וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" קטן יותר ברשת החברתית

2.2.2016 / 13:12

מבדיקת חברת Buzzilla שנערכה עבור וואלה ברנז'ה עולה כי למרות הרייטינג הנאה, היקף הדיונים ברשתות החברתיות סביב "האח הגדול" נמוך משמעותית ביחס לעונה הקודמת. יחד עם זאת, בעונה הנוכחית המשתתפים מנצחים את המותג

שי חי. יואב דודקביץ'
כוכב הרשת. שי חי/יואב דודקביץ'
לא רק בנפח הדיונים נרשמת ירידה, אלא גם בתלונות הצופים. עד כה הגיעו לרשות השנייה כ-50 תלונות בלבד, מרביתן בעקבות התבטאויות פוגעניות

האם המגה ריאליטי "האח הגדול" אינו מצליח לספק עניין כמו בעונה הקודמת? מבדיקת חברת Buzzilla שנערכה עבור וואלה ברנז'ה עולה כי למרות הרייטינג הנאה, היקף הדיונים ברשתות החברתיות סביב העונה ה-7 של התוכנית, פחת באופן משמעותי ביחס לעונה הקודמת.

העונה הנוכחית בריאליטי של קשת בערוץ 2 שהושקה ב-16 בדצמבר, רושמת ירידה של 35% בכמות הדיונים שהתקיימו באתרי החדשות וברשתות החברתיות, ביחס לעונה ה-6 שהושקה ב-14 במאי 2015. עוד עולה מהשוואה בין שתי תקופות זהות בשתי העונות ששודרו באותם הימים, כי גם רמת המעורבות ואינטראקציה בדיונים פחתה. על פי הנתונים, ממוצע השיתופים ברשתות החברתיות ירד בעונה הנוכחית בשיעור של 12% ושיעור התגובות ירד ב-17%. כמו כן, מספר המגיבים והמשתתפים ירד אף הוא, בשיעור של כ-17%.

יחד עם זאת, בעונה הנוכחית הדיירים בולטים יותר מהתוכנית והמותג עצמו. מהנתונים עולה כי שמות הדיירים מעלים את השיח ביותר מ-50%, כמעט פי 5 מהעונה הקודמת. "בעונה ה-7 הכוח עובר לדיירים", מסבירה מרב בורנשטיין סמנכ"לית אסטרטגיה ומוצרים ב- Buzzilla. "נראה כי מה שמנווט את השיח העונה הוא פחות הפורמט של והמשימות בתוכנית ויותר הדיירים, כאשר השיח עליהם גדל משמעותית ביחס לעונה קודמת".

הדייר הבולט ביותר ברשתות החברתיות: שי חי

לעומת הירידה בשיח חלה עלייה באזכורים. מניתוח שנערך על ידי חברת "meidata opensee" – עולה כי חלה עלייה של 41% באזכור העונה ה-7 לעומת קודמתה. בעונה הנוכחית של התוכנית נרשמו עד כה 63,512 אזכורים לעומת 45,104 בעונה 6.

הדייר הבולט ביותר בדיונים ברשתות החברתיות הוא שי חי ובפער גדול מהדיירים שאינם מככבים בדיונים ברשת. מהנתונים עולה כי בעונה הקודמת עמד הפער על פי 2 בין המשתתף הבולט ביותר לבין המשתתף עם השיח הנמוך ביותר, ואילו העונה עומד הפער על פי 20.

לצד הירידה בנפח הדיונים נרשמת ירידה גם בתלונות הצופים. מבדיקת וואלה ברנז'ה עולה כי עד כה הגיעו לרשות השנייה כ-50 תלונות בלבד, מרביתן בעקבות התבטאויות פוגעניות. בעונה הקודמת הגיעו לאורך העונה כולה כ-350 תלונות, מרביתן לאחר שהמשתתפת אורטל בן דיין התפשטה מול המצלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully