וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בשידור חי: איש צוות פתח בקרב אלים לעיני המצלמות - נגד בובה

31.1.2016 / 9:29

ההצגה חייבת להימשך: באמצע שידור חי של תכנית ילדים ברזילאית, אחד מאנשי הצוות התעצבן על בובה והחל להכות בה באלימות לעיני המצלמות והקהל ההמום.

יוטיוב

"גם אני הייתי מכסח למישהו את הצורה אם הייתי צריך להקשיב לשיר הנורא הזה", כתב גולש בתגובה לאחד הסרטונים הנצפים ביותר של השבוע האחרון, שבשלושה ימים בלבד צבר מאות אלפי צפיות ב-LiveLeak. בסרטון, שנלקח מתכנית טלוויזיה ברזילאית, נראה בחור מהפקת התכנית יושב לצד בובה מעצבנת במיוחד שמחליטה להשתעשע על חשבונו. הוא לא מקבל זאת בעין יפה ופותח בקרב אלים במיוחד עם הבובה לעיני המצלמות, הקהל והזמר שמופיע על הבמה וממשיך לשיר למרות הבלאגן ההיסטרי שמתחולל סביבו.

איש צוות מרביץ לבובה בשידור חי. צילום מסך
היסטריה בשידור חי: אדם מכה בובה בתכנית טלוויזיה/צילום מסך

הכל החל כשמסיבה שאינה ברורה הבובה הקופצנית הכתה בשערה את איש הצוות שישב לידה. מהר מאוד הוא קם מכסאו והחל להעיף לבובה בעיטות, כשהיא (או יותר נכון מי שמפעיל אותה) מנסה להסתתר מפניו מאחורי התפאורה הצבעונית. האיש הזועם לא נרגע ורץ אל מאחורי הקלעים כדי להשלים את משימתו, בעוד האיש שמפעיל את הבובה קפץ מן התפאורה אל הבמה כדי לחמוק ממנו.

בשלב הזה צלמים ואנשים מהקהל ניגשו לבמה כדי לעצור את האיש הזועם וכשנראה שהצליחו, הבובה חזרה למקומה - והכתה בו שוב. הפעם הוא איבד את זה לגמרי ומשך בשערה כאילו היא אמורה להרגיש איזשהו סוג של כאב. לא ברור מדוע אף אחד לא עצר את השידור הזה - אבל הקרב האלים המשיך ותועד במצלמות עוד דקות ארוכות - עד שהזמר העיקש סיים לשיר. כמו בכל סרטון שמעורר סערה, גם כאן יש חשד שהתקרית הזאת בכלל מבוימת. מה אתם אומרים?

עוד באותו נושא

פדיחות בשידור חי: פספוסי החדשות הגדולים של השנה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully