וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: גל גדות עומדת במטוס

26.1.2016 / 9:44

טריילר חדש ל"באטמן נגד סופרמן" מציג את הכוכבת הישראלית כשהיא, תאמינו או לא, נוגעת במזוודת טרולי במטוס מסחרי. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

21:42 - שחקן הקולנוע אייב ויגודה מת בגיל 94

אייב ויגודה, השחקן שעיניו השקועות הפכו לסמלו המסחרי בקריירה ארוכה של משחק בהוליווד, הלך לעולמו הערב כשהוא בן 94. תפקידיו הזכורים ביותר היו המאפיונר האיטלקי סלבטורה טסיו ב"הסנדק" והבלש פיל פיש בסדרת הטלוויזיה המצליחה של שנות ה-70 "ברני מילר".

לאורך הקריירה כיכב בעשרות סרטים וסדרות טלוויזיה נוספות, ביניהם: "שלושה חדרים במנהטן", "הוואי 5-0", "האישה הביונית" ובפרק בסדרה "מקגייוור". ויגודה מת בשנתו בבית בתו שבניו ג'רזי.

אייב ויגודה. GettyImages
אייב ויגודה/GettyImages

21:32 - מת הזמר קולין ורנקומב, המוכר בכינויו "בלאק"

הזמר הבריטי קולין ורנקומב, הלך לעולמו הערב (שלישי) בגיל 53. עיקר הצלחתו של ורנקומב הגיעה בשנות ה-80, אז הוביל את להקתו "Black" (שנקראה על שם כינויו) הצלחה עם מספר להיטים בולטים. הגדולים שבהם הם "Sweetest Home" ו-"Wonderful Life". על אף שהלהקה ו-ורנקומב הוציאו 12 אלבומים נוספים החל מראשית שנות ה-90 ועד האחרון שבהם ב-2015, הם לא הצליחו לשחזר את ההצלחה.

בשבועיים האחרונים אושפז ורנקומב במצב קריטי בבית חולים באירלנד לאחר תאונת דרכים קשה בה היה מעורב. הזמר הוצב בתרדמת כשהרופאים מגדירים את סיכוייו להחלים כקלושים. ונדרקומב הותיר אחריו ארבעה ילדים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

14:28 - הסצנות האחרונות של הכוכבים

סרטון מרגש שעלה ליוטיוב בשבוע שעבר מציג את הסצנות האחרונות בהן השתתפו מרילין מונרו, רובין וויליאמס, הית' לדג'ר, ג'יימס דין ופול ווקר. צפו בו כעת.

11:29 - מיילי סיירוס תככב בסדרה החדשה של וודי אלן

הפרויקט הטלוויזיוני הראשון של וודי אלן ברשת אמזון, הוכרז לראשונה כבר בפסטיבל קאן, אבל מאז כמעט ולא שמענו עליו פרטים חדשים. היום חושף אתר Deadline כי אלן יכתוב ויביים את ששת פרקי הסדרה, בנוסף לכך שיככב בה. לצדו של אלן יככבו מיילי סיירוס ואיליין מיי ("צבעי השלטון"). פרטים על עלילת הסרט עדיין חסויים בשלב זה.

מיילי סיירוס לובשת ורסצ'ה בטקס VMA 2015. GettyImages
בקרוב גם בטלוויזיה. מיילי סיירוס/GettyImages

11:02 - מת'יו פרי: "אני לא זוכר מה קרה בשלוש עונות של 'חברים'"

הסיפור על ההתמכרות של מת'יו פרי לסמים במהלך צילומי "חברים", ידועה פחות או יותר לכל מעריצי הסדרה. מראהו הפיזי של השחקן במהלך חלק מהעונות, בהן סבל מנפיחות בפניו כתוצאה מהשימוש בסמים, בולט גם בשידורים החוזרים האינסופיים של הסדרה.

כעת פרי מתייחס בעצמו לתקופה ההיא ומבהיר עד כמה היתה טראומטית מבחינתו. בריאיון לתוכנית הבוקר של צ'אק אוואנס ברדיו BBC2, הודה פרי כי יש פערים עצומים בזיכרון שלו. "אני לא זוכר מה קרה בין העונות 3 ו-6 של הסדרה. זה לא שהייתי מגיע מסומם לעבודה. אבל הייתי בהאנגאובר נוראי. עם הזמן כבר לא יכולתי להסתיר את זה והעניין נודע לכולם".

כוכב "חברים" טוען שהתהילה ממנה נהנה היתה הרבה פחות זוהרת ממה שנדמה. "הייתי ב'חברים' בין הגילאים 24 ל-34. היינו פשוט להבה של תהילה. היינו בכל מקום. מנקודת מבט של משקיף מהצד זה נראה כאילו היה לנו הכל. בעצם זאת היתה תקופה מאוד בודדה עבורי כי סבלתי גם מהתמכרות לאלכוהול".

בטווח הזמן שנשכח מזיכרונו של פרי קרו אירועים משמעותיים למדי לדמות שלו. בין היתר זאת התקופה בה צ'נדלר חזר לג'ניס, אמיץ אווז ואפרוח עם ג'ואי ונקלע לרומן סודי עם מוניקה.

מתיו פרי. GettyImages
לא זוכר את הרומן עם מוניקה. מת'יו פרי/GettyImages

10:47 - עכשיו זה רשמי: "בלייד ראנר 2" יוצא לדרך

זה היה באוויר כבר הרבה מאוד זמן, גם אם לרבים מאיתנו זה נשמע כמו רעיון רע מאוד. עכשיו כבר אין (כנראה) דרך חזרה. הצילומים של סרט ההמשך למותחן המד"ב של רידלי סקוט, יחלו כבר בקיץ 2017 או לכל המאוחר בקיץ 2018.

הריסון פורד ממשיך את מגמת החזרה לתפקידיו הגדולים, ולאחר שעשה זאת באופן מאכזב ב"אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח" ובהצלחה גדולה ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", הוא עומד לשוב גם לנעליו של ג'ון דקארד. ראיין גוסלינג יככב בתפקיד הראשי בסרט בתפקיד שטרם נחשף. דניס וילנב ("סיקאריו") יביים.

10:25 - "24" מצאה את היורש של ג'ק באוור

גם אחרי שקיפר סאת'רלנד החליט לתלות סופית את האקדח, "24" מתעקשת להמשיך הלאה. הריבוט של הסדרה שצפוי לעלות בשנה הקרובה ולהיקרא "Legacy" יציג כוכב חדש לחלוטין במרכזה. זה יהיה קורי הוקינס, שגילם את ד"ר דרה ב"Straight Outta Compton" והופיע גם לתקופה קצרה ב"מתים המהלכים".

הוקינס ייכנס לנעליו של אריק קרטר, גיבור מלחמה שחוזר הביתה לארה"ב, שם הוא מגלה שהשדים שהותיר מאחוריו ממשיכים כעת לרדוף אותו. כמוצא אחרון הוא פונה ל-CTU לעזרה ונקלע למשימה של עצירת מתקפת טרור גדולה על אדמת ארה"ב.

מרי לין רייסקוב, קים רייבר ו-וויליאם דיוויין, כוכבי המשנה של הסדרה, ישובו לתפקידיהם המקוריים גם בעיבוד החדש.

קורי הוקינס, 24. GettyImages
קורי הוקינס, 24/GettyImages

9:53 - גל גדות מטעינה

חרם טורקי? לא במקרה של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". בטריילר חדש (שכולל חומרים שכבר נראו בעבר) ניתן לראות את גל גדות עומדת במטוס של "טורקיש איירליינס" (פלוס לוגו כמובן) ומעמיסה מזוודת טרולי. לא פחות ולא יותר. כן, כן. וונדר וומן העמיסה מזוודת טרולי.

חוץ מהסצנה המרגשת הזו, הטריילר מתמקד ביריבות הבלתי נתפסת בין באטמן וסופרמן.

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-24 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully