וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "בנות גילמור" חוזרות למסך עם הקאסט המקורי

30.1.2016 / 19:42

לורן גרהאם ואלקסיס בלדל, המוכרות יותר כרורי ולורליי גילמור, יחזרו לככב בעונה החדשה של הסדרה המיתולוגית ברשת נטפליקס. וגם: הצוואה של דיוויד בואי נחשפת. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת סוף השבוע

19:47 - "בית הקלפים" חודשה לעונה חמישית

נטפליקס ממשיכה במסורת החידושים שלה עוד לפני תחילתן של עונות חדשות. הדרמה הפוליטית המצליחה שלה תחזור למסכים ב-4 במרץ לעונה רביעית, שתמשיך לגולל את עלילותיו של פרנק אנדרווד בבית הלבן, אלא שכבר עכשיו מובטח שתחזור אלינו גם בשנה הבאה.

יחד עם זאת, האתגר של "בית הקלפים" בעונה החמישית יהיה מורכב במיוחד. בו ווילימון, יוצר הסדרה ומי שזכה לקרדיט על הצלחה המרשימה, לא ימשיך איתה לעונה נוספת. על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר", ווילימון מעוניין לפנות זמן כדי לפתח תסריט מקורי שעליו הוא עובד.

נטפליקס חייבת חוב עצום והערכה גדולה לבו ווילימון עבור חזונו שליווה את הסדרה במשך ארבע עונותיה הראשונות", נכתב בהודעה רשמית מטעם נטפליקס. "כמועמד לאוסקר, הוא עשה את טבילת האש שלו בטלוויזיה ובנה סדרה מרתקת ועטורת שבחים, שחצבה את מקומה בהיסטוריה של הטלוויזיה. אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה בהרפתקאותיו החדשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיה כאן גם ב-2017. קווין ספייסי מתוך "בית הקלפים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

19:40 - נחשפה צוואתו של דיוויד בואי

דיוויד בואי השאיר את החלק הארי מתוך 70 מיליון הליש"ט שצבר (כ-100 מיליון דולרים) לילדיו ולאמנתו אימן. צוואתו של הזמר שהלך לעולמו בתחילת החודש, הוגשה לבית משפט במנהטן ביום שישי האחרון, כאשר היה חתומה בשמו המקורי: דיוויד רוברט ג'ונס.

הצוואה שנכתבה בניו יורק חושפת שאת הבית השאיר לדוגמנית העל ואם ביתו אימן. שאר הונו חולק שווה בשווה בין בנו דאנקן ג'ונס ובתו אלכסנדריה זהרה ג'ונס. בתו קיבלה גם את ביתו השני בניו יורק. כ-2 מיליון דולרים נרשמו על שמה של העוזרת האישית שלו קורין שוואב וכמיליון דולרים נוספים למריון סקין המטפלת שגידלה אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיוויד בואי ואימן./מערכת וואלה!, צילום מסך

19:23 - כוכבות בנות גילמור יחזרו לככב ברימייק של נטפליקס

רק לפני חודשיים התבשרנו שלורליי ורורי גילמור יחזרו אל חיינו בעונה חדשה בת ארבעה פרקים שתשודר ברשת נטפליקס. הבשורה הזאת הספיקה כדי לרגש את מעריציה הנאמנים של הסדרה, אבל כעת מתברר שזאת היתה רק ההקדמה.

"כעת אני יכולה לאשר, הגיע הזמן שאני והז'קט הזה שגנבתי ב-2007 נחזור לעבוד", צייצה לורן גראהם, שגילמה את לורליי, בצירוף תמונה שבה היא חובקת ז'קט סגול ועליו הכיתוב: "רכוש של מחלקת ההלבשה של 'בנות גילמור'".

מלבד גרהאם, אישרו גם אלקסיס בלדל (רורי גילמור), סקוט פטרסון (לוק דיינס), קלי בישופ (אמילי גילמור), שון גאן (קירק גליסון) וקייקו אג'נה (ליין קים) את שובם לרימייק.

לפי חדשות E! דמויות חדשות רבות יצטרפו לסדרה, ביניהם עורך מגזין לגברים חנון בן 30 בשם פול, זוג פרואני, תושב סטארס הולו העונה לשם נאט והמון ילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרות בהרכב מלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully