מה עשיתי כאן עם השיגור והערבים, כן?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאמור, ביקיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שטיטי וג'ני לא מבינות איך זה שבהונדורס יש מזגן תדיראן, הודא שואלת את כוכבי אם היא גלגל "שלישי" בזוגיות האסטרטגית שלהם. כוכבי מכחיש ומספר לה משהו על מלכים שנפלו. הודא לא מבינה על מה הוא מדבר ומחליטה "להזיז פה עניינים". חוזרים לסוויטה. ג'ני מנסה לשכנע את טיטי שתכרות איתה ברית סודית ואומרת לה שמאוד חשוב לה לשמור על רוסלנה כמו שרוסלנה שומרת עליה. היא כמובן לא יודעת שרוסלנה בכלל לא שומרת עליה אבל נניח לזה בינתיים. טיטי מתלבטת. היא צריכה לבדוק עם כוכבי לפני שהיא סוגרת ברית לפיינל 5.

הודא, בינתיים, ממשיכה לעבוד ושואלת את טילטיל מה דעתו על הבחירה של ג'ני בטיטי. היא רומזת לו שג'ני וכוכבי חברים די קרובים ושג'ני מקנאה בברית שלו עם רוסלנה. אחר כך דנה מחליטה להוכיח את עצמה והולכת לפלאפה. "אני זינה הלוחמת בדרכים!" היא צועקת ופוגשת את נשות שבט הגריפונה. אה, וצואת חזירי בר ובהמות. לול. מפתיע שלא תקעו שם גם את הצואה של הודא. המשימה של דנה היא לשלוף מפתח מערימת צואה. זה על "גברים מקצוענים" בייבי. כמה סאבטקסט על שיטת הפלייליסט מסתתר במשימה הזו, מדהים. אחרי שהיא נוברת בערימת הצואה, היא מוצאת את המפתח ורוקדת עם נשות שבט הגריפונה. לצערה, אף אחד לא ילחץ לה את היד בישראל. לעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתיאבון!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זום על הלוגו. צ'ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלילה, טיטי מעדכנת את כוכבי בשיחה שלה עם ג'ני. "מה עושים עם הודא?", היא תוהה. כוכבי אומר לה שהוא אמר להודא מוקדם יותר היום שהם בכלל לא בברית. רגע, מה לכל הרוחות. עוד לפני שאנחנו מבינים מה קרה שם, הודא מתערבת בשיחה ויושבת ביניהם למורת רוחם. "לא מעניין לי את התחת על מה הם דיברו", היא מסבירה לתחקירנית. כוכבי וטיטי אומרים לה שהתוכנית היא להדיח את דנה אבל היא לא מאמינה להם ומטנפת עליהם למצלמה. רגע, הם לא היו בברית עד לפני רגע? מתי זה נגמר? ואז הפלאפה מתחילה לצלצל וקולו של אייל גולן נשמע. הוא אומר לרוסלנה שהיא חייבת לענות ושהוא רוצה לדעת איפה היא ושהוא חייב לדבר איתה. רוסלנה אומרת שהיא שרופה על "התימני השחור הזה". רגע, אייל גולן תימני? מתי זה קרה?!

בבוקר יום 35, השורדים מתעוררים ומגלים בובות קש במחנה. כולם מתלהבים מזה שהם צריכים לקשט את הבובות. כולם חוץ מהודא כמובן. כוכבי אפילו מצייר ריבועים בבטן על הבובה שלו. "לכוכבי יש ריבועים בבטן? לא!", קובעת הודא, משביתת השמחות הלאומית ומלכת הטסטות החדשה. סביר להניח שהיא גם היתה גורמת לטיאן טיאן, דב הפנדה החמוד שכל העולם עף עליו מהבוקר, להתבאס מהשלג. חוץ מבובות קש, המתמודדים מקבלים גם שאלונים סוציומטרים וזה ממש מרגש כי משימות סוציומטריות בפיינל 7 הן תמיד דבר טוב ב"הישרדות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקע בנו קרשים גדולים, כוכבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אף בובת קש הונדורסית לא נפגעה במהלך הצילומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשימה דורשת מהמתמודדים לנסות לנחש כיצד רוב חבריהם לשבט ענו על השאלון הסוציומטרי. כל תשובה נכונה, תעניק למתמודד את הזכות לפסול מתמודד אחר. לכל מתמודד, אגב, שלוש פסילות. המתמודד שבובתו תשרוד את כל הפסילות ולא תשקע במים (אבל למה לא לשרוף?) יזכה בחסינות. כאמור, משימת "הישרדות" קלאסית ואם לדנה והודא יהיה קצת שכל, הן יבינו שהן בתחתית השביעייה שההפקה בנתה. הודא מודחת ראשונה ומספרת שהבובה שלה שהלכה לעולמה נקראה "כלבת הישרדות". כמה הולם. הלוואי והעונה של "הישרדות" היתה מורכבת רק מהודא וממושיק. אתם יכולים לדמיין לעצמכם איזה כיף זה היה?

ובאמת שהייתי רוצה להחמיא ל"הישרדות" על המשימה הקלאסית אבל אז, באמצע האקשן ורגע לפני שכולם אומרים שהערבייה תתקע להם סכין בגב ושהם לא רוצים לשמור איתה על קשר ושזה לא שהם גזענים זה פשוט מה שהם חושבים שהרוב חושב, מגיע אחד הטוויסטים הכי לא ברורים. "בגלל שכולכם עניתם נכון, לא נחתוך חבלים", מכריז רובוארץ. רגע, למה? מה הפואנטה? למה לא לחתוך חבלים? מה זה השטויות האלה? פפפפפפפףףףףף. בחילה קשה. כל החשק יצא מהמשימה. ומהחיים עצמם. אפילו הודא לא מצליחה לשפר את ההרגשה. "מה אני צריכה לעשות כדי שהם יאהבו אותי?", שואלת הודא אחרי שהיא מוכתרת כאויבת המדינה. ובכן, זה קל, תתגיירי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושלמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף, אחרי כל הטררם הזה, טילטיל לוקח חסינות והמתמודדים חוזרים למחנה. כוכבי ניגש ללירון והם אומרים אחד לשנייה כמה הם אוהבים אחד את השנייה ולירון מצהירה שהמטרה שלה בדו-קרב הזומבי היא הברית של טילטיל ורוסלנה. היא בוחרת בדנה, החוליה החלשה מאז ומתמיד ומספרת שזה בגלל שדנה בגדה בה. המשימה היא בניית פאזל שמורכב מעשרים חתיכות ואחרי ששתי המתמודדות לא מצליחות להרכיב את הפאזל כעבור עשר דקות, ההפקה נותנת להן תמונה של הפאזל, אללי. לירון מנצחת, לוקחת את הקול של דנה ומבאסת את טילטיל, רוסלנה וג'ני. תכל'ס, זה לגמרי מגיע להם. אף אחד לא אמר להם להדיח את מושיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחן איות שמופיע במערכה הראשונה וכו'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: הודא משחיזה את המצ'טה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully