וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאילו, תעזבו אותי בשקט": בלוג "הישרדות", פרק 26

אביעד "צפניה" קדרון

26.1.2016 / 7:20

הודא מפרשת לא נכון שיחה של טיטי וג'ני ומניעה מהלך שלם שיוביל להדחתה וטילטיל מבין שלעד הוא ייזכר כסיידקיק הלא יוצלח של רוסלנה. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

זהו, הערבייה הלכה. רגע, ככה ירגיש הטרנספר שליברמן מציע? תשמעו, אולי שווה לעבור מחנה. ההדחה של הודא היתה מאוד מספקת. לא מספקת כמו הדחה עתידית שסביר להניח שלא תקרה של טילטיל/רוסלנה אבל עדיין מספקת. אי אפשר לבוא בטענות להודא שעשתה את כל מה שההפקה אמרה לה לעשות כולל המצאת פסלון חסינות. ברור שרק הודא, מכל האנשים בהונדורס, תחשוב על המצאת פסלון כזה. בכל מקרה, לפני הטרנספר, היה פרק.

ההלם ממשימת החסינות עדיין ניכר באי, טיטי מרגיעה את כוכבי ואומרת לו שהוא לא מסריח. זה מאוד נחמד אבל הדרמה האמיתית היא הרגשות של הודא. זוכרים אותה? אין נאמנות, אין אזרחות. רוסלנה אומרת לה שזה מוזר שהיא לוקחת את הדברים אישית בזמן שהם רק אמרו שהם לא רוצים להיות איתה בקשר אחרי המשחק, שהיא סגורה ושהיא בן אדם ממש נוראי. הודא, בתגובה, רוצה שהם יירדו לה מהתחת (!) ויתקדמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהם מסיימים להעמיד פנים שהם מנחמים את הודא, כוכבי וטיטי הולכים לרקוד בים. הם שמחים בגלל שלירון ניצחה בקרב הזומבי. ג'ני קוראת לטיטי לשיחה וטיטי אומרת לה שהיא לא רוצה לצלק את הודא לכל החיים אז היא לא תסגור איתה ברית. מעבר לשיח, הודא בטוחה שטיטי סוגרת עסקה להדחתה. זה מזכיר לי את הפעם שרידג' תפס את ברוק ות'ורן מחובקים ולא ידע שהחיבוק תמים ואז הוא הלך והתחתן עם טיילור. איפה הייתי, אה, כן, הודא ראתה את טיטי אומרת לג'ני שלום ובטוחה שהולכים להדיח אותה. אם רק היתה מדברת איתה, היום היינו במקום אחר.

בלילה הידידות של טיטי והודא ממשיכה להידרדר וטיטי טוענת שהודא מקפיאה אותה. הודא מצידה, מספרת לתחקירנית שהיא מודה שהיא אדם קר. אז מה היא רוצה מהחייםםםםםםם שלנו. בבוקר מגיע דואר אי שמבשרר על משימת וטו "מאוזנת". רובוארץ מספר לשורדים ש"צמיד הוטו יכול להיות דבק" ששומר על ברית סדוקה. השורדים מטנפים על לירון ומחמיאים לה על זה שהיא משקרת לכולם. לרובוארץ אין סבלנות אז הוא מספר להם מהי המשימה: משהו שקשור למשיכת שקים מחול, חילוץ כדורים והעברת כדורים במבוך. הם יוצאים לדרך, ג'ני מנצחת, מוכתרת ע"י רובוארץ כ"אשת הברזל של הישרדות הונדורס" ובעצם מנטרלת את הקול שלירון לקחה. נהדר, האם יהיה תיקו במועצת השבט? בעוד שעה נדע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה. לעזאזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, כוכבי וטיטי מבואסים מההפסד והודא בוכה. כוכבי מנסה להרגיע אותה ואומר לה שיהיה תיקו במועצת השבט אבל להודא נמאס. מה זה אומר שנמאס לה? שאלה טובה. היא הרי היתה קרן אור מלאה באופטימיות לאורך כל המשחק. זה שנמאס לה יהיה שינוי מרענן. המתמודדים חוזרים למחנה וכוכבי וטיטי עדיין מבואסים. כוכבי מסביר שהודא ודנה ייאלצו להתמודד במבחן האש כי שתיהן לא יודעות להדליק אש. הוא עושה את הטעות שמושיק עשה עם לירון ומנסה ללמד את הודא איך להדליק מדורה אבל היא מתוסכלת. למה שלא אחד מבני בריתה יילך למבחן האש? יש משהו בזה.

אז היא ניגשת לחברי השבט ומכריזה שיש לה פסלון חסינות אישי ושהיא מתכוונת להשתמש בו במועצת השבט. אחרי שהיא יורדת מהאוטובוס בו דרסה את חבריה (ראיתם מה עשיתי כאן?), טיטי וכוכבי זוחלים מתחתיו וכועסים עליה כי עכשיו אחד מהם ייאלץ ללכת למבחן אש. הם גם לא מבינים למה היא לא סיפרה להם שיש לה פסלון חסינות אישי. "את שקרנית הודא, ופגעת בי עכשיו", מכריז כוכבי. "את לא בת ברית, את אויבת", הוא קובע. "את כלבה!", זועקת טיטי. היא וכוכבי שוב הולכים לים אבל הפעם הם לא רוקדים. אוווווווווווווווווווווווו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאף אחד לא שמע עליו מעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה עדיין לא אומר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שהיא לא צודקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכל הסמטוחה הזאת, אנחנו עדיין לא יודעים אם ההפקה זכרה להביא את הפסלון מקויופה או לא. טיטי וכוכבי אומרים לברית הנגדית שלהודא אין פסלון חסינות וכולם מחליטים להדיח אותה במועצת השבט שמתחילה והפעם, תאמינו או לא, אין את התוכנית הזאת עם יהודה לוי. רובוארץ אומר להם שהם כבר 36 ימים משחקים ושנשארו במשחק רק עוד עשרה ימים אבל למעלה מחודש עד לגמר. טוב, הוא לא אומר את החלק של הגמר. את זה אני הוספתי. הוא מספר למושבעים מה קרה במשימת החסינות ומחמם שוב את כוכבי וטילטיל. כוכבי מצהיר שבלי רוסלנה, טילטיל לא ישרוד יום אחד וטילטיל, כצפוי, מתגונן. הוא אומר שרוסלנה בסך הכל מזכירה לו לקחת את הבגדים לאתגרים. "כל הגברים ככה", מרגיע רובוארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערבייה + חרב = גזענות/מערכת וואלה!, צילום מסך

משם הדיון עובר לקריזות של טיטי. טילטיל חושף שטיטי הולכת בלי הפסקה כשהיא עצבנית ושהיא אפילו, חכו לזה, השליכה קנה סוכר לאדמה. טיטי לא אוהבת את זה שטילטיל חשף שהיא השליכה קנה סוכר לאדמה. היא חוששת ממה שיקרה בכנס הבוגרות של מלכות היופי כשיגלו שהיא השליכה קנה סוכר לאדמה. "יכול להיות שאתה הטילטיל של טיטי?", שואל רובוארץ את כוכבי. הוא משיב בשלילה ומספר שהוא וטיטי פשוט מסונכרנים ונמצאים בזוגיות מהממת וזה גורם לרון אלוף המושבע לפעור עיניים. גם לירון פוערת משהו, את הפה שלה, ומתחילה לריב עם דנה. זהו ריב מאוד מיותר אז רובוארץ עובר לדבר על הודא ועל כמה היא לבד. כוכבי מיד מתחיל לכעוס עליה וטיטי מסבירה למה הם כועסים עליה. הודא, מתברר, רוצה שטיטי וכוכבי יבואו להתייעץ איתה ולא ידרשו ממנה לבוא להתייעץ איתם. העליהום של טיטי וכוכבי גורם להודא לדמוע וזה מעט עצוב. רובוארץ אומר להם שהם צריכים להתחיל לחשוב איך הם מגיעים לגמר וזה דווקא מעט מצחיק כי ברור שאין למתמודדים שליטה על הגעה לגמר. ואז לירון ודנה שוב מתחילות לריב. מתי היריבות ביניהן הפכה להיות כזאת מעצבנת? ואולי כל יריבות של מתמודד עם דנה מעצבנת בלי קשר לזהות המתמודד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזכיר לנו מי אתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודדים הולכים להצביע וג'ני מעניקה את צמיד הווטו להודא. רגע לפני שרובוארץ מקריא את הקולות, הודא נעמדת ומצהירה "שנייה, גיא". היא הולכת אליו, מגישה לו מוט מלופף בחבל, מעמידה פנים שזה פסלון חסינות וגורמת לכולם התקף לב. אחר כך כולם מוחאים לה כפיים וטיטי אומרת שזה היה מהלך מטומטם. רובוארץ מקריא את הקולות (טיטי מסננת: "את עוד תצטערי על כל מה עשית") והפעם כולם כתבו הודא עם א' והיא מודחת רק כדי להפסיד ללירון באתגר פסל אל הניצחון שמבוסס על מזל. מי היה חושב שלירון תצליח לנצח שוב. כולם, זה מי. למתמודדים אין זמן להתאבל עליה כי רובוארץ מעניק להם שק אורז חדש. למה? כי הוא יכול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאלה טובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: כוכבי מבין שהוא הלא-סלב היחיד שנותר בעונה. הלם.

  • עוד באותו נושא:
  • הודא נקאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully