וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גד: "אף פעם לא קרה שלא קיבלתי תפקיד בגלל שאני מזרחי"

5.2.2016 / 0:26

כוכב סדרת הנוער "סוסי פרא" הגיע להתארח באולפן וואלה! NEWS ודחה את הטענות לסטריאוטיפים בהצגת הדמויות. "הסדרה עוסקת בנושאים מהותיים לנוער ואני חושב שהיא תיגע בו"

מערכת וואלה!

דניאל גד רק בן 25 אבל הספיק לצבור קילומטרז' מכובד בתעשייה הקולנוע והטלוויזיה. כשמאחוריו ב"גאליס", "מפריח היונים" ועוד, גד מככב בדרמה היומית החדשה לנוער מבית ערוץ ZOOM של HOT "סוסי פרא". בריאיון לאולפן וואלה! NEWS התייחס גד לטענות לפיהן הסדרה - שמציגה מאבק המתנהל בחוות סוסים, בין חבורת נערים עשירים לבין חבורת בני נוער שנשלחו אליה לביצוע עבודות - נגועה בסטריאוטיפיות נגד מזרחים.

"שירה נאור ושחר נץ (שניים מכוכבי הסדרה) לא נראים כל כך מעדות המזרח", טוען גד, "אני בעצמי חצי אשכנזי ואבא שלי אשכנזי, רומני-פולני, שמאוד נהנה מהפרק. אז אני לא חושב שזה בא ממקום סטריאוטיפי. לעומת זאת ניב סולטן, שהיא כביכול בעלת מראה מזרחי, נמצאת דווקא בחבורה של העשירים. אני גם לא חוויתי בחיי את הסטריאוטיפ הזה. הסדרה עוסקת בנושאים אחרים, שמהותיים לא פחות לנוער ואני חושב שהיא תיגע בנוער שלנו".

איך משלבים בין תפקידים בסדרות נוער לבין סרטים לקהל מבוגר יותר? גד לא רואה סתירה בין השניים. "אני לא משחקנים שעושים את ההפרדה בין עולם הנוער לבין עולם המבוגרים, כי אני חושב שאת אותם נושאים שאני עברתי כנער בגיל 12 עד גיל 16, עברו אותם אנשים שצופים עכשיו בסדרות מבוגרים כי הם בגיל יותר בוגר. אז אם ניתנה לי הזכות לעבוד בשני העולמות, ועדיין אני יכול לשחק דמויות בנות 16, 17 ו-18, אשרי שזכיתי. ואני מקווה במקביל להמשיך לעבוד בעולם המבוגרים". צפו בריאיון המלא.

  • עוד באותו נושא:
  • דניאל גד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully