וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פילטר: שיחה אישית עם איתי טיראן

4.2.2016 / 17:00

לרגל עליית העונה החדשה של "בני ערובה" בערוץ 10, איתי טיראן הגיע לאולפן וואלה! NEWS וסיפר על ילדותו, כיצד הרגיש בפעם הראשונה שעלה לבמה ומדוע חשוב לנשום

צילום: יוסי ציפקיס, בימוי: ליאור נאור, עריכה: יותם וקס, קריאייטיב: לי פליישר

העונה השנייה של "בני ערובה" מתמקדת בסיטואציית בני ערובה חדשה ואינטנסיבית, כאשר הפעם החוטפים הופכים לשבויים. אדם רובין (יאיר לוטן) קצין ימ"מ מצטיין שחטף את ראש הממשלה (שמיל בן ארי) כדי להציל את חיי אשתו (ליאת שטרן), מוצא עצמו בלב סיטואציית בני ערובה, אך הפעם הוא מוקף בכוחות משטרה גדולים וביניהם כמה מחבריו הטובים.
אדם תקוע עם ראש הממשלה בישיבה נטושה מחוץ לירושלים. מצבה הבריאותי של אשתו מדרדר והוא חייב להיחלץ מהסיטואציה כדי להציל את חייה. אין לו תכנית ובכל דקה שעוברת הוא טובע יותר עמוק בבוץ. גם אם יצליח להיחלץ מהתסבוכת אליה נקלע, הוא יגלה שהצרות האמתיות מחכות לו בחוץ. בעונה זו נוספו דמויות מרכזיות חדשות, ביניהן: זוהר (אלונה טל) חוקרת שב"כ צעירה ושאפתנית. אורנה (ריימונד אמסלם) פסיכולוגית משטרתית שאחראית על ניהול המשא ומתן עם החוטפים. בן (איתי טיראן) שכיר חרב מתוחכם וקר מזג שהורג את כל מי שעומד בדרכו ומנהל רומן עם הבוסית שלו – לידיה (סוראיה טורנס) אשת עסקים חובקת עולם. ירון אמסלם (יואב לוי) קצין ימ"מ קשוח. סמדר (עירית קפלן) עיתונאית רודפת סקופים שעולה על הספור הגדול בקריירה שלה, אך משלמת ביוקר.

"בני ערובה" תשיק את העונה השנייה בפרק כפול שישודר ביום שלישי לאחר החדשות בערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully